Mitä kaikkea välttelet ottamasta joulupöydässä?
Minä graavilohi, silli smetanassa ja maksalaatikko. En myöskään syö leipää.
Kommentit (62)
Sillit, graavikalat, rosolli, italiansalaatti, laatikot ja kinkku. Eli en syö mitään jouluruokia.
Miksi laittaisin joulupöytään jotain mitä syö?
Minun herkkuani on saaroisten rusinaton maksalaatikko voissa paistettuna pannulla ja koti sinappia päälle. 😋
Tai laitan uuniin sen laatikon ja muutama voi kökkö siihen päälle sulamaan.
Tapolan mustaa makkaraa ostan joka toinen viikko vähintäänkin aamulla kaupan tiskiltä heti kotiin vietäväksi syötäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis kartat siihen vain katsottavaa?
Graavilohi,sillit ja lipeäkala. En myöskään tykkää maksalaatikosta rusinoilla.
Välttelen ostamasta kotimaista kinkkua, muu maalainen käy
Vierailija kirjoitti:
Koko pöytää, en vietä enää joulua.
Viimeksi 2016
Ei minullakaan ole nyt varaa edes torttuihin. Vuosi vuodelta joulupöydän antimet vähentyneet. Vahva ja välittävä Suomi.
En syö rossollia, laatikoita ja kinkkua. En myöskään tee jouluruokia. Ihan omat menut jouluisin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö vi-tun vammainen ymmärrä, että joulua voi viettää muuallakin kuin omassa kodissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko pöytää, en vietä enää joulua.
Viimeksi 2016
Ei minullakaan ole nyt varaa edes torttuihin. Vuosi vuodelta joulupöydän antimet vähentyneet. Vahva ja välittävä Suomi.
Mee töihin vi-tun luuseri. Aina te vassarit jaksatte kitistä.
Syön kaikkea jos sattuu olla. Kuten muulloinkin. Joulun aikana on kyllä usein paljon dyykattavaa. Viimejoulunakin oli joku rikas tuonut puoleíksisyödyn kinkun !
Sienisalaatti, italiansalaatti, lanttulaatikko, maksalaatikko, lipeäkala
Syön vain perunalaatikkoa, porkkanalaatikkoa ja kinkkua, kaikki muu jää minun osaltani koskematta.
Graavilohi ja rosolli niistä en oikein välitä.
Missä joulupöydässä? Täällä mitään joulupöytää oo. :D Sohvalla syön jotain telkkarin eessä, jos tulee nälkä.
Kaikki muu menee paitsi sienisotkut.