Nainen, kenen julkkismiehen kanssa menisit sänkyyn?
Tasa-arvon vuoksi naisille vastaava kysely.
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Kuronen ja puhtaasti fyysisestä syystä.
Sami saisi pöksyt kostumaan pelkästään sillä, että sanoisi Moi.
Mä en tajua ton Kurosen päälle. Onneks ei tarvitse 😂.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs lerppa tää on? Amerikassakin on sossu, siksi tällaisetkin elää nykyisin aikuisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt vähän oudon näköisistä miehistä. Christopher Walken. Willem Dafoe. Voisin katsella vaikka kuinka kauan.
Kumpikaan ei ole millään tavalla oudon näköinen mies. Oudolta näyttää keskiverto suomalainen nainen, jolla on ylipainoa 40 kiloa.
Voi että miten sinuu kiukuttaa 🥹.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bradley Cooper 🥰
Inasen nuorempana oli kuuma. Samoin kuten Matthew McConaughey.
Ja mulla just toistepäin eli vasta nyt 50-v Bradley alkaa olla kuuma. Mutta hyvä niin, kaikille ja kaikenikäisille on ihailijansa.
Vierailija kirjoitti:
John Malkowich on jotenkin todella seksikäs mies. Tai siis ainakin nuorempana ja keski-ikäisenä.
Niin muuten on, ja Jerymy Irons myös!
Peter Steele, Glenn Danzig, tietty nuorempina, kun olivat parhaimmillaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt vähän oudon näköisistä miehistä. Christopher Walken. Willem Dafoe. Voisin katsella vaikka kuinka kauan.
Kumpikaan ei ole millään tavalla oudon näköinen mies. Oudolta näyttää keskiverto suomalainen nainen, jolla on ylipainoa 40 kiloa.
Etkä yhtään katkera nyt ole....
Vierailija kirjoitti:
Eikö oikeasti maailmassa ole ketään muuta komeaa miestä, kuin joku näistä? Eikö yhtäkään vaaleahiuksista tai vähemmän leukavaa miestä? Joku edes vähän tavallisempi?
Miksi pitäisi valita tavallisempi jos voi fantasioida universumin komeimmista? Ettei sulle tulis paha mieli?
Koska täällä on naurettu mi
Älä jaksa. Tee vastaava ketju miehille. Pääset toteamaan ettei naapurin Tanja ja lähikaupan kassatyttö Kikka tai työkaveri Liisa olekaan niin kuumia miesten mielestä. Aivan sama ja mitä väliä. Ei taviksilla oo mitään saumaa hyvännäköisiin julkimoihin.
Vastaava miehille tehty ketju poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
John Malkowich on jotenkin todella seksikäs mies. Tai siis ainakin nuorempana ja keski-ikäisenä.
Jeremylläkin hiusraja säilynyt piirun tarkasti täydellisenä vanhoille päiville asti. Ei ihme, että naiset pitävät komeana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään pelkästään siksi, että on julkkis. Komeita julkkismiehiä on kiva katsella, mutta ei julkkikset sinällään kiinnosta.
Jos kuitenkin leikitellään ajatuksella, että joku näistä hottiksista olisi fiksu ja juuri minulle sopiva, kunnollinen, kunnioittava ja arvostava kumppani ja oikeasti hyvä sängyssä, niin: Chris Hemsworth, Johnny Depp (alta 50 vuotiaana), Tom Hiddlestone, Colin Farrell, Henry Cavill.
Eikö oikeasti maailmassa ole ketään muuta komeaa miestä, kuin joku näistä? Eikö yhtäkään vaaleahiuksista tai vähemmän leukavaa miestä? Joku edes vähän tavallisempi?
Miksi pitäisi valita tavallisempi jos voi fantasioida universumin komeimmista? Ettei sulle tulis paha mieli?
Koska täällä on naurettu mi
Oletko lukenut tätä ketjua ollenkaan? Täällä on aika monenäköistä miestä listalla ja takerrut yhteen viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Peter Steele, Glenn Danzig, tietty nuorempina, kun olivat parhaimmillaan
Tai Suomi-versiot Jussi69 ja Tuomas Holopainen 😍
Ralph Fiennes. Enkä ole edes se palstan Ralph Fiennes -hullu, vannon 😂. Kaunis mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvun Alan Rickman
Minä voisin mennä Severus Snapeksi pukeutuneen Alan Rickmanin kanssa.
Mä otan sitten Alanin Robin Hoodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malkowich on yhä aika kuuma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-Aho
Olin tulossa vastaamaan samaa. Käsittämättömän kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään pelkästään siksi, että on julkkis. Komeita julkkismiehiä on kiva katsella, mutta ei julkkikset sinällään kiinnosta.
Jos kuitenkin leikitellään ajatuksella, että joku näistä hottiksista olisi fiksu ja juuri minulle sopiva, kunnollinen, kunnioittava ja arvostava kumppani ja oikeasti hyvä sängyssä, niin: Chris Hemsworth, Johnny Depp (alta 50 vuotiaana), Tom Hiddlestone, Colin Farrell, Henry Cavill.
Miksei Johnny Depp nykyään?
Pidän nuoremmista ja freesimmistä, mieluoten sporttisista miehistä, nykyään Johnny on hieman reissussa rähjääntynyt. Ei toki huonon näköinen vieläkään, mutta kyllä hän oli nuorena aivan uskomattoman kaunis mies.
Kumpi siis on prempi; nättimies vai maskuliininen?
Olen eri, mutta nuorempana ehdottomasti nätti (Ville Valo, nuori Johnny Depp,), vanhempana maskuliininen.
Till Lindeman noin 40 -vuotiaana on aika hyvä esimerkki omasta miesmausta (ei nyt mietitä kohua, puhutaan fysiikasta). Nuorena (ehkä 14-24v )pidin häntä lähinnä rumana ja julman näköisenä. Vähän vanhempana (noin 25-32) pidin häntä edelleen rumahkona, mutta jännästi vähän viehättävänä. Nykyisin olen tajunnut, että kyseessä oli oikeasti ihan vaan komea mies, jolla oli varsin hyvä runko.
Daniel Day-Lewis (vähän nuorempana)