Kiinnostus sukupuolielimistä
Luin netistä, miten murrosikäinen tyttö, jolla ei ollut tilaisuutta nähdä miehen sukupuolielimiä, pyysi tuttua samanikäistä poikaa näyttämään omansa. Tyttö oli katsellut ja koetellut pitkään, jonka jälkeen myös poika oli pyytänyt tyttöä näyttämään. Tyttö oli kummeksunut, mitä näyttämistä siinä on. Sehän on vain viiva iholla. Oli kuitenkin näyttänyt.
Myös näissä nettikirjoituksissa näkyy, miten monet naiset eivät ollenkaan ole voineet sisäistää, että miehet ovat monta kertaa kiinnostuneempia naisen elimistä, kuin naiset miehen. Kuitenkin he uskovat, että kiinnostus olisi samaa tasoa. Kynis.mi
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynis on itse kertonut vakavista aivojen hyvinvointiin liittyvistä ongelmistaan, joten ihan näin ulkopuolisen konsultaation näkökulmasta tuo em. ystävällinen ohje.
Kuulostaako tämä todella jonkun korvissa ystävälliseltä: "Kynis, pitäydy ainoastaan pillun palvomisessa sillä runnelluilla ja kuoleutuneilla aivoillasi ajattelu ei enää onnistu - valitettavasti." Minusta paremminkin voimaantuneen sisaren ärtymykseltä ja häväisy-yritykseltä. Kynis.mi
Kuulostaa töryltä mitä ahdistuneet ja huonotapaiset ihmiset suoltavat nettipalstalle. Mitään ideologiaa en tuossa näe.
No tokihan ne pillut kiinnostavat. Itse kuvittelen mielessäni jokaisen lisääntymisikäisen naisen kohdatessani, että minkähänlainen pillu hänellä on. Sillä saa mukavasti ajan kulumaan esim. tylsissä työkokouksissa.
Vierailija kirjoitti:
No tokihan ne pillut kiinnostavat. Itse kuvittelen mielessäni jokaisen lisääntymisikäisen naisen kohdatessani, että minkähänlainen pillu hänellä on. Sillä saa mukavasti ajan kulumaan esim. tylsissä työkokouksissa.
Oletko löytänyt korrelaatiota vulvan ulkomuodolle muista kehon tai kasvojen piirteistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko löytänyt korrelaatiota vulvan ulkomuodolle muista kehon tai kasvojen piirteistä?
Valitettavan harvoin olen päässyt niitä erilaisia vulvia kuitenkaan näkemään kun olen pitkien parisuhteiden mies. Mutta hiuusten väri korreloi hyvin häpykarvojen värin kanssa jos hiuksia ei ole värjätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan harvoin olen päässyt niitä erilaisia vulvia kuitenkaan näkemään kun olen pitkien parisuhteiden mies. Mutta hiuusten väri korreloi hyvin häpykarvojen värin kanssa jos hiuksia ei ole värjätty.
Entä aikuisviihteen puolella? Siellähän niitä vulvia pääsee tutkimaan: https://www.indexxx.com/search/?query=Labia.size%3Dlarge
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään keskustelijat ovat panneet aiheen pilaksi, mutta aloituksellani on VAHVA biologinen pohja. Miesten ja naisten ero jälkeläisen saannissa on suuri, koska nainen voi saada lapsen vain 1 - 2 vuoden välein, mutta mies samana aikana monin-moninkertaisen määrän.
Evoluutio on huolehtinut, että naisen pääasiallinen halu on MONIPUOLISEEN mieheen (valtaa omaava, varakas, voimakas, turvallinen), miehen halu taas niin LUKUISIIN naisiin kuin suinkin, se näkyy naisten verrattomasti vähempänä kiinnostuksena miehen sukupuolielimiin.
Kun voimaantuneet siskot moittivat miesten kiinnostusta v**usta, he toisaalta selittävät, että miehillehän kelpaa vaikka oksanreikä. Tällaiset puheethan eivät sovi yhteen. Kynis.mi
Ai tästäkö avauksessa oli kyse? Eipä olisi ekasta viestistä arvannut.
Varaukset:
- Keskimääräinen mies on enemmä
Kirjoitit kommentissasi myös: "Mitä tulee "voimaantuneisiin sisariin" niin hehän ovat naisista lähimpänä sitä sinne tänne naiskentelua, mitä kuvattiin biologisesti miehelle tyypilliseksi." Tämähän ilmiö taas johtunee siitä, että voimaantuneita sisaria miehet karttavat pitkäaikaista liittoa ajatellen, mutta kertasuhteisiin heitä hyväksytään. Näiden sisarten ei ole mahdollista valita tahtonsa mukaan, vaan on valittava TARJONNASTA. Siis enimmiltään on kyse vain irtoseksistä, mikä oikein hyvin vastaa miesten tarvetta. Mutta onhan voimaantuneitten sisarien ideologiakin sellainen, jossa kilpaillaan MIESTEN taidoissa. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään keskustelijat ovat panneet aiheen pilaksi, mutta aloituksellani on VAHVA biologinen pohja. Miesten ja naisten ero jälkeläisen saannissa on suuri, koska nainen voi saada lapsen vain 1 - 2 vuoden välein, mutta mies samana aikana monin-moninkertaisen määrän.
Evoluutio on huolehtinut, että naisen pääasiallinen halu on MONIPUOLISEEN mieheen (valtaa omaava, varakas, voimakas, turvallinen), miehen halu taas niin LUKUISIIN naisiin kuin suinkin, se näkyy naisten verrattomasti vähempänä kiinnostuksena miehen sukupuolielimiin.
Kun voimaantuneet siskot moittivat miesten kiinnostusta v**usta, he toisaalta selittävät, että miehillehän kelpaa vaikka oksanreikä. Tällaiset puheethan eivät sovi yhteen. Kynis.mi
Kirjoitit kommentissasi myös: "Mitä tulee "voimaantuneisiin sisariin" niin hehän ovat naisista lähimpänä sitä sinne tänne naiskentelua, mitä kuvattiin biologisesti miehelle tyypilliseksi." Tämähän ilmiö taas johtunee siitä, että voimaantuneita sisaria miehet karttavat pitkäaikaista liittoa ajatellen, mutta kertasuhteisiin heitä hyväksytään. Näiden sisarten ei ole mahdollista valita tahtonsa mukaan, vaan on valittava TARJONNASTA. Siis enimmiltään on kyse vain irtoseksistä, mikä oikein hyvin vastaa miesten tarvetta. Mutta onhan voimaantuneitten sisarien ideologiakin sellainen, jossa kilpaillaan MIESTEN taidoissa. Kynis.mi
Kysehän on siitä, että monien miesten ego on niin matala, etteivät uskalla sitoutua seksiä haluvan ja vaativan naisen kanssa. Mies, jolla ego on tarpeeksi suuri ottaa tälläisen vahvan naisen vaimokseen, pitää itsellään, eikä tarvitse koskaan olla pillunpuutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynis on itse kertonut vakavista aivojen hyvinvointiin liittyvistä ongelmistaan, joten ihan näin ulkopuolisen konsultaation näkökulmasta tuo em. ystävällinen ohje.
Kuulostaako tämä todella jonkun korvissa ystävälliseltä: "Kynis, pitäydy ainoastaan pillun palvomisessa sillä runnelluilla ja kuoleutuneilla aivoillasi ajattelu ei enää onnistu - valitettavasti." Minusta paremminkin voimaantuneen sisaren ärtymykseltä ja häväisy-yritykseltä. Kynis.mi
Kuulostaa töryltä mitä ahdistuneet ja huonotapaiset ihmiset suoltavat nettipalstalle. Mitään ideologiaa en tuossa näe.
Olen kanssasi samaa mieltä. Kyllä varmasti voimaantuneittenkaan valtaenemmistö ei puolusta tällaista moukkamaisuutta. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti
"Kysehän on siitä, että monien miesten ego on niin matala, etteivät uskalla sitoutua seksiä haluvan ja vaativan naisen kanssa. Mies, jolla ego on tarpeeksi suuri ottaa tälläisen vahvan naisen vaimokseen, pitää itsellään, eikä tarvitse koskaan olla pillunpuutteessa."
Runsasegoisetkaan miehet eivät halua sitoutua vuosikymmeniksi riitaisaan väittelijään, jota eufemismi 'vahva nainen' tosiasiassa tarkoittaa. HERTTAISIA naisia on moninkertainen määrä. Kunis.mi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On suorastaan veikeätä, kuinka serkullani on sekä oranssinkeltainen tukka että oranssinkeltaiset häpykarvat. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On suorastaan veikeätä, kuinka serkullani on sekä oranssinkeltainen tukka että oranssinkeltaiset häpykarvat. Kynis.mi
Onko hän mies vai nainen ja jos nainen niin näkyykö häppärit?
Vierailija kirjoitti:
Tarinan opetus oli viestittää miten vaatimattoman näköinen naisen genitaali on miehen uljaasti sojottavaan versioon verrattuna. Sitähän nainen tuossa ihmettelee.
Harvinaisen typerä kommentti, taitaa olla taas palstahomo vauhdissa.
Näitä kyniksen jorinoita kun tässä lukee, niin pistää miettimään omaa, nyt jo aikuista tytärtä. Ja kylläpä sitä vaan toivoo, että hänestä tulisi ennemmin sellainen "voimaantunut" ja aihetta ollessa setämiehille reippaasti vittuileva, kuin setämiehen tekoimelille "herttailuille" ja "kauneimmalle" ynnä muille ilmaisulle kihertelevä vähemmän voimaantunut.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän mies vai nainen ja jos nainen niin näkyykö häppärit?.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä häppäreistä, saunoimme hänen ja miehensä ja vaimoni kanssa aikana, jolloin sheivaaminen ei vielä ollut muotia, tosin vaimollani oli. Serkkuni siis on nainen, ja karvoitus tietenkin peitti mahdollisen häppärien näkymisen. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Näitä kyniksen jorinoita kun tässä lukee, niin pistää miettimään omaa, nyt jo aikuista tytärtä. Ja kylläpä sitä vaan toivoo, että hänestä tulisi ennemmin sellainen "voimaantunut" ja aihetta ollessa setämiehille reippaasti vittuileva, kuin setämiehen tekoimelille "herttailuille" ja "kauneimmalle" ynnä muille ilmaisulle kihertelevä vähemmän voimaantunut.
M54
Kielenkäyttösi on perin rumaa, katukieltä.
Minulle vain molemminpuolinen herttailu seksissä on mahdollista. Siksi olenkin niin iloinen, että vaimoni ja minä olemme löytäneet toisemme jo 55 wee sitten. Meillä on ollut hyvin rakkaudellinen avioliitto. Myös hän nauttii herttailusta. Me kyllä molemmat tiedämme, että kaikki eivät voi ymmärtää herttailua, koska he eivät itse ole sitä koskaan kokeneet. Se on samankaltainen aivojen rakenteen ero kuin psykopatiassa tiettyjen hermoratojen puuttuminen tai erittäin vähätoimisuus. Ihminen ymmärtää vain, mitä itse on kokenut, mutta ei ihminen ole itsensä aivorakenteeseen voinut vaikuttaa.
'Voimaantunut' on ilmaisu, jota tiettyä ideologiaa kannattavat käyttävät itsestään. Olen sen lainannut sieltä, sillä olen seurannut feminismin kehitystä jo alusta asti, 60 vuotta, kun se Amerikassa syntyi ja tuli pian meillekin. Olen ollut huomaavinani, että nykyfeministit käyttävät itsestään sanaa 'feministi' paljon harvemmin kuin ennen. Lieneekö syynä ideologian perin huono maine? Siksi puhun 'voimaantuneista', jota he itse ovat runsaasti mainostaneet.
Siivoa ala-arvoinen kielesi. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Kielenkäyttösi on perin rumaa, katukieltä.
... jorinaa ...
Siivoa ala-arvoinen kielesi. Kynis.mi
Täälläpäin vittuilu on välittämistä, eikä sanomisen todellista tarkoitusta tarvitse sokerikuorruttaa. Siinä kohtaa kun porilainen lakkaa vittuilemasta sulle, tiedät pudonneesi kokonaan hänen tutkaltaan. Samaa toivon siis tyttäreltänikin, että ei lähde myötäilemään setämiesten ala-arvoista käytöstä tai juttuja, vaan antaa kuulua jos aihetta on, jotta setämies saa tilaisuuden reflektoida.
Paikallinen Rakastajat-teatteri myi aikoinaan paitoja, joiden sanoma oli: "Jos tuut Porrii, su pannaa pärekorrii ja veretää ... turpaa." Kyllä täällä pärjää, mutta lepertely ei ole se keino, jolla tekee vaikutuksen porilaisee muijaa. Tai äijää.
M54
Nettikeskusteluissa muutamat käyttävät sangen karkeaa kieltä, joka on selvästi voimistunut netin vanhetessa. Vanhat kommentit ovat huomattavasti ystävällisempiä. Arvelen, niin kuin moni muukin arvelee, että syynä on osin netti itse. Kun voi 'huutaa puskista' ilman nimimerkkiä, eikä joudu vastuuseen, kieli vähitellen käy karkeammaksi, kuin se kasvokkain olisi.
Toinen syy lienee, että huonokuntoiset ihmiset pyrkivät ärsyttämään. Kolmas syy, että joillakin matala sivistystaso pakottaa karkeaan kieleen, jota ei itse edes pysty huomaamaan. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Nettikeskusteluissa muutamat käyttävät sangen karkeaa kieltä, joka on selvästi voimistunut netin vanhetessa. Vanhat kommentit ovat huomattavasti ystävällisempiä. Arvelen, niin kuin moni muukin arvelee, että syynä on osin netti itse. Kun voi 'huutaa puskista' ilman nimimerkkiä, eikä joudu vastuuseen, kieli vähitellen käy karkeammaksi, kuin se kasvokkain olisi.
Toinen syy lienee, että huonokuntoiset ihmiset pyrkivät ärsyttämään. Kolmas syy, että joillakin matala sivistystaso pakottaa karkeaan kieleen, jota ei itse edes pysty huomaamaan. Kynis.mi
Porin paras vientituote on rehellinen mielipide. Moni sitä kysyy, harvempi todellisuudessa haluaa, mutta täältä sen aina saa, vaikkei itse aina niin tarvetta sille tuntisikaan.
Mutta asiaan, kauniimpienkin sanojen taakse pystyy piilottamaan kaikenlaista. Voi puhua "voimaantuneista" naisista, kun todellisuudessa on yksi niistä ukoista, jotka eivät kestä sitä, että nuoret naiset eivät olekaan sellaisia kuin vanha ukko haluaisi heidän olevan. Yhden nuoren naisen isänä toivon, että nuo ukot olisivat katoava luonnonvara, ja vaikkeivät olisikaan (kuten pahoin pelkään), niin ainakin ne nuoret naiset olisivat rehellisesti omia itsejään ja tarjoaisivat porilaisen rehellisen mielipiteensä tarvittaessa.
Voi myös leperrellä pikkutuhmia, pikkuhauskoja kielikuvia vähän kuin Pastori Sillin ja Isä Mitron kootuilla tarinoilla koulutettu tekoäly, mutta jokin tarkoitushan silläkin on, eikö? Kuten vaikka se, että jos niille heitoille ei myhäile ja myötäile, niin saattaa olla vaikka "voimaantunut sisko", jonka sanomisia ei tarvitse ottaa tosissaan, onhan hän f... voimaantunut.
Jos nyt suoraan sanon, niin olen aina ollut sitä mieltä, että kun ukko (vanha tai nuori) menee sen taakse, että "feministi", niin ongelma on yleensä ukossa, ei naisessa.
M54
"Kirjoitit kommentissasi myös: "Mitä tulee "voimaantuneisiin sisariin" niin hehän ovat naisista lähimpänä sitä sinne tänne naiskentelua, mitä kuvattiin biologisesti miehelle tyypilliseksi." Tämähän ilmiö taas johtunee siitä, että voimaantuneita sisaria miehet karttavat pitkäaikaista liittoa ajatellen, mutta kertasuhteisiin heitä hyväksytään. Näiden sisarten ei ole mahdollista valita tahtonsa mukaan, vaan on valittava TARJONNASTA. Siis enimmiltään on kyse vain irtoseksistä, mikä oikein hyvin vastaa miesten tarvetta. Mutta onhan voimaantuneitten sisarien ideologiakin sellainen, jossa kilpaillaan MIESTEN taidoissa. Kynis.mi"
Fysiikassa on niin hienoja teorioita, että Higsin hiukkasen löytyminen ennustettiin vuosikymmeniä etukäteen.
Evoluutioteoria ei ole aivan niin kätevä. Se on selittävä teoria. Löydetään fakta (ennen kaikkea se että biologiset organismit ovat sangen toimivia), ja sitten se selitetään evoluutiolla.
Nyt olet keksinyt hienon teorian ja yrität vääntää maailman sen mukaiseksi. Ei toimi niin.
Jokainen, joka on naisia deittaillut, näkee että moni on hyvin sitoutumishaluton, jopa useammin kuin miehet.
Varaukset:
- Keskimääräinen mies on enemmän pillun perään kuin keskimääräinen nainen munan perään. Sulupuolten sisällä on kuitenkin enemmän vaihtelua.
- Ihminen ei ole puhdas haaremilaji kuten serkkumme simpanssi. Ihmismiehissä on myös hoivaavia ja sitoutuvia puolia.
Totta kai naiset tietävät, ehkä esimerkin pahalta maailmalta säästynyttä pikkutyttöä lukuun ottamatta, että miehet ovat pillun perään. Ei tarvitse kuin mennä nettipalstalle ja huomata kuinka ehtymätön luonnonvara pillunkipeät äijät ovat.
Tämä on eri asia kuin että nainen ymmärtäisi millaista pillunhimo on. Ja kyllä, miehen seksuaalisuutta parjataan ihan suotta.
Vastaavasti monien miesten tuntuu olevan mahdoton tajuta, että dick picit eivät ihan oikeasti kiinnosta lähes ketään naista. Useimpia miehiä pillukuvat eivät ainakaan haittaa.
Mitä tulee "voimaantuneisiin sisariin" niin hehän ovat naisista lähimpänä sitä sinne tänne naiskentelua, mitä kuvattiin biologisesti miehelle tyypilliseksi.