Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen pituus ongelma naisille?

Vierailija
11.10.2024 |

Olen itse 173,5cm pitkä mies. Olenko liian lyhyt naisille vaikka olen hyvätuloinen ja koulutettu? 

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se monille miehille on ei -toivottavaa, että nainen on miestä isompi. Haluavat rinnalleen siron ja pienen naisen

Vierailija
22/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, olet pidempi kuin Tom Cruise ja Daniel Radcliffe.

Ja PA..heh pikku ero,Tom kun hyppää setelipinkkansa  päälle ,pituutta löytyy vähintää 50 metriä.

Tom Cruisen kaltaista, L. Ron Hubbardia palvovaa kummajaista en huolisi mistään hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon manlet.

Vierailija
24/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 10 cm mun miestä pidempi.

Vierailija
25/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi##u mikä pätkä...voisin kusta suuhusi jos haluaisin.

Voi ei, kiihotuin niin, että laukesin

Vierailija
26/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei ole ongelma, lyhyys on.

Vierailija
27/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ongelma kun tekee itse siitä ongelman.. 

Lopeta tuo jatkuva pituusjankkaus ja mene ulos koskettamaan nurmikkoa kun sitä vielä on.

Vierailija
28/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit jonkun 155cm pitkän naisen. Sellaiselle olet pitkä. 

Vierailija
29/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se valitettavasti olisi ongelma 

Yritin kerran useampi vuosi sitten tapailla miestä joka väitti olevansa 180cm, mutta hänkin tuntui vierelläni liian lyhyeltä kun olen itse 178cm. Hyvä tyyppi mutta ei se vaan toiminut 

Onneksi oma aviomies on 190cm niin ei ole tarvinnut murehtia asiaa enää

Vierailija
30/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelma, lyhyitä naisia on planeetta pullollaan.

Vaikeampaa on meillä pitkillä naisilla, mistä löytää itseään 10cm pidemmän miehen ettei korkkarit jalassa näytä hujopilta miehen rinnalla

Naisten ongelma on, että miltä nainen näyttää itse ja se asettaa vaatimuksen miehen ominaisuuksille. 

Tähän voidaan lisätä myös naisen kuvitteelliset käsitykset muiden ajatuksista hänen ulkonäköään kohtaan silloin, kun hän on miehen rinnalla. Nämä käsitykset aiheuttavat uusia kriteerejä miehen ominaisuuksiin.

Ei ihme että mielenterveys on kovilla.

Vierailija
31/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kerran useampi vuosi sitten tapailla miestä joka väitti olevansa 180cm, mutta hänkin tuntui vierelläni liian lyhyeltä kun olen itse 178cm. Hyvä tyyppi mutta ei se vaan toiminut 

Sinä mikään nainen ole...olet kirahvi.

Vierailija
32/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse koet naisen pituuden? Onko sillä sulle väliä? 

Vierailija
33/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelma, lyhyitä naisia on planeetta pullollaan.

Vaikeampaa on meillä pitkillä naisilla, mistä löytää itseään 10cm pidemmän miehen ettei korkkarit jalassa näytä hujopilta miehen rinnalla

Ehkä tällaisen pidemmän naisen kannattaisi kasvattaa itsetunto eikä miettiä jotain tuollaista. Itsekin olen pitkä ja mieheni vain muutaman sentin minua pidempi, eikä minua yhtään häiritse olla häntä pidempi korkkarit jalassa. 

Vierailija
34/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli toisinpäin. Eli minun pituus oli ongelma miehelle. Miehellä pituutta 172.5 cm. 

Vierailija
35/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä mikään nainen ole...olet kirahvi.

Kirahvi oli yksi niistä haukkumanimistä millä minua kutsuttiin kun olin jo 12-vuotiaana 175cm.

Sittemmin olen onneksi saanut paljon lisää itsevarmuutta mm mallin työn ansiosta. Ja nykyään rakastan jokaista senttiäni

Vierailija
36/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta kun luen naisten perusteluita, en voi olla kyseenalaistamatta älyykkyyttä. 

Siis vaikka mies olisi kuinka unelma, niin teidän oma pituutenne vaikuttaa siihen onko mies sopiva vai ei. 

Jatkakaa.

Vierailija
37/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta kun luen naisten perusteluita, en voi olla kyseenalaistamatta älyykkyyttä. 

Siis vaikka mies olisi kuinka unelma, niin teidän oma pituutenne vaikuttaa siihen onko mies sopiva vai ei. 

Jatkakaa.

Kyllä täytyy myöntää, että näin on

Nyt "uudella kierroksella" ja tinder laulaa koko ajan. Mutta en lähde edes tapaamaan ketään joka ei ole riittävän pitkä

Kaikilla on omat kriteerinsä unelmien partnerille. Minulla yksi niistä sattuu olemaan pituus

Vierailija
38/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et ole silti yhtä lyhyt kuin Uniikki 38cm.

Vierailija
39/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkakaa.

Kyllä täytyy myöntää, että näin on

Nyt "uudella kierroksella" ja tinder laulaa koko ajan. Mutta en lähde edes tapaamaan ketään joka ei ole riittävän pitkä

Kaikilla on omat kriteerinsä unelmien partnerille. Minulla yksi niistä sattuu olemaan pituus

Tietenkin ja saa olla, enkä niin väittänytkään, koska kyseenalaistin vain älykkyyttä.

Älykkäät ihmiset eivät ole ehdottomia, vaan ymmärtävät ihmisen ominaisuuksien summana. Älykkäät ymmärtävät että unelmien partneria ei ole olemassakaan, vaan elämä on AINA kompromisseja. 

Vierailija
40/51 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en kyllä oikein osaisi seurustella itseäni pidemmän naisen kanssa. Mutta olen 185 cm, joten tämä ei yleensä ole ongelma. Ensimmäinen eksä oli tosi pieni ja siro, ja tykkäsin siitä kovasti. Toinen eksä oli aikalailla naisten keskimitoissa. Viehätyn edelleen pienistä naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi