Kiinnostus sukupuolielimistä
Luin netistä, miten murrosikäinen tyttö, jolla ei ollut tilaisuutta nähdä miehen sukupuolielimiä, pyysi tuttua samanikäistä poikaa näyttämään omansa. Tyttö oli katsellut ja koetellut pitkään, jonka jälkeen myös poika oli pyytänyt tyttöä näyttämään. Tyttö oli kummeksunut, mitä näyttämistä siinä on. Sehän on vain viiva iholla. Oli kuitenkin näyttänyt.
Myös näissä nettikirjoituksissa näkyy, miten monet naiset eivät ollenkaan ole voineet sisäistää, että miehet ovat monta kertaa kiinnostuneempia naisen elimistä, kuin naiset miehen. Kuitenkin he uskovat, että kiinnostus olisi samaa tasoa. Kynis.mi
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielenkäyttösi on perin rumaa, katukieltä.
... jorinaa ...
Siivoa ala-arvoinen kielesi. Kynis.mi
Täälläpäin vittuilu on välittämistä, eikä sanomisen todellista tarkoitusta tarvitse sokerikuorruttaa. Siinä kohtaa kun porilainen lakkaa vittuilemasta sulle, tiedät pudonneesi kokonaan hänen tutkaltaan. Samaa toivon siis tyttäreltänikin, että ei lähde myötäilemään setämiesten ala-arvoista käytöstä tai juttuja, vaan antaa kuulua jos aihetta on, jotta setämies saa tilaisuuden reflektoida.
Paikallinen Rakastajat-teatteri myi aikoinaan paitoja, joiden sanoma oli: "Jos tuut Porrii, su pannaa pärekorrii ja veretää ... turpaa." Kyllä täällä pärjää, mutta lepertely ei ole se keino, jolla tekee vaikutuksen porilaisee muijaa. Tai äijää.
M54
Jos kotikaupungissa on levottomia tapoja, sillä ei kuitenkaan voi puolustaa katukieltään ja aggressiivisuuttaan. Minulla ei ole tytärtä, mutta pojallani on. Tämä tytär on diplomi-insinööri ja erään kunnan tekninen johtaja. Ei tulisi kuuloonkaan, että käyttäytyisi niin, kuin toivot oman tyttäresi käyttäytyvän. Kynis.mi
Oletteko lukeneet Mies Reenkolan muistelmateoksen? Hänellä oli kiinnostus vulvaan ammatillisessa mielessä (gynekologian ylilääkäri) mutta viehättyi siviilielämässään hoitajattariensa runsaina esillä roikkuviin sisempiin häpyhuuliin - joka olisi nykypäivänä varsin epäeettistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kotikaupungissa on levottomia tapoja, sillä ei kuitenkaan voi puolustaa katukieltään ja aggressiivisuuttaan. Minulla ei ole tytärtä, mutta pojallani on. Tämä tytär on diplomi-insinööri ja erään kunnan tekninen johtaja. Ei tulisi kuuloonkaan, että käyttäytyisi niin, kuin toivot oman tyttäresi käyttäytyvän. Kynis.mi
Oikein diplomi-insinööri 🙂 Milläs tavalla tuo koulutus pitäisi ihmisessä näkyä, verrattuna johonkin muuhun koulutukseen? Uskotko oikeasti, että koulutus tai oppilaitos jotenkin määrittää ihmisen arvon?
No, luulen että et edes oikein ymmärrä miten toivon tyttöni käyttäytyvän. En tietenkään halua, että hän käyttäytyisi huonosti jokaiselle vastaantulijalle, eikä varsinkaan vastaantulijan iän, sukupuolen tai muun ulkoisen seikan perusteella. Mutta jos joku häntä yrittäisi pienentää, laittaa muottiin, kertoa mitä hänen pitää olla koska hän on tyttö/nainen, moittisi feministiksi tai "voimaantuneeksi", niin silloin sanoisin että nyt todellakin voimaannu, nyt anna palaa, anna sille mitä ansaitseekin.
Ja olen kyllä luottavainen, että sellainen hän myös on. Juuri äsken tehtiin yhdessä lounasta, puheltiin asioita, vähän toisillemme vinoillen kuten usein, mutta silti tärkeitä asioita sivuten. Olen hänestä erinomaisen ylpeä ja uskon hänen saaneen hyvät eväät pärjätäkseen maailmassa vaikka latistajia tulisikin vastaan.
M54
M54, millaiselle vulvalle peniksesi erektoituu terhakkaimmin?
- pysy aiheessa!
Vierailija kirjoitti:
Näytät ymmärtävän evoluutiota jonkin verran, mutta näkee myös, ettet ole riittävän perehtynyt asiaan.
Kirjoitat: "Evoluutioteoria ei ole aivan niin kätevä. Se on selittävä teoria. Löydetään fakta (ennen kaikkea se että biologiset organismit ovat sangen toimivia), ja sitten se selitetään evoluutiolla."
"Nyt olet keksinyt hienon teorian ja yrität vääntää maailman sen mukaiseksi. Ei toimi niin."
Näin se juuri toimii. Kaiken lähtökohta on ympäristö. Evoluutio pyrkii luomaan lajeja, jotka ovat sopeutuneet ympäristöön. Mutta evoluutio tarvitsee edetäkseen UUSIA mutaatioita. Sopeutumiseen tarvitaan vähintäänkin jo käytössä olevien vanhojen mutaatioiden eli geenialleelien paljoussuhteiden muuttumista.
Uusien mutaatioiden syntymä on SATTUMAN tulosta, joten ei voida ennustaa, miten evoluutio tapahtuu. Se kuitenkin tiedetään, että suunta on aina sopeutuminen ympäristöön ja että evoluutio rakentaa entis
Suosittelet minulle 50 vuotta vanhaa kirjaa. Mitä kirjoitit evoluutiosta ei ollut väärin, joten ei väitellä siitä. Nyansseissa on tapahtunut paljonkin 50 vuodessa.
Minun kommenttini oli tieteenfilosofinen. Se että teoria ennustaa jotain, ei tarkoita että ko. ilmiö olisi olemassa. Se täytyy empiirisesti havainnoida.
Väite että "voimaantuneet sisaret" joutuvat tyytymään irtosuhteisiin koska eivät muuta saa ei minusta saa empiiristä tukea.
En sanoisi että se edes jotenkin suoraan ja välttämättä seuraa evoluutioteoriasta, mutta vaikka seuraisikin, se ei tekisi siitä totta. Jos teoria ja empiria ovat ristiriidassa, teoria on se joka muuttuu.
Aiheesta kukkaruukkuun
Nykyinen vauvapula pitkälti johtuu siitä että biologisesti ihmisellä on vietti seksiin. Tämä on tuhansia vuosia johtanut lisääntymiseen.
Nyt ehkäisyn aikana seksiä voi harrastaa lisääntymättä. Hoivavietti taas on kehittynyt edistämään lasten selviytymistä, ei suoraan syntymistä.
Vierailija kirjoitti:
- pysy aiheessa!
Olet oikeassa, tämä ketju lähti vähän tunnelaukalle. No, itse olen kyllä hyvin kaikkiruokainen pillujen suhteen, mutta jos nyt oikein pohtimalla pitää pohtia, niin odottavaisena avautuva ja karvoitus niukaksi hoidettuna pillu sytyttäisi varmaan eniten.
Ja sekin on sanottava, että jaan kyllä Kyniksen ajatuksen siitä, että naiset voisivat arvostaa värkkiään enemmän. Vaimokin tykkää minua katsella, mutta ei millään halua uskoa, että mikä minua hänen näkemisessään muka voisi kiinnostaa. Sanoo aina, että miehillä vehkeet ovat siinä niin hyvin esillä mutta naisella piilossa, eikä auta huomauttaa, että ihan yhtä lailla käden ulottuvissa ne siinä ovat.
M54
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta kukkaruukkuun
Nykyinen vauvapula pitkälti johtuu siitä että biologisesti ihmisellä on vietti seksiin. Tämä on tuhansia vuosia johtanut lisääntymiseen.
Nyt ehkäisyn aikana seksiä voi harrastaa lisääntymättä. Hoivavietti taas on kehittynyt edistämään lasten selviytymistä, ei suoraan syntymistä.
Olet erittäin selkeästi havainnut erään tärkeän biologisen totuuden. Niin kuin muillakaan eläimillä ei ole voinut olla tietoa sukupuoliyhteyden ja syntymän yhteydestä, ei ole mitään todistetta, että varhaisihminen tiesi. Yhdynnän motivaatio tulee rakkauden tunteen ja seksuaalisen kopulaation tuomasta MIELIHYVÄSTÄ, ei halusta lisääntyä. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pysy aiheessa!
Olet oikeassa, tämä ketju lähti vähän tunnelaukalle. No, itse olen kyllä hyvin kaikkiruokainen pillujen suhteen, mutta jos nyt oikein pohtimalla pitää pohtia, niin odottavaisena avautuva ja karvoitus niukaksi hoidettuna pillu sytyttäisi varmaan eniten.
Ja sekin on sanottava, että jaan kyllä Kyniksen ajatuksen siitä, että naiset voisivat arvostaa värkkiään enemmän. Vaimokin tykkää minua katsella, mutta ei millään halua uskoa, että mikä minua hänen näkemisessään muka voisi kiinnostaa. Sanoo aina, että miehillä vehkeet ovat siinä niin hyvin esillä mutta naisella piilossa, eikä auta huomauttaa, että ihan yhtä lailla käden ulottuvissa ne siinä ovat.
M54
Ei ne vaimolla missään piilossa pysy jos minä pääsen vaimosi pillunhuuliin käsiksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pysy aiheessa!
M54
Ei ne vaimolla missään piilossa pysy jos minä pääsen vaimosi pillunhuuliin käsiksi ;)
Olen kohtuullisen varma ettet pääse.
Vierailija: "Minun kommenttini oli tieteenfilosofinen. Se että teoria ennustaa jotain, ei tarkoita että ko. ilmiö olisi olemassa. Se täytyy empiirisesti havainnoida."
Luonnontieteellinen menetelmä on kehittynyt filosofiasta, mutta on siitä kokonaan erillään. Tosiasiaa koskeva TEORIA eli vahvistettu HYPOTEESI sisältää kaksi asiaa, loogisesti virheettömän teorian ja tilastomatemaattisesti katsoen riittävän määrän havaintoja. Siis MITÄÄN MUUTA se ei sisällä.
KAIKKI filosofia on sille täysin vierasta, myös ns. Wienin piirin looginen empirismi, jonka monet filosofit sekoittavat loogis-empiiriseen luonnontieteen metodiin. Looginen empirismi sisältää jopa tolkuttomia filosofisia sivupolkuja, vaikka onkin filosofioista lähinnä luonnontieteellistä menetelmää.
Luonnontieteellisen menetelmän ei tarvitse nojautua mihinkään 'TIETEEN FILOSOFIAAN', vaan se on täysin itsenäinen. Joka toisin väittää, on velvollinen osoittamaan VAIHTOEHTOISEN tutkimusmenetelmän, joka tuottaa totta tietoa maailmasta. MINKÄÄNLAISESTA filosofisesta kontribuutiosta ei ole mitään hyötyä tosiasian etsimisessä.
Tieteenfilosofia on vain viimeinen oljenkorsi, jota filosofisesti orientoituvat yrittävät käyttää väittäessään olevansa pyramidin huipulla tieteitten tieteenä. Sen sijaan HUMANISMIN moninaisuus perustuu monille eri filosofioille, koska siinä esitetään totuutena milloin mitäkin.
Loogis-empiirinen menetelmä tuottaa yhtä ja vain yhtä tietoa riippumatta tutkijasta, ja ympäri maailman. Jos saadaan kahtalaisia tuloksia, jossakin on virhe, se tutkitaan ja korjataan. Esimerkiksi virheellinen havainto kylmäfuusiosta.
Useimmat luonnontieteilijät eivät tästä puhu, vaan tekevät tiedettä omalla sarallaan, mutta popularisoimista harjoittavat eivät voi välttää kysymystä. Siksi tunnetut tiedemiehet Esko Valtaoja ja Kari Enqvist ovat kertovat hylänneensä kaiken filosofian. Kynis.mi
Mutta kuinka M54:n vaimon pillunhuulet saadaan esille häpyraosta, se on nyt selvitettävä ja käytännön haaste. 
Onko ne samat epäsymmetriset espoolais-labiat kuin Redditissä? 

Siinä tapauksessa ne ovat osin ulkonevat jo nyt.
Porin mies M54. Myönnetään, että kun kerroin pojantyttärestäni, piilotiin samalla viestiini loukun, jolla pyrin ottamaan selvää, missä määrin uhoilun, karkean kielen ja rehvastelun takana on alemmuudentunto. Vastauksi oli selvä. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Porin mies M54. Myönnetään, että kun kerroin pojantyttärestäni, piilotiin samalla viestiini loukun, jolla pyrin ottamaan selvää, missä määrin uhoilun, karkean kielen ja rehvastelun takana on alemmuudentunto. Vastauksi oli selvä. Kiitos!
Mitähän mahdat tarkoittaa? En viitsi alkaa tulkita vihjailujasi, joten selkeämpi ehkä että sanot suoraan, mistä minua kiität...
Tuli tuohon painovirhekin, Vastauksi > Vastauksesi, anteeksi.
Kynis on siis Porista ja M54 Espoosta.
"Kynis on siis Porista ja M54 Espoosta."
Joku syöttää palstalle väärää tietoa. Kynis.mi
Näytät ymmärtävän evoluutiota jonkin verran, mutta näkee myös, ettet ole riittävän perehtynyt asiaan.
Kirjoitat: "Evoluutioteoria ei ole aivan niin kätevä. Se on selittävä teoria. Löydetään fakta (ennen kaikkea se että biologiset organismit ovat sangen toimivia), ja sitten se selitetään evoluutiolla."
"Nyt olet keksinyt hienon teorian ja yrität vääntää maailman sen mukaiseksi. Ei toimi niin."
Näin se juuri toimii. Kaiken lähtökohta on ympäristö. Evoluutio pyrkii luomaan lajeja, jotka ovat sopeutuneet ympäristöön. Mutta evoluutio tarvitsee edetäkseen UUSIA mutaatioita. Sopeutumiseen tarvitaan vähintäänkin jo käytössä olevien vanhojen mutaatioiden eli geenialleelien paljoussuhteiden muuttumista.
Uusien mutaatioiden syntymä on SATTUMAN tulosta, joten ei voida ennustaa, miten evoluutio tapahtuu. Se kuitenkin tiedetään, että suunta on aina sopeutuminen ympäristöön ja että evoluutio rakentaa entisille mutaatioille ja niiden uusille mutaatioille.
Ympäristöä ovat eloton luonto, muut lajit ja omankin lajin toiset yksilöt. Ei olisi haitaksi, jos lukisit evoluutiobiologi Jacques Monodin kirjan Sattuma ja välttämättömyys, Le hasard et la nécessité, vuodelta 1970. Sen suomensi biologi, tutkija ja professori Anto Leikola 1973, WSOY, n. 200 sivua, ISBN951-0-05640-5.
Erittäin selkeä. Luin sen tuoreena ja sain ikuisen innostuksen biologiaan. (Nyt olen lukenut jo pari hyllymetriä muutakin biologiaa.) Antikvaarit mainostavat sitä alk. 4 euroa. Kannatta kysyä myös kirjastoista. Aivan hihkuna suosittelen. Kynis.mi