Nainen, kenen julkkismiehen kanssa menisit sänkyyn?
Tasa-arvon vuoksi naisille vastaava kysely.
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa
10 v sitten. Nyt näyttää hiukan rähjääntyneeltä, peseytymättömältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvun Alan Rickman
Minä voisin mennä Severus Snapeksi pukeutuneen Alan Rickmanin kanssa.
Mä otan sitten Alanin Robin Hoodista.
Hei, muistatteko sen Robin Hood tv-sarjan jostain kasarin lopulta, ehkä? Siinä oli jumalattoman söpö pitkätukka pääosassa. Olin aivan rakastunut häneen.
Oli varmaan salilla rajusti treenattu kroppa, tummat hiukset ja täydellinen hiusraja? Yllättävän helppoa rakastua tällaiseen mieheen, vaikka naisille ei miehen ulkonäöllä niin merkitystä olekaan. Kiltteys, huumorintaju ja luotettavuus ovat niitä ominaisuuksia, mihin nainen rakastu
Niinpä. Mikäs sua estää hankkimasta samanlaista kroppaa kuin Chris Hemsworthilla.
Vierailija kirjoitti:
Randy Orton
Ei kai tuon näköisistä juuri kiinnostu kuin homot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään pelkästään siksi, että on julkkis. Komeita julkkismiehiä on kiva katsella, mutta ei julkkikset sinällään kiinnosta.
Jos kuitenkin leikitellään ajatuksella, että joku näistä hottiksista olisi fiksu ja juuri minulle sopiva, kunnollinen, kunnioittava ja arvostava kumppani ja oikeasti hyvä sängyssä, niin: Chris Hemsworth, Johnny Depp (alta 50 vuotiaana), Tom Hiddlestone, Colin Farrell, Henry Cavill.
Eikö oikeasti maailmassa ole ketään muuta komeaa miestä, kuin joku näistä? Eikö yhtäkään vaaleahiuksista tai vähemmän leukavaa miestä? Joku edes vähän tavallisempi?
Miksi pitäisi valita tavallisempi jos voi fantasioida universumin komeimmista? Ettei sulle tulis paha mieli?
Koska täällä on naurettu miten "inkkelit" ja "unkkelit" väittävät naisten haaveilevan jostain chadeista, ja salilla käyvät miehet vain toisten miesten vuoksi. Naisia tämä ei kuulemma kiinnosta. Niin eikö universumin komeimmat miehet ole juuri näitä chadin näköisiä miehiä? Ja näistähän naisten juuri ei pitänyt haaveilla, vaan nuoret miehet ovat täysin väärässä?
Kysyttiin julkkismiehistä. Suurin osa julkkismiehistä on komeita. Onko ihmekään että naiset sitten vastaavat komeita miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein keksi ketään esimerkkiä, mutta joku söpö punapäinen ja hieman pisamainen kaveri olisi kiva. Olisiko jollain antaa nimeä?
Ed sheeran?
Ei ihan tuota tyyppiä. Enemmän prinssi Harryn suuntaan, mutta söpömpänä.
Michael Fassbender, ei kyllä ole söpö, mutta komea kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matt Bomer on täydellinen. Samoin Mike O'hearn nuorempana. Oikeat Ken-nuket. Kuinka mies voi edes olla niin hyvännäköinen. Kauniimpia kuin naiset koskaan.
Mike O'Hearn edelleen uskomattoman hyvännäköinen. Reilusti yli viisikymppisenä.
Niin on. Voi taivas jos kerran tuota saisin..
Tuossakin kyllä niin miehille suunnattu video... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peter Steele, Glenn Danzig, tietty nuorempina, kun olivat parhaimmillaan
Tai Suomi-versiot Jussi69 ja Tuomas Holopainen 😍
Siis vertaatko sä ihan tosissasi Jussi69:ä Peter Steeleen?
Onhan heissä paljon samaa.
Ei ole. Ihan oikeasti ei ole. Jotenkin Jyrkiin verratessa voisin sanoa, että "hmmm..tjaa...nooh, onhan niillä ollut molemmilla pitkä tukka ja vähän saman tapainen lauluääni". Jussi ja Peter Steele taas ei ole yhtään sama.
Niin joo...meni Jussi ja Jyrki sekaisin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein keksi ketään esimerkkiä, mutta joku söpö punapäinen ja hieman pisamainen kaveri olisi kiva. Olisiko jollain antaa nimeä?
Ed sheeran?
Ei ihan tuota tyyppiä. Enemmän prinssi Harryn suuntaan, mutta söpömpänä.
