Voisitko alkaa suhteeseen silmälaseja käyttävän naisen kanssa?
Tapasin tinderin kautta naisen ja hän oli muuten mukava ja nätti, mutta hän käytti silmälaseja. Kannattaako tuollaiseen naiseen tuhlata aikaansa? Näkeekö hän esimerkiksi siivota ja tiskata kunnollisesti ilman näköproteesejaan? Periytyykö tuo vammaisuus? Onko riski lapselle?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä provo, mutta kyllä tuollaiset vahingolliset ajatus- ja käytösmallit ihan oikeasti myös periytyvät. Absurdein näkemäni tapaus oli mies, jolla oli onnettomuuden takia pidättämisvaikeuksia. Hänen lapsellaan oli myös pidättämisvaikeuksia
"Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen"...
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä provo, mutta kyllä tuollaiset vahingolliset ajatus- ja käytösmallit ihan oikeasti myös periytyvät. Absurdein näkemäni tapaus oli mies, jolla oli onnettomuuden takia pidättämisvaikeuksia. Hänen lapsellaan oli myös pidättämisvaikeuksia
Kummasta on kyse silmälaseissa? Ovatko ne vahingollinen ajatus- vai käyttäytymismalli?
Silmälasit ok mutta piilarit ei. Perinteiset lasit tekee naisesta sexyn.
M46
Ota vaan ja maksa sille silmien laser-leikkaus.
Olisin huolestuneempi siitä, että lapselle periytyisi sinun älykkyysosamääräsi 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäntyyppisissä aloituksissa on aina hauskaa se, miten kirjoittaja kokee olevansa valveutunut ja välttävänsä riskejä, vaikka todellisuudessa se "epäsopiva" kohde on se joka väistää luodin ja ehkä jopa päätyy parisuhteeseen normaalin tunne-elämän omaavan henkilön kanssa.
Ai, minusta tämä oli ilmiselvästi kieli poskessa tehty Porvoon juttu.
Hauska aloittajan ja muiden hieman hitaasti kehittyvien 14-vuotiaiden mielestä.
Semmoinen runkkarifantasia incelipojulta tänään.
Kerro, ap, sitten kun tulee se hauska osuus tästä provosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäntyyppisissä aloituksissa on aina hauskaa se, miten kirjoittaja kokee olevansa valveutunut ja välttävänsä riskejä, vaikka todellisuudessa se "epäsopiva" kohde on se joka väistää luodin ja ehkä jopa päätyy parisuhteeseen normaalin tunne-elämän omaavan henkilön kanssa.
Oi niitä aikoja, kun Porvoosta tuli oikeasti hauskoja juttua....
Vierailija kirjoitti:
Periytyy, sillä ihmisillä on tapana siirtää tragediansa jälkipolvilleen, olivat ne totta tai eivät. Jos vanhempi omaa jonkin tällaisen "etenevän" vamman tai sairauden, kyseessä on itseään toteuttava uskomus, jonka voi opettaa myös lapselleen. Vanhemmille tulee paha mieli, jos piltti on terveempi ja suorituskykyisempi kuin mitä itse on, ja siksi heille pyritään siirtämään omat vammat. Kaikista mahdottomin ajatus olisi, että vanhempaa no huijattu, eikä tämä itsekään olisi koskaan tarvinnut silmälaseja
Hupaisia muuten perheet, joissa kaikilla vanhemmilla JA kaikilla lapsilla on samanlaiset silmälasit. Ennätys, jonka olen nähnyt, on 5 henkilöä samoissa laseissa
Olen käyttänyt silmälaseja 10 vuotiaasta mutta omilla lapsillani on ollut hyvä näkö. Ei periydy aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja en ikinä voisi alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla olisi tuollaisia ajatuksia silmälaseja käyttävistä ihmisistä, vaikka mulla ei itselläni laseja olekaan. Hyi, kuin keskenkasvuinen koulukiusaaja.
Miksi miehillä ei saisi olla mitään kriteerejä naisten suhteen? Hölmö ajatus.
Saa olla. Se vaan voi rajoittaa valikoimaa, kun naisillakin on kriteerejä. Aika monelle varmaan keskenkasvuinen kiusaaja on ehdoton ei.
Varmaan jäätävä tunne, se päivä kun huomaa että alkeellisinkin AI kirjoittaa monin verroin parempia provoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periytyy, sillä ihmisillä on tapana siirtää tragediansa jälkipolvilleen, olivat ne totta tai eivät. Jos vanhempi omaa jonkin tällaisen "etenevän" vamman tai sairauden, kyseessä on itseään toteuttava uskomus, jonka voi opettaa myös lapselleen. Vanhemmille tulee paha mieli, jos piltti on terveempi ja suorituskykyisempi kuin mitä itse on, ja siksi heille pyritään siirtämään omat vammat. Kaikista mahdottomin ajatus olisi, että vanhempaa no huijattu, eikä tämä itsekään olisi koskaan tarvinnut silmälaseja
Hupaisia muuten perheet, joissa kaikilla vanhemmilla JA kaikilla lapsilla on samanlaiset silmälasit. Ennätys, jonka olen nähnyt, on 5 henkilöä samoissa laseissa
Olen käyttänyt silmälaseja 10 vuotiaasta mutta omilla lapsillani on ollut hyvä näkö. Ei periydy aina.
Olen käyttänyt silmälaseja 4 vuotiaasta asti, mutta pojallani on hyvä näkö.
Kyllä minä voisin tuollaisen näkövammaisen naisen ottaa kunhan ei ole lihava.
Lihava nainen on niin kamala katsella, että toivoisi itse olevansa sokea.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä voisin tuollaisen näkövammaisen naisen ottaa kunhan ei ole lihava.
Lihava nainen on niin kamala katsella, että toivoisi itse olevansa sokea.
Toivottavasti toiveesi toteutuu joku päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kohdallasi ikävintä onkin, että ulkonäkö on periytynyt.