Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin viimeksi harrastit seksiä?

Vierailija
11.10.2024 |

Laita vastaukseen oletko m vai n ja ikä

Kommentit (544)

Vierailija
321/544 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna ja koko viikonlopun, oikeata seksihurjastelua. Mies sanoi aamulla, että nyt on kalu oikeasti jo kipeä, no niin on mun pillukin. Mutta kivaa oli.

Vierailija
322/544 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna ja koko viikonlopun, oikeata seksihurjastelua. Mies sanoi aamulla, että nyt on kalu oikeasti jo kipeä, no niin on mun pillukin. Mutta kivaa oli.

👍 täällä sama, en tiedä oletko vaimoni mutta kivaa oli mullakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/544 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla, oiskohan ollut seittemästä kasiin😅 Meillä on yleensä sellasta leikittelyä, toisen kiusaamista ennen huippua. Joskus on se mahdollisuus siinä että multa menee tavallaan ohi... Oltiin myös suihkussa yhdessä ja sitten vaan lopeteltiin kuusysiin

M61

Vierailija
324/544 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja, hei, sinä testopiikin saaja! Et sanonut, koska viimeksi harrastit seksiä??? Jäikö kirjoitus kesken 😋 Onko tuo testopiikki siis testosteronipiikki? (vaikea sana).  Kuinka usein se pannaan? Auttaako se?

N64

Tänä aamuna rakasteltiin viimeksi kun herättiin. Kolme päivää oli edellisestä. Saan urologin määräämänä testosteronipiikin 2-3 kk välein ja se kyllä auttaa paljon vireydessä ja erektiossa , varsinkin aamuisin enkä useinkaan tarvitse mitään erektiolääkettä. Kannattaa mennä miehen puhumaan urologille, otetaan testosteronitaso verestä jne. Se piikki maksaa n 40 euroa nykyään.

Auttaako piikki myös siihen, kun mieheni ei laukea sisälleni? Hän yrittää kyllä, mutta ei vaan tule... Eiköhän saa sisälläni tarpeeksi kiihotusta🙄 Käsin sitten tehdään. Esileiki

Olen M66

Ei piikki auta laukeamisongelmaan minulla ainakaan.Kyllä se pitää kuitenkin vireyden yllä hyvin pimeänäkin aikana. Tänäkin aamuna oli oikein kova ilman mitään e-lääkkeitä, aloin hyväillä vaimoa pikku hiljaa kun  herättiin , käännyttiin vastakkain, hyväiltiin, käytiin välillä aamupesulla, kuten aina ennen seksiä. Sitten jatkettiin, hierontaöljyn kanssa hyväiltiin huolella  toisiamme ja kiihotuttiin kunnolla. Minä odotan aina siihen asti kun vaimo on niin kiihottunut, että pyytää tulemaan sisään. Joskus nuolen pyydettäessä jo ennen yhdyntää hänelle ensimmäisen ja sitten lähärissä sisään. Sitten tulee hänelle toinen melko pian, kun kiihdytän pikku hiljaa tahtia ja hän hyväilee kaluni juurtakin.. Lopuksi minä laukean, yleensä yhdessä käsin, kun yhdynnässä ei enää tule. Hyvälle se silti aina tuntuu saada yhdyntä, toiselle orgasmi ja laueta itsekin.

Vierailija
325/544 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla :)

Hyvällä tuulella ollut koko päivän. 

Vierailija
326/544 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 5 kertaa olen saanut, rakasteltu taas pitkin päivää. Mies saanut kerran. Meidän harrastus, koirien hoidon ohella. Kaipa tuo aurinko tehnyt osansa.

Vierailija
327/544 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa lounastunnilla. Tuttu mua vähän vanhempi mies, jolla on ihanan paksu kulli. Hän haluaa aina uusintakerran ja esileikkeineen siinä menee sen verran aikaa, että syöminen jää väkisinkin väliin. Kahvitauolla salaatti katosi vauhdikkaasti. N 38

Vierailija
328/544 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin harrastan sitä jouluaattona heti pukin käynnin jälkeen. Kohta tule siis 3 kk täyteen. Herra 63 v.

Vierailija
329/544 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Toivottavasti tänään taas. N47

Vierailija
330/544 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime lauantaina vaimon kanssa perus avioseksiä pitkästä aikaa. Ensin käsipeliä ja sitten rakasteltiin kiihkeästi siten että minä olin päällä ja vaimo vikisi alla. Orgasmi oli todella voimakas. Sovittiin että seuraava kerta tulee nopeammin...

Vierailija
331/544 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina pantiin ja tiistaina runkattiin

Vierailija
332/544 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen maksullisella. Oli nätti tyttö mukavissa asuissa.

Hoiti pussit ja lopuksi latasin satsit kumiin.

M32

Vierailija
333/544 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla nuolemista, sormetusta ja vartalot toisiinsa painautuneina yhdyntä. Sitten köllöttelyä vierekkäin.

N + M

Vierailija
334/544 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä 2023 villiä menoa@  

Vierailija
335/544 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksyllä 2023 villiä menoa@  

Hei, melkein sama! Villiä menoa kesällä 2023! Miten onkin näin ihana yhteensattuma.

Vierailija
336/544 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä 2008. 2012 pussasin mutta se ei kai ole seksiä.

Mies 60+, naimisissa 

Vierailija
337/544 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies matkalla. Mutta eilen. Päättele itse. 

Vierailija
338/544 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna ihanaa seksiä puolison kanssa. Uusinta hetki sitten. Kyllä lomalla on kivaa.

Vierailija
339/544 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna puolison kanssa, sitten toinen otto puolison kanssa alkuiltapäivästä.

Vierailija
340/544 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla miehen iltavuoron jälkeen. Vaikka oli väsynyt jaksoi, ja halusi, vielä yhteisessä suihkussa ensin lämmittelyä ja sitten sängyssä varsinaista monipuolista toimintaa! Mukava nukahtaa saman peiton alle.