Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako sinua enemmän työ yrittäjänä vai työskennellä toiselle?

Vierailija
07.03.2024 |

Ja miksi?

Kiinnostaako sinua enemmän työ yrittäjänä vai työskennellä toiselle?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta työ. 

Vierailija
2/15 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä (jona itsekin olen), on enemmän vapautta tehdä asiat juuri niin kuin haluaa, sekä itse työn että myös työajan ja lomien suhteen. Ei tarvitse tilivelvollisuutta muille kuin itselleen ja tulot paremmat kuin perinteisellä työntekijällä, koska kukaan ole välistä vetämässä rahaa työpanoksestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä on itse vastuussa itsestään, ei ole ketään, jota syytellä.

Vierailija
4/15 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjänä on itse vastuussa itsestään, ei ole ketään, jota syytellä.

Sinänsä hyvä asia, että oppii kantamaan vastuuta.

Vierailija
5/15 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yrittäjä lähes 15 vuotta ja menin konkkaan. En ikinä enää ottaisi sellaista stressiä, mieluummin työskentelen toiselle ja jätän työhuolet työpaikalle päivän päätteeksi.

Vierailija
6/15 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloushallinnon ammattilaisena sanoisin, että  työskentelyssä toiselle ja yrittäjänä olemisessa on puolensa. Yrittäjänä saa itse päättää töistään, mutta joutuu myös kantamaan paljon vastuuta. Jos haluaa tasaisen varman toimentulon en suosittele yrittäjyyttä enkä myöskään suosittele yrittäjyyttä jos ei ole sellaista yritysideaa joka varmasti tuottaa sellaisen toimeentulon, että pystyy maksamaan itselleen kunnon palkan ja myös sellaisen eläkemaksun mikä tuottaa kohtuullisen suuren eläkkeen.  Eläkemaksussa ei kannata pihtailla, sillä eläkemaksun perusteeksi ilmoitettu palkkatulo vaikuttaa myös yrittäjän sairausajan ja mahdollisen työkyvyttömyyden turvaan.

Vierailija
7/15 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kiinnostaisi enemmän työskennellä yrittäjänä, mutta ei ole yhtään mitään yritysideaa, en osaa mitään enkä osaa myydä. 

Vierailija
8/15 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä , saa ite päättää kaikesta ja paremman palkan eikä tarvi tehdä toiselle voittoa ja saada pieni palkka

Vierailija
9/15 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että 

Tällä hetkellä olen siis yrittäjä ja työsuhteessa muualla. Yrittäjänä kannan vastuun siitä,  että työntekijäni saavat kunnollisen korvauksen työstään ja työvälineet ovat ajanmukaiset.  Työntekijänä saan tehdä kutsumukseni työtä, sitä, jossa oikeasti näen merkityksen ihmisten elämässä ja jonka tekemisestä nautin.

Vierailija
10/15 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työskennellä toiselle. Saa vaan tehdä sen mitä käsketään ja kuukausipalkka juoksee. Ei sen enempää vastuita tai riskiä.

Vierailija
11/15 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä, jolla on käytännössä vain yksi asiakas. Saa  käytännössä huonot puolet sekä yrittäjänä että palkansaajana olemisesta. Mutta kortistoon en lähde.

Vierailija
12/15 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi yrittäjyys mutta mahdotonta kokeilla. En myöskään usko että onnistuisin kovin hyvin koska en osaa myydä ja markkinoida yhtään mitään. Pitäisi olla joku homma jota ihmiset tarvii pakosta eikä tarvi vakuutella että just mun tuote pelastaa sun elämän.

Vierailija
13/15 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en halua olla yrittäjä, koska siitä ei pääse samalla tavalla irtaantumaan vapaa-aikana.

Vierailija
14/15 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi yrittäjyys mutta mahdotonta kokeilla. En myöskään usko että onnistuisin kovin hyvin koska en osaa myydä ja markkinoida yhtään mitään. Pitäisi olla joku homma jota ihmiset tarvii pakosta eikä tarvi vakuutella että just mun tuote pelastaa sun elämän.

Lisään vielä, että teoreettisessa yrityksessäni mikäli siellä olisi työntekijöitä, huolehtisin asiallisesta palkasta, eduista ja työilmapiiristä. Kuvottaa ihmisten hyväksikäyttö.

Vierailija
15/15 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieluiten olen työntekijä ja odotan käskyjä,se sopii mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi