Voisitko alkaa suhteeseen silmälaseja käyttävän naisen kanssa?
Tapasin tinderin kautta naisen ja hän oli muuten mukava ja nätti, mutta hän käytti silmälaseja. Kannattaako tuollaiseen naiseen tuhlata aikaansa? Näkeekö hän esimerkiksi siivota ja tiskata kunnollisesti ilman näköproteesejaan? Periytyykö tuo vammaisuus? Onko riski lapselle?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periytyy, sillä ihmisillä on tapana siirtää tragediansa jälkipolvilleen, olivat ne totta tai eivät. Jos vanhempi omaa jonkin tällaisen "etenevän" vamman tai sairauden, kyseessä on itseään toteuttava uskomus, jonka voi opettaa myös lapselleen. Vanhemmille tulee paha mieli, jos piltti on terveempi ja suorituskykyisempi kuin mitä itse on, ja siksi heille pyritään siirtämään omat vammat. Kaikista mahdottomin ajatus olisi, että vanhempaa no huijattu, eikä tämä itsekään olisi koskaan tarvinnut silmälaseja
Hupaisia muuten perheet, joissa kaikilla vanhemmilla JA kaikilla lapsilla on samanlaiset silmälasit. Ennätys, jonka olen nähnyt, on 5 henkilöä samoissa laseissa
Olen käyttänyt silmälaseja 10 vuotiaasta mutta omilla lapsillani on ollut hyvä näkö. Ei periydy aina.
Sinun kohdallasi ikävintä o
Sinun kohdallasi ikävintä on, ettei äitisi ymmärtänyt tehdä aborttia.
Mitä sitten tapahtuu jos seuraa sokeaa kanaa?
Tärkeämpää kuin mitä näet tulee olla miten näkemäsi koet
Mitä väliä millainen se nainen on ? Kunhan ei nalkuta ja jäkätä ja.... nap nap nap nap.. koko hvetin ajan.
Joo ei missään nimessä,Ihan järkyttävää.
Totta kai voi alkaa suhteeseen. Nainen huomaa kyllä ajastaan sun kehityshäiriön aivoissasi, ja sitten jäät yksin...lopun elämäksesi:)
En voisi koskaan edes harkita suhdetta ap:n kaltaisen ihmisen kanssa.
t. silmälaseja käyttävä nainen
Vierailija kirjoitti:
Että sellainen nelisilmän oksennus sieltä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi nelisilmä kuin perssilmä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska et näe hyviä puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vooi, incelillä meni tunteisiin, kun alakouluikäisen tasoinen koulukiusaaminen ei sytytä naisia
Todellakin. Minusta silmälasipäiset naiset ovat kaikkein seksikkäimpiä.
t: mies
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten tapahtuu jos seuraa sokeaa kanaa?
Saatta löytää vaikka jyvän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska et näe hyviä puolia.
Vaikea nähdä asioita, joita ei ole olemassa.
Minä käytän silmälaseja. Aiemmin käytin piilareita ja aion jatkossa alkaa taas käyttämään enemmän. Minulle kyllä sopii hyvin lasit, mutta minulle on kehuttu miten erilainen look minulla on ilman laseja ja että olen kaunis. Kauniit silmäni tulevat esiin ilman laseja.
Vierailija kirjoitti:
Jo on taas naisilla murheet.
Ai ap on nainen? Ok.
Harmi, ettet tuon parempaan pysty. Ei tainnut vanhemmillasi olla äo kengännumeroa suurempi.