Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostus sukupuolielimistä

Vierailija
10.10.2024 |

Luin netistä, miten murrosikäinen tyttö, jolla ei ollut tilaisuutta nähdä miehen sukupuolielimiä, pyysi tuttua samanikäistä poikaa näyttämään omansa. Tyttö oli katsellut ja koetellut pitkään, jonka jälkeen myös poika oli pyytänyt tyttöä näyttämään. Tyttö oli kummeksunut, mitä näyttämistä siinä on. Sehän on vain viiva iholla. Oli kuitenkin näyttänyt.

Myös näissä nettikirjoituksissa näkyy, miten monet naiset eivät ollenkaan ole voineet sisäistää, että miehet ovat monta kertaa kiinnostuneempia naisen elimistä, kuin naiset miehen. Kuitenkin he uskovat, että kiinnostus olisi samaa tasoa.  Kynis.mi

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kynis on siis Porista ja M54 Espoosta."

Joku syöttää palstalle väärää tietoa.  Kynis.mi

Korjaa toki tiedot oikeiksi!

Vierailija
62/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Kynis viettää eläkepäiviään? Kotimaassa vai hoivakotimaassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hämmästeltiin joskus 5-vuotiaana toistemme genitaaleja naapurin likan kanssa, mutta kun tultiin murkkuikään tyttö rupesi kerran kahden kerran kyselemään että eikö ollut kauheeta kun me pentuna tehtiin niin, ethän koskaan kertonut kellekään. 

Kun vakuutin etten kertonut enkä kertoisi, sain nähdä uudelleen. Ja näki tyttökin sitten elämänsä ensimmäisen seisokin. 

Vierailija
64/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän vaikeaksi keskustelu, mutta jospa kuitenkin panisin naisen lusikkani myös soppaan.

minun pimpistäni on pojat ja miehet olleet aina kovasti kiinnostuneita, minun aviomihenikin joita on ollut kaksi ja nykyinen mieskaveri myös. En ole mielestäni käyttänyt pimppiäni ja kiinnosta siihen vallan välineenä. Aina on on kukin vuorollaan saanut tutkia sitä ja sisäänpääsyn estämiseenkin on ollut aina selkeä syy, silloin harvoin kun olen esteitä laittanut.

minä kyllä näkisin tuon kiinnostuksen takana, monesti tiedostamattomankin, suvunjatkamisen tarpeen. Samasta syystä kumpuaa naisten halu tehdä panemisen miehelle miellyttäväksi. Siinähän on tarkoitus sitouttaa mies turvaamaan perheen hengissä pysyminen.

nainen on toki kiinnostunut miehen kalusta, mutta vain silloin tällöin. Tärkeämpää on naiselle miehen fysiikka. Vahva mies pystyi puolustamaan naistaan ja perhettään paremmin.

itse pitelin miehen(pojan) kalua kädessäni vasta 18 vuotiaana. Silloin milla alkoi herätä halu saada vauva ja siihen tarvittaisiin miehen kalua. Sittemmin kiinnostukseni on pääasissa ollut sitä että miehen kalun pitäminen tyytyväisenä takaa minulle rinnalle miehen muut ominaisuudet.

n58v

Vierailija
65/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vulva sinulla, n58v, on?

Brassi,  siistitty vai luomu ja entä huulet +/- eli näkyvillä vai piilossa, entä klitoriksen hupun peittävyys?

Tällaisia pohtii terve heteromies :)

Vierailija
66/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nainen on toki kiinnostunut miehen kalusta, mutta vain silloin tällöin.

Juuri niin, kuin aloituksessani sanoin. Olet käytännössä ymmärtänyt saman, kuin tieteellinen tutkimuskin vahvista: naisen kiinnostus miehen elimestä on vain murto-osa miehen kiinnostuksesta naisen elimistä.

Pohjimmainen syy on se, että kun nainen voi saada lapsen enintään 1 - 2 vuoden välein, mies samana aikana saada moninkertaisen määrän lapsia, jos liukkaasti liikkuu. Naisen taas täytyy arvioida miestä MONIPUOLISESTI, joten genitaalien vetovoima on paljon pienempi. 

Näillä palstoin käy pääasiassa ideologisesti ajattelevia, joten on jopa harvinaista herkkua sinun kaltaistesi tervejärkisten ihmisten kommentit. Hyvää jatkoa. Jouluunkin on enää 71 päivää, 2 kk ja viikko. Kynis.mi

Vierailija
67/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me hämmästeltiin joskus 5-vuotiaana toistemme genitaaleja naapurin likan kanssa, mutta kun tultiin murkkuikään tyttö rupesi kerran kahden kerran kyselemään että eikö ollut kauheeta kun me pentuna tehtiin niin, ethän koskaan kertonut kellekään. 

Kun vakuutin etten kertonut enkä kertoisi, sain nähdä uudelleen. Ja näki tyttökin sitten elämänsä ensimmäisen seisokin.

Kovin herttaisellista ja sydämellistä!   Kynis.mi

Vierailija
68/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porin mies M54. Myönnetään, että kun kerroin pojantyttärestäni, piilotiin samalla viestiini loukun, jolla pyrin ottamaan selvää, missä määrin uhoilun, karkean kielen ja rehvastelun takana on alemmuudentunto. Vastauksi oli selvä. Kiitos!

Mitähän mahdat tarkoittaa? En viitsi alkaa tulkita vihjailujasi, joten selkeämpi ehkä että sanot suoraan, mistä minua kiität...

Ilmeisesti sieltä ei sitä suorasanaista ja -selkäistä väitettä tule, että miksi minä muka potisin alemmuudentuntoa?

Vierailija
69/79 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoikos Kyniksellä enemmän keulia tuossa tarinassa pikkulasten vai murrosikäisten lääkärileikit?

Vierailija
70/79 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoikos Kyniksellä enemmän keulia tuossa tarinassa pikkulasten vai murrosikäisten lääkärileikit?

Aivan poikkeuksellisesti vastaan tällä kertaa sisarelle, joka on loputtoman kiinnostunut ajatuksistani.

Kertomuksen molemmat osat ovat mielestäni erityisen herttaisia. Kun puramme tapahtumat, pienetkin lapset voivat leikkiä tällaisia, jos vain välit ovat hyvät ja lämpimät. Koska murrosikäisellä tytöllä on erityisen voimakas tarve seksiasioihin ja sukupuolielimien näyttämiseen pojalle, hän pääsi suoraan aiheen keskelle viittaamalla meinneisiin näyttämisiin.

Aluksi hänen, ikään kuin peittääkseen todellisen halunsa näyttää pojalle ja tuntea ihanaa kiihotusta ollessaan ihailun kohteena, joutui kuitenkin varmuuden vuoksi näyttelemään kamaloitunutta, jos tarvitsisikin perääntyä.

Kun pojan vastaus loi turvallisen tunteen, hän oli valmis näyttämään ihanen ihanat sukupuolielimensa sekä pyytämään, että poikakin näyttäisi omansa. Vaikka miten pyörittelen aihetta, en voi kuvitella mitään herttaisempaa ja kauniimpaa kuin kertomuksen sekä pikkulapsi- että murrosikäosassa.

Emme me ikäihmiset ole vielä niin kuoleutuneet, ettemme osaisi eläytyä lasten ja murrosikäisten tunteisiin. Toivon sydämestäni, että sinäkin saisit tuntea jotakin vastaavaa herttaisuutta. Kynis.mi

Vierailija
71/79 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme me ikäihmiset ole vielä niin kuoleutuneet, ettemme osaisi eläytyä lasten ja murrosikäisten tunteisiin. Toivon sydämestäni, että sinäkin saisit tuntea jotakin vastaavaa herttaisuutta. Kynis.mi

Siis ihan oikeasti nyt. Ukko "herttailee" ja "ihannoituu" pikkulasten ja nuorten seksuaalisuuden äärellä. Olenko minä ainoa, jonka mielestä tässä on nyt jotakin ihan helvetin pahasti vinossa?

Vierailija
72/79 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynis, ei täällä mitkään sisaret, naiset tai tyttäret kirjoita. 

Me olemme yli 15 senttisen kalun omaavia miehiä, homoseksuuaaleja suurin osa, joita ei pillu kiinnosta vaan lähinnä female genitals etoo. 

Vierailija
73/79 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti nyt. Ukko "herttailee" ja "ihannoituu" pikkulasten ja nuorten seksuaalisuuden äärellä. Olenko minä ainoa, jonka mielestä tässä on nyt jotakin ihan helvetin pahasti vinossa?

Kaksi näkökulmaa:

1) aikuisen ei ehkä ole tervettä kiinnostua pikkulapsien tai murkkuikäisten lääkärileikeistä tai sellaisiin liittyvästä kuvastosta. Tuossa tarinassa, oli se tosi tai ei, ei toisaalta liikaa avattu tapahtumia. .

mutta 

2) Me kaikki  olemme olleet sekä pikkulapsia että murkkuikäisiä ja ne turvallisesti oman ikäisen kanssa harrastetut tutkimusmatkat ja kokemukset muistuvat lämpimästi mieleen. 

