Onko turvallista polttaa kynttilöitä saunan lauteiden alla?
Hirvee keli niin ajattelin ryömiä pieneen ihanaan soppeeni saunan lauteiden alla. Kaapista löytyy punaviiniä ja levy Maraboun ihanaa suklaata. Voinko polttaa kynttilöitä jos sähköt katkeaa vai onko epäturvallista?
Kommentit (44)
Toki! Itsellä useasti niitä isoja pyöreitä ulkotulia siellä. Kärventää persvillatkin hyvin pois siinä saunoessa.
No siis, jos on semmoinen normi sauna, niin kyllähän sieltä lattialta on sen verran matkaa lauteisiin ettei pari tuikkua sytytä tulipaloa jos siellä valvotusti polttaa niitä. Noin niinkuin muuten kuulostaa tosi kummalliselle oleskella saunan lauteiden alla.
Vierailija kirjoitti:
No siis, jos on semmoinen normi sauna, niin kyllähän sieltä lattialta on sen verran matkaa lauteisiin ettei pari tuikkua sytytä tulipaloa jos siellä valvotusti polttaa niitä. Noin niinkuin muuten kuulostaa tosi kummalliselle oleskella saunan lauteiden alla.
Akkojen uusin trendi vouhotus. Meillä muija osti sinne tekokasveja ja lueskelee siellä Annaa yms. akkain lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et helvatissa lauteiden alla polta. Pers*eskin siinä kuumenee. Polta lattialla. Lauteet äkkiä roihahtaa tuleen tuolla tavalla.
Lattiahan on lauteiden alla, vaikka oon kyllä kuullut että Pirkon serkulla on riippumatto lauteiden alla. Vai olenko jotenkin tyhmä.
Syö pääs tollo. Muuta lattiapintaahan saunassa ei ole kuin lauteiden alla.
Mulla on alalauteen edessäkin lattiaa ja koko kylppärissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et helvatissa lauteiden alla polta. Pers*eskin siinä kuumenee. Polta lattialla. Lauteet äkkiä roihahtaa tuleen tuolla tavalla.
Lattiahan on lauteiden alla, vaikka oon kyllä kuullut että Pirkon serkulla on riippumatto lauteiden alla. Vai olenko jotenkin tyhmä.
Tuo on jonku köyhän vihervassarin ulinaa jonka sauna on rakennettu komeroon johin ei edes mahdu kun on niin lihava.
En ole koskaan kuullut että joku kököttää lauteiden alla. Olisikin sauna, tekisi hyvää löylyt tällä kelillä.
Minä en kyllä porvoossakaan polttaisi punaviinipäissänni ja sokerihumalassa kynttilöitä lauteiden alla. Tulipalon vaara on ilmeinen ja herätessäsi savuun on vaikeaa päästä pois lauteiden alta.
Vierailija kirjoitti:
Vakan alla ei kynttilää kannata polttaa.
Kyllä tässä tapauksessa olisi ollut paras, että Riikkulin kynttilä olisi jäänyt vakan kannen alle valaisemaan ja leikkuulahjakkuus ikuisiksi ajoiksi pimentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jonku köyhän vihervassarin ulinaa jonka sauna on rakennettu komeroon johin ei edes mahdu kun on niin lihava.
Eiköhän leikata kulttuurivassarilta lauteet pois, mahtuu jättiperseineen paremmin tunnelmoimaan! Kokoomus varmasti tukee ja Ek kans. Otankin toisen lasin laatikkovalkkaria sen kunniaksi, kohtahan se on jo iltapäiväkin.
Linkki unohtui.
Onhan siinä nyt korkeutta vaikka kuinka paljon jos ylälauteille kiipeää ja laittaa tuikut jonkun alustan päälle. Jos siinä on yli metri tilaa välissä, niin olen helvetin ihmeissäni jos sillä saa ylälauteet syttymään.
Vierailija kirjoitti:
Linkki unohtui.
Ketä uskoo jotain vihervassareiden Yleä? Laitappa linkkiä johonki puolueettomaanmediaan!
Ap:n mielestä on turvallista laittaa tuli puun alle.
Jätä ne veriset marabout kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki unohtui.
Ketä uskoo jotain vihervassareiden Yleä? Laitappa linkkiä johonki puolueettomaanmediaan!
Joo, ei kannata käyttää järkeä!
Miten olisi sellainen led-nauha joka vaihtaa väriäkin, eikö olisi aika hieno?
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi sellainen led-nauha joka vaihtaa väriäkin, eikö olisi aika hieno?
YÖK! WT!
Ne on niin feikit.