Milloin viimeksi harrastit seksiä?
Kommentit (544)
Hetki sitten, ihanan pitkäkestoinen yhdyntä olikin lopuksi suuseksin jälkeen. N26
Eilen ennen nukkumaan menoa, viime kerrasta oli viikko aikaa kun etäsuhde..
Nyt aamulla todennäköisesti uusiksi, voi jestas että osaa tuntua molemmista ihanalle.
Tietoisesti olin tekemättä sitä itse itselleni niin kalu olikin aika jäykkä ja iso erektiossa, todella ihanaa huomata kun nainen nauttii kun todellakin panin häntä, enkä pelkästään pannu vaan annoin kaikin keinoin ymmärtää että hän on upea ja minulle todella rakas.
Käteni kanssa tunti sitten. Naisen kanssa tulee kesällä viitisentoista vuotta täyteen. M44
Äsken. Kauan. Kunnolla. Kiima tuoksuu. M52
Eilen illalla kävin vierailulla vakipanon luona ja sain oikein kunnolla kyr pää. Teki hyvää.
N45
Pari päivää sitten annoin vaimolle suuseksiä. Saa siinä rajut orgasmit, annoin nukahtaa raukeana. Joskus riittää pelkkä antaminen, eikä se oma orgasmi ole enää se ykkösjuttu. Mahtavaa kun nainen nauttii. Kyllä minä omani otan jos siltä tuntuu.
M47
Vierailija kirjoitti:
Eilen. N 60v
Eilen minäkin sain mutta taas tekee mieli..muna puolikovana kokoajan
M50+
m50. ehkä kuukausi sitten? voi olla pidempikin aika. ei olla oiken väleissä juuri nyt, ja muijan menkat ovat kohta tuloillaan, joten mennee vielä toinenkin kuukausi, ennen kuin taas nussitaan.
About viikko sitten työmatkalla
N62
Vierailija kirjoitti:
N62
Onko kotona hiljaista seksin suhteen ?
Miehellä synttäripäivä, herätti minut kello 3 yöllä...ohjasi unisen käteni kalulleen ja yritin siinä sitten "onnitella"..hetken päästä sanoi käänny, ja niin tuli sisään. Mutta kun tuntui liian hyvälle, sanoi, että säästelen myöhemmäksi.
No sitten nukuttin tunti pari, ja taas ohjas käteni kalulle, tälläkertaa ei lopettanut kun tein osani kuten kunnon vaimon pitää..pian alkoi huokailu yltyä, ja kohta alkoi melkoinen karjunta ja tuntu tosi lämpöseltä kädessä.
Hyvää synttäriä rakas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N62
Mistäs arvasit? Meni illallinen vähän ei-suunnitellusti. Tosin mies oli kyllä työkuvioista tuttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N62
Mistäs arvasit? Meni illallinen vähän ei-suunnitellusti. Tosin mies oli kyllä työkuvioista tuttu
Kutsuiko hotelli ja oliko onnistunut kokemus eli osaisiko mies tyydyttää sinut ?
Siis mitä? Jos kiinnostaa, niin kävin pari tuntia ennen varsinaista herätystä😗