Vierailija
74/79 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään en pysty muuttamaan näkökantaasi, mutta siitä huolimatta toivon sydämestäni, että saisit kokea herttaisuutta seksielämässäsi.  Kynis.mi

Vierailija
75/79 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään en pysty muuttamaan näkökantaasi, mutta siitä huolimatta toivon sydämestäni, että saisit kokea herttaisuutta seksielämässäsi.  Kynis.mi

No kas, minullapa sattuukin olemaan tarjottavana lapsen näkökulma tähän. 70-80 vaihteessa ala-asteella oli eräs opettaja. Eläkeikää lähestyvä, ei ollut minun luokanvalvojani, mutta opetti historiaa. Ensimmäisellä tunnilla piti piirtää liitutaululle "kalliomaalaus" pojasta ja tytöstä, ja jotta tiedettiin kumpi oli kumpi, hän vaati että pojalle piirretään pieni pippeli. Samanhenkistä pientä vihjailua jatkui sitten siitä eteenpäinkin, tietysti. Hänen luokkansa erottui välituntipihalla sillä tavalla, että he leikkivät usein jotain pusuhippaa tms, käsittääkseni siihen vähän kannustettiin.

Ihan herttaista siis. Mies oli ystävällinen ja hyväntuulinen, ei millään lailla ankara opettaja. Ja hän oli myös koko kouluaikani pelottavin opettaja. Ei siksi että olisi huutanut tai räyhännyt, vaan siksi että oli niin helvetin kummallisen outo, sellaisella tavalla josta me lapsetkin tajusimme että tää ei nyt todellakaan ole oikein.

Ehkäpä noista ajoista tarttui allergia herttaisia setiä kohtaan, jotka ovat kovin kiinnostuneita alaikäisten asioista.

Vierailija
76/79 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tässä ketjussa on kyse viehtymyksestä sukuelimiin. Itse koskettelin tytön pimppiä ehkä viisivuotiaana ja oli jo sitä aiemmin alkanut pimppi kiehtomaan. 

Vierailija
77/79 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkäpä noista ajoista tarttui allergia herttaisia setiä kohtaan, jotka ovat kovin kiinnostuneita alaikäisten asioista."

Jos olet yhden opettajan käytöksestä saanut tällaisen allergian ja yleistät sen vielä koskevaksi kaikkia miespuolisia setäikäisiä nuorista kiinnostuneita, olet tehnyt sellaisen yleistyksen, jolla mitä tahansa voidaan sanoa kenestä tahansa.

Tällä menetelmällä kaikki miespuoliset opettajat, koko opetusalan miehet, hallinto mukaan lukien olisi pedofiilejä ja nuorten pyydystäjiä. Pedofiilejä olisivat myös nuoriso-ohjaajat, rippikoulun pitäjät kansanedustajat, melkein kaikki miehet.

Oikeasti pedofiili on sellainen, joka tekee seksuaalisia TEKOJA lasten kanssa.  Kynis.mi

Vierailija
78/79 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

minä kyllä näkisin tuon kiinnostuksen takana, monesti tiedostamattomankin, suvunjatkamisen tarpeen. Samasta syystä kumpuaa naisten halu tehdä panemisen miehelle miellyttäväksi. Siinähän on tarkoitus sitouttaa mies turvaamaan perheen hengissä pysyminen.

nainen on toki kiinnostunut miehen kalusta, mutta vain silloin tällöin. Tärkeämpää on naiselle miehen fysiikka. Vahva mies pystyi puolustamaan naistaan ja perhettään paremmin.

itse pitelin miehen(pojan) kalua kädessäni vasta 18 vuotiaana. Silloin milla alkoi herätä halu saada vauva ja siihen tarvittaisiin miehen kalua. Sittemmin kiinnostukseni on pääasissa ollut sitä että miehen kalun pitäminen tyytyväisenä takaa minulle rinnalle miehen muut ominaisuudet.

n58v

"

Sanoisin että naisten intresseissä miehiin ja munaan on vaihtelua paljon enemmän kuin miehissä. "Kaikki" miehet ovat kiinnostuneita pillusta ja panemisesta. Osa naisista on tässä samanlaisia kuin miehet. Tunnenkin jokusen ja kadehdin. Sitten on naisia jotka vastaavat ap:n itseymmärrystä. Ja tietenkin jatkumo on kaikki tuolta väliltä. 

Vierailija
79/79 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli parikymppinen tyttöystävä joka oli harrastanut seksiä useammankin miehen tai pojan kanssa mutta aiemmin hakenut vain jonkun illan tai parin panon kun panetti niin paljon ettei sormi riittänyt 

Vasta minun kanssani se saattoi maata sunnuntaiaamuna sängyssä peitto syrjään heitettynä ja katsella auringonpaisteessa puoli tuntiakin seksin jäljiltä velttoa kalua ja kiveksiä joita se hiveli, puristeli ja tarkasteli joka poimun esinahankin alta samalla kun se kyseli tarkkaan miltä tuo ja tämä kohta tuntuu.

Aivan erityisen kiihottavaa siitä oli katsella miten spermat lentävät kalun päästä kun se runkkasi minua. Se huohotti pahemmin ja sen silmät pullistuivat enemmän kuin minun kun laukesin.

Sekään ei tajunnut mitä ihmeen kiinnostavaa hänen pillussaan olisi kun halusin vastaavasti katsella ja sormettaa sitä. "Sehän on niin ruma ja likainenkin."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi