Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen suurin vuokranantaja dominoi: Korottaa vuokria jopa 9,5%. 💪🏻🙂Arvatkaapa lähtikö minunkin vuokralaiselle vuokrankorotusilmoitus?

Vierailija
11.10.2024 |

Heka haluaa kohteilleen parempaa tuottoa. Siksi.

Niin minäkin. Siksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on duunissakäyvä luottotietoinen vuokralainen, niin arvaappa lähteekö se?

Nyt on vuokralaisen markkinat. Luottotiedot ja työpaikan omaava voi kilpailuttaa ja valita asuntonsa.

Persaukisen ja asiansa tyrineen vuokria voit korotella vaikka huvikses.

Vierailija
2/3 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kustannukset nousee ja vastikkeet nousevat, tottakai se näkyy vuokrassakin. Minä olen korottanut molempien sijoitusasuntojeni vuokria reilusti kustannusten nousun vuoksi. Toisesta vuokralainen lähti, mutta samantien tuli uusi tilalle. Toinen vuokralainen ei sanonut mitään, ja ihan on maksanut vuokrat ajallaan. Ei minua kiinnosta maksavatko vuokran omistaan vai onko lisänä asumistukea, kunhan maksavat. Jos eivät maksa, käynnistyy häätömenettely. Työssäkäyviä molemmat joten tuskin asumistukea saavat. Mulla on ollut sijoitusasuntoja 15 vuotta ja vain kerran on tullut tilanne, jossa vuokralainen säännönmukaisesti jätti vuokran maksamatta ja kesti melkein puoli vuotta saada hänet asunnosta ulos. Tuhotöitä ei onneksi ehtinyt tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, koko maa on vain täynnä pikkuyksiöitä, joihin ei saada vuokralaista.