Ollaan tapailtu muutama kk, mies osti 150e lahjan
Olisiko outoa? Vietetään kyllä tiiviisti aikaa yhdessä.
Kommentit (86)
Mun mies on tuonut kalliita lahjoja alusta alkaen spontaanisti, mutta ei syntymäpäivänä tai jouluna vaan muutenvaan. Yleensä jotakin käytännöllistä ja minulle mieleistä.
Vierailija kirjoitti:
Tapailukumppanilta ehkä vähän outoa. Me kun oltiin yhdessä ekoista treffeistä lähtien niin ostettiin kyllä yhtä sun toista alusta alkaen toisillemme. Mutta joku sellainen jonka kanssa vasta tunnustellaan ja harkitaan että olisko tästä mihinkään? Vähän outoa. Ehkä hän haluaisi jo tietää että onko tapailu johtamassa johonkin.
Mitä kummaa te oikein ostelette toisillenne?
Terveisin, hirveän vaikeaa koskaan keksiä edes mitään hyvää synttärilahjaa kumppanille. Olemme molemmat hyvätuloisia, ja ostamme itse kaiken, mitä tarvitsemme sitä mukaa, kun on tarvis. Minulle naisena nyt olisi aika helppoa ostaa vaikka lisää koruja tms., mutta entäs miehelle?
On täällä köyhää porukkaa kun 150 on joku isokin asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteuta lahjan hinta hänen tuloihinsa. Jos tienaa 3000€ kuussa niin oli kallis, 6000€ niin ei tunnu missään. Miksi joku ylipäätään miettii lahjan rahallista arvoa??? Tärkeintä on että toinen ilahtuu siitä tai sille on todellinen tarve.
Tienaan vähän päälle pari tonnia ja minusta 150€ ei ole kallis lahja, kun on kyse puolisosta tai läheisestä.
Kysymys ei ollut onko kenen mielestä kallis vai halpa. Tämä on aina subjektiivista.
Vaan, onko outoa tässä vaiheessa suhdetta??
ap
Sulle tuli nyt sellainen tenkkapoo että varmaan parempi jättää koko mies ja ottaa tilalle itsekäs ja pihi mies joka ei koskaan osta sulle mitään, ei alussa eikä 10 vuoden jälkeenkään, vaan joudut maksamaan sen miehen elatuksen.
150 on kahvirahoja. Minä saan yleensä ensitreffeillä merkkilaukun tyyliin 10000€ tai enemmän. Siitä lähdetään katsomaan jaksaako tutustua tarkemmin.
sofia, hesa/lontoo/dubai/ylivies
Mun ex osti mulle 100e korun lahjaksi kun vielä tapailtiin. Oltiin opiskelijoita, joten pidin vähän kummallisena.
Myöhemmin kävi ilmi, että hän oli tankannut netistä kaikenlaista amerikkalaista "alpha male" ja "pick up artist" sontaa, joissa oli kehoitettu ostamaan kallis lahja jotta nainen pysyy paremmin vierellä. Ideana, että nainen vaikuttuu lahjasta niin paljon, ettei kehtaa lähteä. No ex olikin sitten niin kova p*no ukko, että meni selkäni takana sänkyyn parhaan kaverinsa naisystävän kanssa.
Ei mun mielestä kuulu suomalaiseen tapailukulttuuriin tommonen kalliiden lahjojen ostelu. Eihän sitä edes oleteta, että mies tarjoaa ruuat treffeillä. Semmonen isojen lahjojen ostelu vähän haisee, niinku tyyppi odottaisi sun olevan sitten jotain velkaa.