Keksikääpä mulle joku aihe, mistä alan paukuttaa tänne 20 kertaa päivässä
Tuntuu meinaan nykyään olevan ainoa tapa saada palstatilaa.
Kommentit (44)
Venäjä on syyllinen siihen että suomalaisten ostovoima tuhottiin ja että meillä on tehty valtavan huonoja päätöksiä 2020-2024. Kyllä se on Venäjän vika - hallinnoissa ei ole mitään vikaa Suomessa. Ja Venäjän vika on kun kartellit ovat nostaneet hintoja ja katteita valtavasti Suomessa 2020-2024, kartellit ovat täysin syyttömiä.
Toistetaan tätä sitten päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halloween. Marise amerikkalaistumisesta, motkota karkeista ja kepposista sekä ihmettele sitä, miksi kunnon suomalainen pyhäinpäivä ei kelpaa. Älä unohda viisastella opettavaisesti siitä, kuinka sä tiedät, miksi ihmiset haluu juhlia tällaista matalavärähteistä juttua <3
Ja entäs kekri?!! Miksi ette juhli kekriä??
Suomessa vain ahvenanmaalaiset juhlivat kekrijuhliaan. Ovat kaupallistaminen ne sadonkorjuujuhliksi, joilla kannattaa käydä kerran elämänsä aikana.
Tämä vauva-palsta on ihan junttien juttu.
Palstatilan saaminen vauva-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita kotimaisen järvikalan käyttämisen puolesta ja esittele tapoja, miten helposti ja halvalla sitä saa pyydystettyä. Samalla tutustut itsekin aiheeseen ja siitä voi tulla sinulle kelpo harrastus palstailun sijaan.
Pilkkiminen on halpaa. Ei tarvi edes kalastuslupaa maksaa ja voi kesällä/syksyllä/keväälläkin pilkkiä laiturin nokassa tai sillalla. Harmi, ettei ketään voi pyytää pilkkitreffeille, joilla juotaisiin joko jääteetä tai kuppi kuumaa.
Kirjoita vaikka mielikuvituksen puutteesta.
Kuravaatteista voisi tehdä ainakin muutaman aloituksen joka päivä.
Miksi kasin mieheen ottaa yhteyttä vain vitosen naiset, kuten Samantha Fox nuorena?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat palstatilaa, jos et itse tiedä edes mitään aihetta?
Kartoitan tässä ideoita. Minähän sen lopulta valitsen tai hylkään kaikki.
Vierailija kirjoitti:
anaaliseksi
Tästäkin aiheesta on jo omat jankkaajansa.
Vierailija kirjoitti:
Opettajien pitkät lomat.
Ja tänään alkoi syysloma - jeeeeesssss! Sitten joutuu taas odottelemaan melkein jouluun saakka seuraavaa 2 viikon lomaa!
Vierailija kirjoitti:
Opettajien pitkät lomat.
Muilla kuin opettajillahan tämä on jo korjattu (keittiön väki, siivoojat, vaksi/huolto, avustajat....), he menevät muualle töihin viikoksi, esimerkiksi nyt kun on syysloma, tai vaihtoehtoisesti ottavat viikon palkatonta.
Niin tuota vaihtoehtoista paikkaahan ei ole kaikille aina tarjolla, joten silloin tulee automaattisesti palkatonta, joka on jännä, että juuri ne vähiten tienaavat laitetaan palkattomille, ikään kuin juuri heillä olisi eniten varaa ottaa palkatonta?
Pohdintoja aiheesta, miksi kakkonen on ykkönen??
Vierailija kirjoitti:
Naapurit!
Tää ois kyllä top 3 kuuluva aihe, mutta mulla on niin hyvät ja hiljaiset naapurit, ettei niistä ole juurikaan pohdittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurit!
Tää ois kyllä top 3 kuuluva aihe, mutta mulla on niin hyvät ja hiljaiset naapurit, ettei niistä ole juurikaan pohdittavaa.
Kirjoita joistain aiemmista naapureista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurit!
Kirjoita joistain aiemmista naapureista.
Itseasiassa tää on mun vanha aloitukseni, siitä voisi ammentaa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4226319/asia-mista-naapurisi-sinulle-va…
Sairaiden ja laiskojen hyysääminen.