Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten ilmeni alhainen ferritiini tai raudanpuuteanemia? Mitä oireita oli?

Vierailija
10.10.2024 |

Mitä arvoja oli, mistä saitte avun?

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsymys, pyörrytys, tasapaino- ja näköhäiriöt, nielemisvaikeudet, unettomuus, hengästyminen, sydämen tykytys, suupielten halkeamat, kuiva iho, kalpeus, muistihäiriöt ja keskittymiskyvyn puute...onhan näitä. Oireet kehittyi pitkän ajan kuluessa ja sitä myötä niihin tavallaan tottui. Vasta kun reilu 15 vuotta kärsittyäni kuulin kärsiväni raudanpuutteesta (ferritiini oli 0) ja sain siihen rautatabletit, alkoi toipuminen. Siihenkin meni 5 vuotta ja lopulta sain myös kohdunpoiston. Vasta jälkeenpäin sitä tajuaa että miten hirveästä olosta tuli kärsittyä kun nyt vihdoin olo on normaali. Että "kiitokset" vaan suomen terveydenhuollolle, ei siinä diagnoosissa kauaa mennytkään ja monta vuotta meni omasta elämästä puolikuntoisena hukkaan.

Tarjottiinko sinulle 0 ferritiinillä rautainfuusiota? Kiinnostaisi. Kun kerrot syöneesi rautatabletteja.

Hattu päästä, että kestit

Ei tarjottu infuusiota, rautatabletteja kehottivat syömään.

Vierailija
122/124 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kun oli ferritiini 3, kävelin jotenkin horjuen ja meinasin koko ajan kaatua. Lääkärin mielestä ei ollut mitään suurta hätää. 

Lääkärit ovat tyhmiä. Oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella veltto ja väsynyt olo

Vierailija
124/124 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kun oli ferritiini 3, kävelin jotenkin horjuen ja meinasin koko ajan kaatua. Lääkärin mielestä ei ollut mitään suurta hätää. 

Lääkärit ovat tyhmiä. Oikeasti.

Ja minä uskon av-mammaan joka uskoo antivax facebook ryhmiin 😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi