Onko miehen pituus ongelma naisille?
Olen itse 173,5cm pitkä mies. Olenko liian lyhyt naisille vaikka olen hyvätuloinen ja koulutettu?
Kommentit (51)
Niille japaninaisille olet sopivan pituinen niin siksi käyttäytyvät hyvin sua kohtaa..
Mulle miehen pituudella ei ole merkitystä, mutta exä oli 172 ja minä 177 ja hänelle oli hirveän tärkeää röyhistellä koko ajan ja toisaalta huomautti, että jos lihon, olen siten reippaasti isompi kuin hän on... olen urheilullinen nainen, painan 75 kg ja lihaksia on, en ole mörssäri vaan pieniluinen nainen.
Tosimiehen mitat ovat 185cm,85kg ja 18cm. Tarjontaa ei aina ole, joten jostain ominaisuuksista joutuu tinkimään. Riippuu siitä minkälaista seuraa kulloinkin hakee. Susanna 51v
Heterot pariutuu tyypillisemmin niin, että pituusero on 11-14 cm. Miehet pitää eniten juuri sen verran lyhyemmistä naisista ja naiset saman verran pidemmistä miehistä. Tasan käy tässä tarpeet.
Minulle ei olisi ongelma.
Ihastun aina suunnilleen itseni mittaisiin ja olen vähän alle 170cm, mieheni samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sen enempää, kuin naisten paino miehelle? Kummatkin mittaavat ulkoisia piirteitä.. Jos miehen pitää olla vähintään X mittainen, niin miehet voivat vaatia naisia olemaan X painoisia.
Oli niille tasa-arvo kroppaisille valehdeltu sitten mitä tahansa.
Mies ei voi vaikuttaa pituuteen eikä hiusrajaan millään tavalla kun taas nainen voi vaikuttaa omaan painoonsa vähentämällä syömistä.
Onko tämä tasa-arvoa? Minusta ei ole.
Mitä väliä sillä on, mihin voi vaikuttaa? Parisuhde ei ole tasa-arvokysymys. Kaikilla on oikeus valita kumppani.
Aloittajan pituus ei tietenkään kuitenkaan ole este parisuhdemarkkinoilla. Jotkut tykkäävät pitkistä, mutta ei kukaan kelpaa kaikille.
Solvaaminen on aina väärin, olipa kyseessä pituus, paino tai muu ominaisuus. Voisihan sitä nätisti sanoa, että oma tyyppi on hieman erilainen.
Ehkä maasta riippumatta suurin todennäköisyys sille, ettei pituus muodostu esteeksi on kokeilla lähestyä lähellä omaa pituutta olevaa tai vähän lyhyempää naista.
Vierailija kirjoitti:
Solvaaminen on aina väärin, olipa kyseessä pituus, paino tai muu ominaisuus. Voisihan sitä nätisti sanoa, että oma tyyppi on hieman erilainen.
Ehkä maasta riippumatta suurin todennäköisyys sille, ettei pituus muodostu esteeksi on kokeilla lähestyä lähellä omaa pituutta olevaa tai vähän lyhyempää naista.
Tuliko onnistunut ja hyvä mieli, kun haukuit miesten itsetuntoa huonoksi?
Suomiakoille miehen pituus on ongelma.
Japanilaiset naiset ei ole läheskään yhtä pinnallisia. Itse olen 161 ja suomiakat ovat solvanneet minua lyhyyteni takia, mutta japanilaiset naiset eivät ole ikinä baareissa tai yökerhoissa alkaneet haukkumaan. Suomiakat voisivat oppia paljon käytöstavoista japanilaisilta naisilta. M31