Nixon soitti lankapuhelimella kuuhun
Kommentit (314)
Sitten NASA tuhisi kuuteknologian ja on kivulias prosessi rakentaa se uudelleen. :D
Raketissa oli iso kela joka oli täynnä puhelinkaapelia niin pitkästi että se ylsi maasta kuuhun!
Itseäni aina huvittaa mihin kaikkeen ihmiset uskovatkaan. :D Mutta pakko olla totta, jos telkkarissa niin sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni aina huvittaa mihin kaikkeen ihmiset uskovatkaan. :D Mutta pakko olla totta, jos telkkarissa niin sanotaan.
Minä en usko.
Eli soitti sinne studioon jossa "kuu" oli. Niin vaikeaa tuntuu nykytekniikallakin päästä kuuhun ettei 60 luvun tekniikalla olisi ollut mitään mahiksia.
Vierailija kirjoitti:
Sitten NASA tuhisi kuuteknologian ja on kivulias prosessi rakentaa se uudelleen. :D
Hups, sinne kaikki vaan vahingossa meni, yhtä helposti kuin hukkasin eilispäiväisen ruokakaupan kuitin!
"video" on myös kuvattu Super 8 filmille, kuten alussa lukee että valkoisen talon henkilökunnan superille kuvaama. Ihmeen amatöörimäisesti, kun luulisi että USA:n presidentin puhelu on tärkeä ikuistaa kunnolla.
Hyvät idiootit. Kai te nyt ymmärrätte, että silloin pystyttiin käyttämään jo radioaalto teknologiaa. Pystyihän ne sieltä avaruuskeskuksestakin puhumaan sinne alukseen.
Vierailija kirjoitti:
"video" on myös kuvattu Super 8 filmille, kuten alussa lukee että valkoisen talon henkilökunnan superille kuvaama. Ihmeen amatöörimäisesti, kun luulisi että USA:n presidentin puhelu on tärkeä ikuistaa kunnolla.
Ei ole tarvetta. Lampaat silti uskovat kaiken, oli huijaus sitten kuinka tökerö tahansa.
Niin? Mitä sitten? Minä olen soittanut varmaan tuhansia kertoja lankapuhelimesta kännykkään.
Idiooteille linkki!
Vierailija kirjoitti:
Hyvät idiootit. Kai te nyt ymmärrätte, että silloin pystyttiin käyttämään jo radioaalto teknologiaa. Pystyihän ne sieltä avaruuskeskuksestakin puhumaan sinne alukseen.
Johtava asiantuntija saapui paikalle.
Littumaaekspertit taas kokoontumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi siis teidän liuskaotsien kuunnella tarkkaan niin ehkä opitte jotain.
Vierailija kirjoitti:
Idiooteille linkki!
Pystyikö niiden avulla soittamaan yli 300000 kilometrin päähän?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä sitten? Minä olen soittanut varmaan tuhansia kertoja lankapuhelimesta kännykkään.
Ai avaruuteen asti?
Ei se tainnut ihan niin mennä, että astronautti sitten Kuussa nosti luurin ja vastasi=) Taisi pressa soittaa sinne avaruuskeskukseen, josta astronautin ääni sitten kuului hänen puhelimeensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiooteille linkki!
Pystyikö niiden avulla soittamaan yli 300000 kilometrin päähän?
Tietysti. Miksi ei pystyisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi siis teidän liuskaotsien kuunnella tarkkaan niin ehkä opitte jotain.
Heti mentiin haukkumiseen, valehtelijoilla on pahansisuinen luonne.
:D