Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan tapailtu muutama kk, mies osti 150e lahjan

Vierailija
09.10.2024 |

Olisiko outoa? Vietetään kyllä tiiviisti aikaa yhdessä.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on tapahtumassa. Monet narsistit käytävät tuollaista temppua, alku on niin suloista, mutta vakinaisilla tasolle päästyään, mies aloittaa aivan toisen tavan. Alkaa hallitsemisen aika, eli juuri mitään ei saa tehdä ilman lupaa ja tai et saa tavat enää ketään ystäviäsi, kaikesta mahdollisesta olet tilivelvollinen.

Jos 150 euroa on sinun mittapuilla iso raha tulet tuntemaan kiitollisuuden velka ja niinpä alat toteuttaa hänen toiveitaan ja sitten se on menoa. VARO!

Vierailija
62/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja tarkoittaa että annat sille seksiä usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä me deittaillaan vähän eri miehiä, mun aviomies maksoi ekoilla treffeillä illallisen juomapaketteineen murussa ja lähetti jälkeenpäin kotiin 50kpl pitkiä punaisia ruusuja.

Niin tapaillaan, minulle ei raha tai status merkitse yhtään mitään.

ap

Vierailija
64/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todella ihastunut/rakastunut sinuun ja halusi yllättää lahjalla. 

Vierailija
65/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei minut ensitreffeille kalliiseen ravintolaan. Olin mielessäni kauhuissani laskusta (jonka satuin vahingossa näkemään, vaikka mies yritti  pitää salassa). Illallisemme maksoi n. 200€ viineineen.

Toinen mies antoi minulle täysin yllättäen Kalevala-korun korvikset ja riipuksen, näiden hinta lienee yhteensä 200-300€ (siihen aikaan). Olimme tavanneet sillä viikon ryhmämatkalla, jonka päätteeksi nuo sain. Mitään seksuaalista ei välillämme tapahtunut. Joinakin päivinä vietimme aikaa yhdessä retkeillen, kahvilassa tms. Mitään "jatkoa" emme edes harkinneet, molemmat olimme naimisissa tahoillamme.

Vierailija
66/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain on tapahtumassa. Monet narsistit käytävät tuollaista temppua, alku on niin suloista, mutta vakinaisilla tasolle päästyään, mies aloittaa aivan toisen tavan. Alkaa hallitsemisen aika, eli juuri mitään ei saa tehdä ilman lupaa ja tai et saa tavat enää ketään ystäviäsi, kaikesta mahdollisesta olet tilivelvollinen.

Jos 150 euroa on sinun mittapuilla iso raha tulet tuntemaan kiitollisuuden velka ja niinpä alat toteuttaa hänen toiveitaan ja sitten se on menoa. VARO!

Eka narsistikortti vedetty! Tervetuloa ketjuun narsistihullu. Taidat olla kateellinen kahvikupin hinnasta ruikuttava palstauli-incel.

Vierailija
67/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

HOMO

Vierailija
68/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 kpl pitkiä punaisia ruusuja repskops ja poks

Nyt meni jo vähän överiksi satuilu :D

Vierailija
69/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 kpl pitkiä punaisia ruusuja repskops ja poks

Nyt meni jo vähän överiksi satuilu :D

Tämä ruusu-kommentoija ei ollut aloittaja.

ap

Vierailija
70/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä me deittaillaan vähän eri miehiä, mun aviomies maksoi ekoilla treffeillä illallisen juomapaketteineen murussa ja lähetti jälkeenpäin kotiin 50kpl pitkiä punaisia ruusuja.

ap

Tuohon väitteeseen nähden jaksat silti jauhaa turhankin kauan jostain 150,00€ lahjasta. Lopeta jo satuili.

Vierailija
71/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja on 150€ S ryhmän lahjakortti. Ap voi ostaa paljon karkkia ja suklaata, useampana kertana. Mutta siis tosi hienoa, että joku antaa lahjan. Suurin osa on niin pihejä. Pidä siitä kiinni!

Vierailija
72/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuohon väitteeseen nähden jaksat silti jauhaa turhankin kauan jostain 150,00€ lahjasta. Lopeta jo satuili.

Mikä ihmeen satuilu??

Sinäkö täällä määräät mistä saa keskustella.

ap

Vierailija
73/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten elämästä onkin tullut työlästä ja vaikeaa. Ennen joku osti lahjoja ja joku toinen ei. Itsekin ostin kun kovasti tykkäsin ja tuli tunne, että halusin ilahduttaa. Ei siinä mietitty sen kummemmin motiiveja, eikä googlea ollut, josta selvitellä hintoja yms. 

Nyt jokainen asia saa suhteettomia mittasuhteita, outouden raja on tosi matalalla. 

Eläkää nuoret ja tykätkää toisistanne. Elämä ei ole yhtään sen hankalampaa tai vaikeampaa kuin aiemminkaan jos ette roiku puhelimilla ja tee mutkia kaikkialle. 

Vierailija
74/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on kallis? Joku 1000 arvoinen olisi lähempänä. 

Vierailija
75/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko tahtoo tuupata kakkoseen, siksi panostaa. 🧨🍑

Vierailija
76/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän treffailukin jo maksaa. Useampi kk takana niin miehellä mennyt helposti useita satasia. Siihen joku 150 lahja ei ole suurikaan lisä. 

Vierailija
77/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mikä ihmeen satuilu??

ap

Mitä tässä on keskusteltavaa? Riittääkö noi 33 alapeukkua  ja oma yläpeukkusi aloituksessasi sulle vastaukseksi?

Vierailija
78/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mikä ihmeen satuilu??

ap

Mitä tässä on keskusteltavaa? Riittääkö noi 33 alapeukkua  ja oma yläpeukkusi aloituksessasi sulle vastaukseksi?

Ja mitähän ne peukut merkitsee. Eikö ole muuta kommentoitavaa, kun täytyy alkaa väittämään.

ap

Vierailija
79/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain. Tai olisin saanut. Mut vietiin alusvaateostoksille. Mies sanoi haluaisinko jotain, hän voisi maksaa. 

Joulun aikaan alkoi ehdottamaan voisi ostaa merkkilaukun. Tässä vaiheessa pidimme pienen neuvottelun. Olen vuosikausia kierrättänyt muiden tarpeetonta, en halua ostaa mitään, mikä jää lopuksi iäksi. Olen vuosien varrella saanut lähinnä kuluvaa, esim seerumin, sukkia jne.

Nappasin idean jostain blogista. Laitan linkin jostain, minkä haluan ja kerron sen. Miesystävä ilmoittaa samoin. 

Vierailija
80/86 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Jotkut ovat anteliaita. Mun mies, silloinen poikaystävä, osti minulle kalliin hajuveden muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, vaikka oli silloin melko pienituloinen. Olihan se hämmentävää, mutta myös imartelevaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi