Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikääpä mulle joku aihe, mistä alan paukuttaa tänne 20 kertaa päivässä

Vierailija
11.10.2024 |

Tuntuu meinaan nykyään olevan ainoa tapa saada palstatilaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppa

Miksi varastaisin jonkun toisen aiheen? Mua itseäni henkilökohtaisesti ärsyttä ko. aihe. Oli aluksi harmiton ja hauska, mutta muuttui pahansuovaksi.

Jä tyrkyturvaksi. https://www.vauva.fi/keskustelu/5775210/puppa-heitti-spermat-kuistin-la…

Vierailija
42/44 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen g-piste

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään. Jokainen voi itse miettiä, jaksaisiko toistaa samoja aiheita aamusta yöhön, joka päivä ja vuodesta toiseen. Sekä sitä, millaisessa kunnossa olisi psyyke sen seurauksena. Tai oma koti. Tai ihmissuhteet, taikka koko elämä. Ei siinä ehdi tekemään mitään muuta. 

Kuinka kauan te jaksaisitte terveinä, jos hokisitte täällä 07-23 puppaa, xtraa, kannabista ym.? Itse en pystyisi tuohon edes päiväksi. Entä te muut? 

Vierailija
44/44 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita kotimaisen järvikalan käyttämisen puolesta ja esittele tapoja, miten helposti ja halvalla sitä saa pyydystettyä. Samalla tutustut itsekin aiheeseen ja siitä voi tulla sinulle kelpo harrastus palstailun sijaan.

Pilkkiminen on halpaa. Ei tarvi edes kalastuslupaa maksaa ja voi kesällä/syksyllä/keväälläkin pilkkiä laiturin nokassa tai sillalla. Harmi, ettei ketään voi pyytää pilkkitreffeille, joilla juotaisiin joko jääteetä tai kuppi kuumaa.

Tavallisella mato-ongella (vaikka taikinasyötillä) onkiminen on kesäaikana helpompaa kuin pilkkiminen (kesällä) ja välineet ovat halvemmat. En ylenkatso pilkkimistä ollenkaan, mutta käytännössä se on minulle vain talvilaji. Mato-ongella kalastamiseen ei siihenkään lupaa tarvita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi