Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Suomen suurin vuokranantaja dominoi: Korottaa vuokria jopa 9,5%. đŸ’ȘđŸ»đŸ™‚Arvatkaapa lĂ€htikö minunkin vuokralaiselle vuokrankorotusilmoitus?

Vierailija
11.10.2024 |

Heka haluaa kohteilleen parempaa tuottoa. Siksi.

Niin minÀkin. Siksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos sulla on duunissakÀyvÀ luottotietoinen vuokralainen, niin arvaappa lÀhteekö se?

Nyt on vuokralaisen markkinat. Luottotiedot ja työpaikan omaava voi kilpailuttaa ja valita asuntonsa.

Persaukisen ja asiansa tyrineen vuokria voit korotella vaikka huvikses.

Vierailija
2/3 |
11.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikki kustannukset nousee ja vastikkeet nousevat, tottakai se nĂ€kyy vuokrassakin. MinĂ€ olen korottanut molempien sijoitusasuntojeni vuokria reilusti kustannusten nousun vuoksi. Toisesta vuokralainen lĂ€hti, mutta samantien tuli uusi tilalle. Toinen vuokralainen ei sanonut mitÀÀn, ja ihan on maksanut vuokrat ajallaan. Ei minua kiinnosta maksavatko vuokran omistaan vai onko lisĂ€nĂ€ asumistukea, kunhan maksavat. Jos eivĂ€t maksa, kĂ€ynnistyy hÀÀtömenettely. TyössĂ€kĂ€yviĂ€ molemmat joten tuskin asumistukea saavat. Mulla on ollut sijoitusasuntoja 15 vuotta ja vain kerran on tullut tilanne, jossa vuokralainen sÀÀnnönmukaisesti jĂ€tti vuokran maksamatta ja kesti melkein puoli vuotta saada hĂ€net asunnosta ulos. TuhotöitĂ€ ei onneksi ehtinyt tehdĂ€. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hienoa, koko maa on vain tÀynnÀ pikkuyksiöitÀ, joihin ei saada vuokralaista.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi neljÀ kahdeksan