Milloin viimeksi harrastit seksiä?
Kommentit (544)
Eilen illalla. Yleensä kolmisen kertaa viikossa on tahti. Lisäksi muutamat itsetehdyt orgasmit😊
N 66
Yhdyntää varmaan puoli vuotta sitten oman ukon kanssa, vieraissa noin kuukausi sitten. Eilen sain suuseksiä omalta ukolta. N43
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla. Yleensä kolmisen kertaa viikossa on tahti. Lisäksi muutamat itsetehdyt orgasmit😊
N 66
Tuntuu seksi maistuvan.
Eilen. Saunassa ja sängyssä. Kaksi mulle, seitsemän rouvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen vaimon kanssa päivällä ja sitä ennen toissa aamuna heti herättyämme. Luulenpa, että sunnuntaina taas. M 66
Tänä aamuna vaimo sai kaksi ja minä yhden orgasmin, kun rakasteltiin heti herättyämme taas. Sitä ennen oltiin perjantaiaamuna ja tiistaina.Normitahtia tämä on pari-kolme kertaa viikossa.
M 66, vaimo 65
Miten teillä onnistuu näin usein? Kun teillä tuota ikääkin on " jonkin verran"? (Ei pahalla) Samaa ikäluokkaa olen, paljon harvemmin seksiä. Harmikseni. Onko paljon esileikkiä, ajatteletko muita jne, kun rakastelette? Kun pystyt, ja ilmeisesti haluatkin, noin usein?
N 64
Olen saman ikäinen kuin sinä ja meillä on seksiä päivittäin. Joskus
Meillä vain halut kohtaavat hyvin. Kumpikin haluaa aika usein edelleen. Olemme rakastelleet aika usein aina silloin kun se on lasten takia ollut mahdollista.
Olen parantanut kuntoani ja paino on pudonnut selvästi eläkkeellä ollessa noin vuoden verran. Ei tarvitse enää erektiolääkkeitä kuin harvoin, aamuisin ei oikeastaan ollenkaan. Testopiikkejä saan
"Meillä vain halut kohtaavat hyvin. Kumpikin haluaa aika usein edelleen. Olemme rakastelleet aika usein aina silloin kun se on lasten takia ollut mahdollista.
Olen parantanut kuntoani ja paino on pudonnut selvästi eläkkeellä ollessa noin vuoden verran. Ei tarvitse enää erektiolääkkeitä kuin harvoin, aamuisin ei oikeastaan ollenkaan. Testopiikkejä saan"
Vielä kysyisin, että millaista teidän seksi on, kun se tyydyttää molempia? Onko paljon esileikkiä, leluja yms.? Että olisiko jotain, millä saada oma seksielämänsä eloon? Toisen miehen/naisen ajateleminen seksin aikana?
N64
Ja, hei, sinä testopiikin saaja! Et sanonut, koska viimeksi harrastit seksiä??? Jäikö kirjoitus kesken 😋 Onko tuo testopiikki siis testosteronipiikki? (vaikea sana). Kuinka usein se pannaan? Auttaako se?
N64
Niin minäkin. Kaks viikkoa sitten lähetyssaarnaajassa
N 59
Vierailija kirjoitti:
Su 17.11.2024
Klo 8.00 - 9.30
Ootko mun puoliso, ajankohta täsmää ihan täysin
Vierailija kirjoitti:
Ja, hei, sinä testopiikin saaja! Et sanonut, koska viimeksi harrastit seksiä??? Jäikö kirjoitus kesken 😋 Onko tuo testopiikki siis testosteronipiikki? (vaikea sana). Kuinka usein se pannaan? Auttaako se?
N64
Ja se, että mitä vinkkejä antaisit seksin toimivuuteen? Mitä ja miten teette, kun teillä on seksiä? Onko leluja? Ajatteletko sinä jotain muuta kuin vaimoasi silloin? Auttaako se seisokkiin?
N64
Eilen, N 60.