Milloin viimeksi harrastit seksiä?
Kommentit (544)
Vaimon kanssa n 15 v sitten :(
Olemme edelleen naimisissa.
M55
m43, vuonna 2009, harrastan sexiä ainoastaan seurustelusuhteissa.
Harrastettiin tänään klo 5.30, kumpikin masturboi, suihkussa oltiin. 😊
N53
Eilen illalla ennen kun käytiin nukkumaan.
Flunssaa pukkaa niin mietin että ei varmaan tänään enää jaksa rakastella, mutta niinpä vain halut molemmilla vei voiton.
Tällä viikolla on ollut seksiä joka ikinen päivä, yksi päivä sellainen että pelkästään aamulla, muutoin aamuin illoin ihanaa nautinnollista seksiä ja molemminpuolin nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla ennen kun käytiin nukkumaan.
Flunssaa pukkaa niin mietin että ei varmaan tänään enää jaksa rakastella, mutta niinpä vain halut molemmilla vei voiton.
Tällä viikolla on ollut seksiä joka ikinen päivä, yksi päivä sellainen että pelkästään aamulla, muutoin aamuin illoin ihanaa nautinnollista seksiä ja molemminpuolin nautinnollista.
Flunssa on kyllä joskus este seksille🙄 Mutta kyllä mekin pienessä flunssassa rakastellaan, jos halu on kova. Viimeksi seksiä eilen illalla saunan jälkeen. Yleensä n. viitisen kertaa viikossa, vähän riippuu
N63 ja M66
Aika tahti, meillä pari kertaa kuussa. Viimeksi syyslomalla
M59
Viime lauantaina, eka kerta sen jälkeen kun huomasin mieheni käyneen vieraissa n. kuukausi sitten.Isku oli kova, mutta eiköhän se tästä.
N66
Viimeksi silloin kun lankapuhelimia vielä käytettiin.
M45
Vierailija kirjoitti:
Viime lauantaina, eka kerta sen jälkeen kun huomasin mieheni käyneen vieraissa n. kuukausi sitten.Isku oli kova, mutta eiköhän se tästä.
N66
Oletteko vielä yhdessä?
Olemme. Vaikka vaikea on luottaa toiseen. Välillä tuntuu tosi pahalta, kun kelaa sitä asiaa edes takas... Mutta niin paljon on yhteisiä vuosia ja yhteisiä asioita, että ei oikein voi kaikkea heittää laidan ylikään, lapset perheineen yms.
Hänen kanssaanko kuitenk viime lauantaina harrastit seksiä? Minä tein sitä toissapäivänä hyvän ystävän kanssa🙄 Ja nyt hieman ehkä kaduttaa
N 59
En koskaan. Olen harjoittanut seksiä lukemattomia kertoja.
Tunti sitten,nyt on ihana olo! N70
Eilenillalla miesystävän kanssa. N49
Tunti sitten. Mieheni herätti minut laittamalla kätensä pöksyihini ja hyväili minua. Siitä se lähti
N64
Vierailija kirjoitti:
Tunti sitten. Mieheni herätti minut laittamalla kätensä pöksyihini ja hyväili minua. Siitä se lähti
N64
Kävitkö edes vessassa ennen yhdyntää
Onhan tuosta jo pari viikkoa, jos ei päivän pari ylikin. Tavallista pitempi tauko huonosti limittyneiden menkkojen, reissujen ja myöhään menneiden iltojen vuoksi. Nuorempana olisi tullut sekstailtua vaikka kuinka väsyneenä keskellä yötä, mutta ei sitä tässä iässä enää jaksa, riittävien unien painoarvo on kasvanut sen verran.
Hyvin on pärjännyt parilla itsetyydytyskerralla, varsinkin kun toisen niistä sai hoitaa omassa rauhassa saunoen ja oikein kiireettömästi, laueten pitkään ja perusteellisesti. Tänään taitaa kuitenkin viimein tulla tilaisuus päästä taas rouvankin iholle.
M55
Kaksi viikkoa sitten
N40