Milloin viimeksi harrastit seksiä?
Kommentit (544)
Vierailija kirjoitti:
Edelliseen, M48
Ja sama jatkaa, suihin sain ensin la-iltana, sitten vheti sunnuntaina 17.11 aamuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa nyt ihmeessä, M66! 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen vaimon kanssa päivällä ja sitä ennen toissa aamuna heti herättyämme. Luulenpa, että sunnuntaina taas. M 66
Tänä aamuna vaimo sai kaksi ja minä yhden orgasmin, kun rakasteltiin heti herättyämme taas. Sitä ennen oltiin perjantaiaamuna ja tiistaina.Normitahtia tämä on pari-kolme kertaa viikossa.
M 66, vaimo 65
Miten teillä onnistuu näin usein? Kun teillä tuota ikääkin on " jonkin verran"? (Ei pahalla) Samaa ikäluokkaa olen, paljon harvemmin seksiä. Harmikseni. Onko paljon esileikkiä, ajatteletko muita jne, kun rakastelette? Kun pystyt, ja ilmeisesti haluatkin, noin usein?
N 64
Koska siis nyt viimeksi? Aika usein, M66...
N64
Vierailija kirjoitti:
Äsken
N60
Onko pillusi vielä märkä..
Mietippä sitä, jos ei muuta miettimistä oo!
Vierailija kirjoitti:
"Meillä vain halut kohtaavat hyvin. Kumpikin haluaa aika usein edelleen. Olemme rakastelleet aika usein aina silloin kun se on lasten takia ollut mahdollista.
Olen parantanut kuntoani ja paino on pudonnut selvästi eläkkeellä ollessa noin vuoden verran. Ei tarvitse enää erektiolääkkeitä kuin harvoin, aamuisin ei oikeastaan ollenkaan. Testopiikkejä saan"
Vielä kysyisin, että millaista teidän seksi on, kun se tyydyttää molempia? Onko paljon esileikkiä, leluja yms.? Että olisiko jotain, millä saada oma seksielämänsä eloon? Toisen miehen/naisen ajateleminen seksin aikana?
N64
Kerros nyt!
N66
Vierailija kirjoitti:
Ja, hei, sinä testopiikin saaja! Et sanonut, koska viimeksi harrastit seksiä??? Jäikö kirjoitus kesken 😋 Onko tuo testopiikki siis testosteronipiikki? (vaikea sana). Kuinka usein se pannaan? Auttaako se?
N64
Tänä aamuna rakasteltiin viimeksi kun herättiin. Kolme päivää oli edellisestä. Saan urologin määräämänä testosteronipiikin 2-3 kk välein ja se kyllä auttaa paljon vireydessä ja erektiossa , varsinkin aamuisin enkä useinkaan tarvitse mitään erektiolääkettä. Kannattaa mennä miehen puhumaan urologille, otetaan testosteronitaso verestä jne. Se piikki maksaa n 40 euroa nykyään.
m50
annoin muijalle pari viikkoa sitten, mutta omasta tulemisestani parisuhdeseksissä on jo viikkokausia, en enää muista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja, hei, sinä testopiikin saaja! Et sanonut, koska viimeksi harrastit seksiä??? Jäikö kirjoitus kesken 😋 Onko tuo testopiikki siis testosteronipiikki? (vaikea sana). Kuinka usein se pannaan? Auttaako se?
N64
Tänä aamuna rakasteltiin viimeksi kun herättiin. Kolme päivää oli edellisestä. Saan urologin määräämänä testosteronipiikin 2-3 kk välein ja se kyllä auttaa paljon vireydessä ja erektiossa , varsinkin aamuisin enkä useinkaan tarvitse mitään erektiolääkettä. Kannattaa mennä miehen puhumaan urologille, otetaan testosteronitaso verestä jne. Se piikki maksaa n 40 euroa nykyään.
Auttaako piikki myös siihen, kun mieheni ei laukea sisälleni? Hän yrittää kyllä, mutta ei vaan tule... Eiköhän saa sisälläni tarpeeksi kiihotusta🙄 Käsin sitten tehdään. Esileikit on kyllä hyvät, kuusysit, leluja on molemmille...Vai kestääkö esileikit liian kauan? Voi, kun tietäis!!! Tekovaginaakin on mietitty, jos se auttais ainakin joskus siihen, ettei tarvi käsin yrittää saada orgasmia.
N55
Käsin saatu orgasmi on okei, mutta miestäni se alkaa häiritsemään. Seksin määrä on vähentynyt...
N55
Noin puoli tuntia sitten, maksoin vuokran "luonnossa". Hetero siis olen, mutta kun vuokraisäntä ehdotti "järjestelyä" niin opiskelijakundin oli pakko suostua.
m21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N64
Auttaako piikki myös siihen, kun mieheni ei laukea sisälleni? Hän yrittää kyllä, mutta ei vaan tule... Eiköhän saa sisälläni tarpeeksi kiihotusta🙄 Käsin sitten tehdään. Esileiki
Lokakuussa vaimon teki mieli niin silloin. M54 puutteessa
Olemme seksistä tykkäävä naispari
Aamulla ehdittiin hyvin pitää toisiamme hyvänä.
Auttaako piikki myös siihen, kun mieheni ei laukea sisälleni? Hän yrittää kyllä, mutta ei vaan tule... Eiköhän saa sisälläni tarpeeksi kiihotusta🙄 Käsin sitten tehdään. Esileikit on kyllä hyvät, kuusysit, leluja on molemmille...Vai kestääkö esileikit liian kauan? Voi, kun tietäis!!! Tekovaginaakin on mietitty, jos se auttais ainakin joskus siihen, ettei tarvi käsin yrittää saada orgasmia.
N55
Tänään minä kyllä sain, kiitos mieheni
N55
Aamulla tinder kamun kanssa ratsastellen. Ja äsken uudelleen yksin, kiitos N 55. Jotenkin kiihotti ajatus päästä laukeamaan sisällesi :).
M53
Hyvä jos pystyin auttamaan sua, kuvitellen laukeamiseen
N55
Tunti sitten: olin mieheni päällä, otin suuhun jne. Tein hänelle käsin, hän suulla minulle
N65
Vastaa nyt ihmeessä, M66! 😘