Nainen, kenen julkkismiehen kanssa menisit sänkyyn?
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs lerppa tää on? Amerikassakin on sossu, siksi tällaisetkin elää nykyisin aikuisikään.
A$AP Rockyn nettovarallisuus on 20 miljoonaa dollaria. Ulkonäkönsä puolesta varmasti huomattavasti paremman näköinen ja kroppainen kuin palstamiehet. Tehnyt mallin töitä mm. Diorille, Calvin Kleinille ja Guccille musiikkiuransa ohella. Herralta löytyy myös älyä ja ollut puhujana myös Oxfordin yliopistossa. Mites sulla itsellä menee elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvun Alan Rickman
Minä voisin mennä Severus Snapeksi pukeutuneen Alan Rickmanin kanssa.
Mä otan sitten Alanin Robin Hoodista.
Hei, muistatteko sen Robin Hood tv-sarjan jostain kasarin lopulta, ehkä? Siinä oli jumalattoman söpö pitkätukka pääosassa. Olin aivan rakastunut häneen.
Oli varmaan salilla rajusti treenattu kroppa, tummat hiukset ja täydellinen hiusraja? Yllättävän helppoa rakastua tällaiseen mieheen, vaikka naisille ei miehen ulkonäöllä niin merkitystä olekaan. Kiltteys, huumorintaju ja luotettavuus ovat niitä ominaisuuksia, mihin nainen rakastuu.
Miksi puhut rakastumisesta kun aiheena on sänkyyn meneminen? Vai onko sinulle seksi=rakkaus?
Adrian Brody vuosituhannen alku.
En oikein keksi ketään esimerkkiä, mutta joku söpö punapäinen ja hieman pisamainen kaveri olisi kiva. Olisiko jollain antaa nimeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvun Alan Rickman
Hei, muistatteko sen Robin Hood tv-sarjan jostain kasarin lopulta, ehkä? Siinä oli jumalattoman söpö pitkätukka pääosassa. Olin aivan rakastunut häneen.
Oli varmaan salilla rajusti treenattu kroppa, tummat hiukset ja täydellinen hiusraja? Yllättävän helppoa rakastua tällaiseen mieheen, vaikka naisille ei miehen ulkonäöllä niin merkitystä olekaan. Kiltteys, huumorintaju ja luotettavuus ovat niitä ominaisuuksia, mihin nainen rakastuu.
Älä nyt viitti, lapsel
Ei, vaan minua on ohjeistettu kuuntelemaan naisia, mitä naiset haluavat. Ja nyt katson. Täältä ketjusta saa loistavia vinkkejä, miltä pitää näyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvun Alan Rickman
Michael Praed
Kiitos, juuri hän. Poikamaisen söpö ja sielukas. En uskalla katsoa miltä näyttää nyt..
Tsekkasin. 64 v harmaa ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
En oikein keksi ketään esimerkkiä, mutta joku söpö punapäinen ja hieman pisamainen kaveri olisi kiva. Olisiko jollain antaa nimeä?
Varmaan Henry Cavill, jos kerran Chris Hemsworthkin on vaalea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan kommentoi Liam Neesonin äänestä mitään. Sen miehen ääni pudottaa pöksyt. Alkaa tosin oleen iällä hänkin, nuorena oli ulkoisestikin Hot.
Mieti kuinka kuumaa olisi jos Neeson, Rickman ja Freeman herättäisivät kaikki aamulla kahville. Taikka lukisivat iltasatuja aina iltaisin.
Olisi kyllä karmeaa, jos vuosia sitten kuollut Rickman olisi aamulla vuoteen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään pelkästään siksi, että on julkkis. Komeita julkkismiehiä on kiva katsella, mutta ei julkkikset sinällään kiinnosta.
Jos kuitenkin leikitellään ajatuksella, että joku näistä hottiksista olisi fiksu ja juuri minulle sopiva, kunnollinen, kunnioittava ja arvostava kumppani ja oikeasti hyvä sängyssä, niin: Chris Hemsworth, Johnny Depp (alta 50 vuotiaana), Tom Hiddlestone, Colin Farrell, Henry Cavill.
Miksei Johnny Depp nykyään?
Pidän nuoremmista ja freesimmistä, mieluoten sporttisista miehistä, nykyään Johnny on hieman reissussa rähjääntynyt. Ei toki huonon näköinen vieläkään, mutta kyllä hän oli nuorena aivan uskomattoman kaunis mies.
Kumpi siis
Vierailija
11.10.2024 | 22:00
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Kumpi siis on prempi; nättimies vai maskuliininen?
Olen eri, mutta nuorempana ehdottomasti nätti (Ville Valo, nuori Johnny Depp,), vanhempana maskuliininen.
Till Lindeman noin 40 -vuotiaana on aika hyvä esimerkki omasta miesmausta (ei nyt mietitä kohua, puhutaan fysiikasta). Nuorena (ehkä 14-24v )pidin häntä lähinnä rumana ja julman näköisenä. Vähän vanhempana (noin 25-32) pidin häntä edelleen rumahkona, mutta jännästi vähän viehättävänä. Nykyisin olen tajunnut, että kyseessä oli oikeasti ihan vaan komea mies, jolla oli varsin hyvä runko.
Eli siis ollessaan hedelmällisimmillään nainen haluaa tyttömäisen "miehen" , vasta vanhemmiten maskuliinisen? Outoa noin luonnonvalinnan kannalta. Ei taida aina olla ollut näin, vasta nyt hyvinvointivaltiossa.
Colin Firth ajalta Bridget Jonesin päiväkirjat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan kommentoi Liam Neesonin äänestä mitään. Sen miehen ääni pudottaa pöksyt. Alkaa tosin oleen iällä hänkin, nuorena oli ulkoisestikin Hot.
Mieti kuinka kuumaa olisi jos Neeson, Rickman ja Freeman herättäisivät kaikki aamulla kahville. Taikka lukisivat iltasatuja aina iltaisin.
Olis minusta kyllä ihanaa.
Neeson Rob Royna, voisin muutakin kuin jutella.
Vierailija kirjoitti:
Ed sheeran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvun Alan Rickman
Rakastua? Tässä ketjussa puhutaan panemisesta. Pitäisiköhän sinun rauhoittua jo yöunille? Miten edes olet päässyt koneelle siellä suljetulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peter Steele, Glenn Danzig, tietty nuorempina, kun olivat parhaimmillaan
Tai Suomi-versiot Jussi69 ja Tuomas Holopainen 😍
Siis vertaatko sä ihan tosissasi Jussi69:ä Peter Steeleen?
Onhan heissä paljon samaa.
Ei ole. Ihan oikeasti ei ole. Jotenkin Jyrkiin verratessa voisin sanoa, että "hmmm..tjaa...nooh, onhan niillä ollut molemmilla pitkä tukka ja vähän saman tapainen lauluääni". Jussi ja Peter Steele taas ei ole yhtään sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvun Alan Rickman
Oli varmaan salilla rajusti treenattu kroppa, tummat hiukset ja täydellinen hiusraja? Yllättävän helppoa rakastua tällaiseen mieheen, vaikka naisille ei miehen ulkonäöllä niin merkitystä olekaan. Kiltteys, huumorintaju ja luotettavuus ovat niitä ominaisuuksia, mihin nainen rakastu
Ei se ulkonäkö mitään auta, jos pään sisällä on vain hämähäkki ja kyltti "tyhjää tilaa vuokrattavana".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rafael Nadal
Menikö 17 sivua ennen kuin ensimmäinen urheilija mainittiin? En jaksa selata takaisin.
Ei mennyt. Aikoja sitten jo manittu Teemu Selänne ja Mikko Koivu.
Siis, oikeasti urheilija.
Punapää. Britti.