Onko turvallista polttaa kynttilöitä saunan lauteiden alla?
Hirvee keli niin ajattelin ryömiä pieneen ihanaan soppeeni saunan lauteiden alla. Kaapista löytyy punaviiniä ja levy Maraboun ihanaa suklaata. Voinko polttaa kynttilöitä jos sähköt katkeaa vai onko epäturvallista?
Kommentit (44)
No et helvatissa lauteiden alla polta. Pers*eskin siinä kuumenee. Polta lattialla. Lauteet äkkiä roihahtaa tuleen tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
No et helvatissa lauteiden alla polta. Pers*eskin siinä kuumenee. Polta lattialla. Lauteet äkkiä roihahtaa tuleen tuolla tavalla.
Lattiahan on lauteiden alla, vaikka oon kyllä kuullut että Pirkon serkulla on riippumatto lauteiden alla. Vai olenko jotenkin tyhmä.
Oletko jo hoitanut leikkaustyösi? Jos olet niin siinä tapauksessa voit juoda viinisi ja polttaa lauteesi. Tuskin kukaan pahastuu.
On. Minä suosin ulkotulia. ovat paljon tehokkaampia lämmön antajia. Muista myös peitellä kiuas vaatteilla.
Vakan alla ei kynttilää kannata polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lattiahan on lauteiden alla, vaikka oon kyllä kuullut että Pirkon serkulla on riippumatto lauteiden alla. Vai olenko jotenkin tyhmä.
Syö pääs tollo. Muuta lattiapintaahan saunassa ei ole kuin lauteiden alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö pääs tollo. Muuta lattiapintaahan saunassa ei ole kuin lauteiden alla.
Miten kertoa että on köyhä sanomatta että on köyhä.
Jos kämppä kärähtää tuossa niin ei vakuutus korvaa.
Ei oo kunhan et polta kynttilöitä molemmista päistä.
On, Meillä on aina pikku nuotio saunassa
Oisko joku lyhty sopiva ratkaisu?
Vierailija kirjoitti:
"epäturvallista" 😂
Niin, tässä me näemme suomen kielen rappion. Epäturvallinen on epäsana.
No ei se kynttilä nyt niin vaarallinen ole, mutta liekkipieruja en lähtisi puskemaan.
Ledit on paremmat.