Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt pinoon hauskoja väärinkäsityksiä lapsena!

Vierailija
15.02.2007 |

Eli mitä olet ymmärtänyt lapsena väärin?

Olet esim luulluut jonkun sanan tarkoittavan jotain muuta kun se oikeasti tarkoittaa tms..

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että jumala on olemassa. Ja joulupukki.

Vierailija
2/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin tosi pitkään että hongkong on vaan joku sellainen "leikkisana" kaukana olevalle paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua peloteltiin vaikka millä. Näin aikuisena tajuan monenkin niistä olleen paskapuhetta.

Minun mummolla ja serkulla oli tapana puhua ihan puutaheinää. Yks kerta kun olin mummolla hoidossa he selittivät, miten minun äitini oli astunut naulaan ja joutunut sairaalaan. Äiti ja isä tulivat hakemaan minua ja äiti käveli ihan normaalisti. Ihan ihmeparaneminen. Monia muitakin höpöjuttuja selittelivät. Mulla oli lapsena ihan älytön oksennustautikammo ja mummoni selitti kirkkain silmin, että minun siskoni oksentelee siellä kotona. En uskaltanut mennä takaisin kotiin ja sain sitten lopulta kotiarestia karkaamisesta. :/ 

Vierailija
4/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harava oli havara, vihreä oli rihveä. En kuullut sanoissa mitään eroa. Lisäksi luulin, että kardemummahippuset pullassa olivat kuolleita muurahaisia. Nypin ne aina pois.

Vierailija
5/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin 7uppia vihreäksi, enkä jostain syystä hämmästellyt ollenkaan, että se lasiin kaadettaessa olikin läpinäkyvää.

Kuvittelin Maamme-laulun olleen nimetty naapurin Maameksi kutsutun tytön mukaan.

Vierailija
6/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sanottiin aina, että jos palelluttaa varpaansa ulkona, tulee harakanvarpaat. tarkkailin varpaitani ulkoa tulemisen jälkeen siltä varalta, että ne muuttuisivat harakan kynsiksi.

Ei sillä, että vanhempiamme olisi kiinnostanut, millaisissa vaatteissa pihalla peuhasimme. Syyskylmilläkin paitahihasillaan, keväällä kumisaaappaat ilman sukkia jne.

Vierailija
7/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virstanpylvästä luulin virtsanpylvääksi aina aikuisiälle asti. vrt. mielikuva koirasta nostamassa jalkaa pylvään juurella.

Vierailija
8/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on vasenkätinen ja odotin vain päivää jolloin minunkin vasenkätisyyteni alkaisi. Kuvittelin sen kätisyyden olevan koulussa opittava siisti juttu :) koulukaverit ekalla ihmetteli kun selitin että kohta opimme kirjoittamaan vasemmalla..
Luulin että asumme maapallon sisällä, pallon pohjassa. Ja että matka maailman ympäri onnistuisi reunoja koskettamalla. Se oli se maailman ääri jonne matkustettiin. Avaruusraketit lähtivät avaruuteen reiistä pallon yläosassa :)

Vierailija
9/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini luuli että käsijarrusta kun vetää niin ojaan ajanut auto hyppää takaisin tielle :D

Vierailija
10/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin pieneen paniikkiin kun aikuiset puhui palaverin pitämisestä. Kuulosti pahenteiseltä, aattelin että johonkin verisiin töihin aletaan.

Vierailija
11/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kysyin isältä autossa että saako tuota nappia painaa (hätävilkut) ja isä sanoi ettei missään nimessä, koska auto räjähtää :'D uskoin isiä ja luulin niin ala-asteen loppuun asti xD

Vierailija
12/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ettei kukaan muu kuin hihhuli/sekaisinmennyt kullu kirkkoon. Tosin hihhuleita on muutkin.

Vierailija
13/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, ettei aikuiset valehtele tai puhu pahaa toisista ihmisistä.

Vierailija
14/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin minäkin, että vanhempieni lapsuusaika ja muutenkin "ennen vanhaan" oli mustavalkoista ja värit keksittiin vasta myöhemmin omassa lapsuudessani 70-luvulla. :D

Vierailija
15/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että verilöyly tarkoittaa sitä että joku on heittänyt saunassa niin kovat löylyt että kuoli. Ja itsemurhaisku tarkoitti sitä että itsetuhoiset ihmiset sopivat etukäteen paikan missä tekivät itsemurhan samanaikaisesti. Esim. 150 henkilöä menehtyi itsemurhaiskussa, ne oli jo aika suuri miittinki. :D

Vierailija
16/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
17/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
18/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että vesirokko tulee vesillä :( Oltiin juuri samoihin aikoihin käyty laivalla koko perhern voimin, joka sattui olemaan minun ja pikku veikan eka kerta. Pari päivää siitä tuli se sitten vesirokko meille. Luulin ihan melkein aikuisikään asti niin..

Vierailija
19/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
20/53 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin koirien olevan sukupuoleltaan poikia ja kissojen tyttöjä. :)