Michael Fassbender, ei kyllä ole söpö, mutta komea kuin mikä.
Hän on!
Vierailija kirjoitti:
Steve Buscemi nuorena.
Matthew Gray Goobler Criminal Mindsin eka kaudelta kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään pelkästään siksi, että on julkkis. Komeita julkkismiehiä on kiva katsella, mutta ei julkkikset sinällään kiinnosta.
Jos kuitenkin leikitellään ajatuksella, että joku näistä hottiksista olisi fiksu ja juuri minulle sopiva, kunnollinen, kunnioittava ja arvostava kumppani ja oikeasti hyvä sängyssä, niin: Chris Hemsworth, Johnny Depp (alta 50 vuotiaana), Tom Hiddlestone, Colin Farrell, Henry Cavill.
Eikö oikeasti maailmassa ole ketään muuta komeaa miestä, kuin joku näistä? Eikö yhtäkään vaaleahiuksista tai vähemmän leukavaa miestä? Joku edes vähän tavallisempi?
Miksi pitäisi valita tavallisempi jos voi fantasioida universumin komeimmista? Ettei sulle tulis paha mieli?
Ei todellakaan ole suurin osa julkkismiehistä komeita. Mieti nyt vaikka herroja Harry Harkimo, Jethro Rosted, Jaajo Linnonmaa jne. jne.
"Niinpä. Mikäs sua estää hankkimasta samanlaista kroppaa kuin Chris Hemsworthilla. "
No kun naiset ovat sanoneet, ettei heitä kiinnosta se miehen salikroppa. "Mitkään salimaket ei kiinnosta". Pitää olla mukava, luotettava ja laittaa hyvät kuvat Tinderiin (ei kalakuvia ja aurinkolasikuvia!) sekä kertoa, mitä sieltä hakee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt miehet lukekaa tätä ketjua tarkasti ja kuunnelkaa naisia, mitä he sanovat:
"Miehellä on todella hyvä kroppa ja menisin hänen kanssaan sänkyyn"
Eli salilla kova treeni päälle vuosien ajan ja rasvapinnat hyvin matalalle. Ei kovin realistista kaikille, mutta ainakin nuorille miehille mahdollinen ilman testoa ja roideja.
Höpö höpö. Ei täällä kukaan pääse noitten kanssa sänkyyn. Kaikki eivät oikeasti edes haluaisi.
No ei tässä nyt siitä ollutkaan kysymys, vaan siitä, minkä näköisiä miehiä naiset haluavat panna. Eli miltä olisi kaikkein järkevintä miehenä näyttää, jotta iso määrä naisia haluaisi panna. Eli Henry Cavill, Chris Hemsworth tai Johnny Depp nuorena.
Sinun ei kannata ottaa tätä ketjua turhan vakavasti. Kai itsekin katselet kauniita, tavoittamattomia näyttelijättäriä sillä silmällä, se on ihan ok. Tosielämä ja tosielämän suhteet on sitten asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvun Alan Rickman
Minä voisin mennä Severus Snapeksi pukeutuneen Alan Rickmanin kanssa.
Mä otan sitten Alanin Robin Hoodista.
Hei, muistatteko sen Robin Hood tv-sarjan jostain kasarin lopulta, ehkä? Siinä oli jumalattoman söpö pitkätukka pääosassa. Olin aivan rakastunut häneen.
Oli varmaan salilla rajusti treenattu kroppa, tummat hiukset ja täydellinen hiusraja? Yllättävän helppoa rakastua tällaiseen mieheen, vaikka naisille ei miehen ulkonäöllä niin merkitystä olekaan. Kiltteys, huumorintaju ja luotettavuus ovat niitä ominaisuuksia, mihin nainen rakastu
No siis olin silloin tyyliin 11-vuotias, että kovin vakavasta naisen rakastumisesta en nyt puhuisi 😂.
Niin. Nainen puhui tuossa, että "olin ihan rakastunut häneen". Ja paneminen on se, mikä nimenomaan ratkaisee. Jos naiset haluavat panna jotain miestä, niin hän saa takuuvarmasti myös parisuhteen niin halutessaan.
Sulla on kyllä oikeasti kummat luulot. Ketjussa mietitään puhtaasti pa ne mis ta ja sinulle pa no on rakkautta. Huomaa että olet nuori ja kokematon mies. Opettele erottamaan seksi rakkaudesta , se ehkä kypsyttää sinua niin paljon, että naisiakin saattaa sinun seurasi kiinnostaa tulevaisuudessa enemmän kuin säppi-pa non verran.