Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan tapailtu muutama kk, mies osti 150e lahjan

Vierailija
09.10.2024 |

Olisiko outoa? Vietetään kyllä tiiviisti aikaa yhdessä.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvätuloinen? Ei minusta ole mahdottoman kallis lahja.

Huomaa kyllä miten naiset ovat nykyään tottuneet liian hyvään ja elävät pilvilinnoissa jos 150 EUR lahja lyhyen seurustelun jälkeenkin saa aikaiseksi tällaista vähättelyä.

Vierailija
22/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lahja vastaan ja ole tyytyväinen. Etenkin, jos se oli pyyteetön ja hän antoi sen mielellään. Tätä ei kannata alkaa ylianalysoimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on hyvä pimpsa :)

Vaginan epämiellyttävän tuoksun taustalla on tavallisimmin bakteerivaginoosi, mikä tarkoittaa vaginan eli emättimen bakteerikannan häiriötä. Bakteerivaginoosissa emättimen normaalisti hapan pH nousee, mikä altistaa sille, että emättimessä normaalisti olevat maitohappobakteerit korvaantuvat haitallisilla, hapettomassa ympäristössä viihtyvillä bakteereilla eli ns. anaerobisilla bakteereilla, ja samalla emättimen bakteerimäärä lisääntyy moninkertaiseksi normaalista.

Emättimen pH-tasapaino muuttuu kuukautiskierron mukaan, joten lievää bakteerikannan häiriötä ja bakteerivaginoosia voi naisella olla ohimenevästi pelkästään emättimen fysiologisen pH:n vaihtelun vuoksi. Muita bakteerivaginoosille altistavia tekijöitä ovat antibioottikuurit, liian vähäinen tai liian tiheät alapään pesut ja pesuissa käytettävät pesuaineet, runsaat seksuaalikontaktit, kuparikierukkaehkäisy ja tupakointi.

Voit tehdä oman ketjun terveystiedoille. Ei liity tähän ketjuun.

Vierailija
24/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, on kallis lahja. Outoa...

Vierailija
25/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ruokailu vähän paremmassa ravintolassa viineineen ole helposti tuo? Olisitko siitä samaan tapaan mietteissäsi? 

Vierailija
26/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole kallis lahja! Itse sain yli tuhannen euron lahjoja ja oltiin tunnettu vasta pari kuukautta.

Vierailija
27/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko provo? Salkkareista otettu aihe,sielläkin poikakaveri osti muutaman päivän tuttvuuden jälkeen kalliin lahjan ,korun.

Vierailija
28/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa vielä, väsyttää.

Vierailija
29/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvätuloinen? Ei minusta ole mahdottoman kallis lahja.

Ei tietääkseni ole kovin hyvätuloinen. Ihan ok, oma asunto jne.

Minulle tuo on aika paljon rahaa.

Ap

Köyhästä voi pienikin raha tuntua ihmeelliseltä.

Minä maksoin puolisoni eläinlääkärilaskun kun olimme tunteneet kuukauden. Oli se kyllä eläinlääkärilaskuksi aika komea, noin 400 euroa, mutta minulle se ei ollut kauhea ponnistus: kahden päivän nettopalkka. Hänelle se taas oli mahdotonta. Vannoi maksavansa takaisin, mutta tiesin kyllä kuinka siinä käy. Kaksi vuotta myöhemmin ja asiasta ei ole liiemmälti enää puhuttu.

Vierailija
30/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kallis lahja. Ostan ystävillekin tuon hintaisia lahjoja. Itse kirjoitat, että teillä on tiivis suhde. Voi siis jo seurustelusta varmaan puhua. 

Vierailija
31/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo hintava lahja. Mitä osti? Hajuvettä? Korun?

Strap-onin

Vierailija
32/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole kallis lahja! Itse sain yli tuhannen euron lahjoja ja oltiin tunnettu vasta pari kuukautta.

Ja sitten sä heräsit

Vierailija
33/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteuta lahjan hinta hänen tuloihinsa. Jos tienaa 3000€ kuussa niin oli kallis, 6000€ niin ei tunnu missään. Miksi joku ylipäätään miettii lahjan rahallista arvoa??? Tärkeintä on että toinen ilahtuu siitä tai sille on todellinen tarve. 

Vierailija
34/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kallis lahja. Ostan ystävillekin tuon hintaisia lahjoja. Itse kirjoitat, että teillä on tiivis suhde. Voi siis jo seurustelusta varmaan puhua. 

Suurimmalle osalle tuo olisi aika kallis lahja. Vaikka seurustellaan, ainakin minun tutuilla.

Ap

Vierailija
35/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se oo varastanut sitä lahjaa jostain, eihän? 

Vierailija
36/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen minäkin maksanut etelän matkan kerran yhdelle tapailunaiselle vuosia sitten. Hän oli paljon huonotuloisempi kuin minä ja ei ollut koskaan aiemmin ollut varaa käydä Kreikassa. Sinne halusi joskus ja minä sen sitten mahdollistin. Ihan omasta halustani ja ilman taka-ajatuksia. Tultiin hyvin toimeen ja hän oli mukavaa seuraa kaikin puolin. 

Mielellään sitä tällaiseen panee rahaa, jos saa toiselle hyvän mielen ja näkee, kuinka hän nauttii siitä. 

Vierailija
37/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteuta lahjan hinta hänen tuloihinsa. Jos tienaa 3000€ kuussa niin oli kallis, 6000€ niin ei tunnu missään. Miksi joku ylipäätään miettii lahjan rahallista arvoa??? Tärkeintä on että toinen ilahtuu siitä tai sille on todellinen tarve. 

Hän tekee työtä jossa on epäsäännölliset tulot. Vaikea arvioida paljon. Alle 3000 kuitenkin.

En yleensä pidä lahjoista, minua ei voi ostaa.

ap

Vierailija
38/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minusta ole mitenkään outoa, mutta niin tosiaan, olen kai kyllä nörtti, ja kuulemma nörtit tekee noin.

Onko 150 euroa kallis vai ei, riippuu ihan ostajan taloudellisesta tilanteesta. Minusta se ei tuntuisi mitenkään överiltä. Hävettäisi kai se jotain parin kympin rihkamaa hankkia, jos kerran tuntuisi siltä että haluaa jonkin lahjan antaa. Riippuu toki siitäkin mikä se lahja on, mutta jos vaikka joku koru, niin kyllä se sitten kultasepän liikkeestä pitää hankkia, ja hintaa kertyy helposti.

Hmm, nyt vielä tuli mieleen että mistä edes tiedät hinnan? Oliko jokin sinulle tuttu tuote? Tivasitko hinnan antajalta, vai esittelikö hän ylpeänä että tämä muuten maksoi sataviiskymppiä? Viimeisin vaihtoehto kuulostaisi jo vähän arveluttavalta, kun lahjan hintahan on vähän niin kuin pikku salaisuus.

Vierailija
39/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni osti aikoinaan kuukauden seurustelun jälkeen minulle n. 700,00€ lahjan, jota käytän edelleen yli viidentoista vuoden jälkeenkin. Ja ei ole mikään provider-aviomies, kun joku tulee siitäkin varmaan urputtamaan. Puoliksi maksetaan asunto ja kulut. Ostan itsekin hänelle välillä kalliita lahjoja, viimeisimpänä tonnin talvitakin.

Miten joku voi kokea toisen hyvää hyvyyttään ostaman lahjan ahdistavana? Enemmän olisin huolissani jos jo alkuvaiheessa jokainen penni lasketaan ja kahvinkin tarjoaminen on ylitsevuotavan vaikeaa.

Vierailija
40/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan vähän päälle pari tonnia ja minusta 150€ ei ole kallis lahja, kun on kyse puolisosta tai läheisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä