Miehet. Olette naimisissa/parisuhteessa, mutta teette syrjähypyn. Lähtissänne tunnustatteko salarakkaalle olevanne varattu.
Minulla on ollut joitain yhden illan juttuja. Lähtiessään mies ei ole antanut puhelinnumeroon eikä sopinut uutta tapaamista. Asia on ihmetyttänyt ja loukannut. Olen miettinyt, mikä vika minussa on. Miksei mies voi rehellisesti illmoittaa olevansa jo suhteessa toisen kanssa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En voi vastata, mutta nies teki petoksen ja tämä nainen tiesi hyvin että naimisissa mies on. En oikein ole siitä yli päässyt, vaikka olenkin sitteb kostanut, siis miehelleni.
Miten? Minäkin suunnitelen kostoa.
Kerron jo etukäteen että olen varattu. Nainen, joka menee siitä puihin ei ole mun makuun eikä mua varten.
Vastasin kyllä, mutta kerron kyllä etukäteen, ettei tule turhia odotuksia. Sehän olis kamalaa, jos toinen rakastuisikin ja sitte joutuis sanomaan että ei onnistu kun mulla onkin jo vaimo.
Kertoisin jo ennen syrjähyppyä. Että toinen tietää että ei ole suhde tulossa. Keskustelisin myös vaimon kanssa.
Siis halausin että molemmille samat säännöt. Oli kyse sitten seksistä tai muusta pervoilusta. Eli vois sanoa että olen rietas mutta rehellinen 😀
En mä pysty tätä edes teoriatasolla ajattelemaan. Niin kaukaa haettu ajatus, että pettäisin kumppaniani.
Tapasin parina iltana miestä. Rakastui, mutta hän katosi elämästäni.Sain toisaalta kuulla että hän oli parisuhteessa. Mies ei kertonut sitä minulle. Se oli törkeästi tehty.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin parina iltana miestä. Rakastui, mutta hän katosi elämästäni.Sain toisaalta kuulla että hän oli parisuhteessa. Mies ei kertonut sitä minulle. Se oli törkeästi tehty.
Kosta.
Mulla on vakipanot, vanhoja tuttuja. Ne tietää että olen huonossa liitossa ja osa on itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vakipanot, vanhoja tuttuja. Ne tietää että olen huonossa liitossa ja osa on itsekin.
Mikäs sun liitosta huonon tekee? Vaimo (mielikuvitus) ei paloittele ruokaa valmiiksi eikä syötä lusikalla suuhun. Ime parsaa. Ja naisetkin muka huonoissa liitoissa. Eikö pelota että kohta tulee turpaan jonkun mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin kyllä, mutta kerron kyllä etukäteen, ettei tule turhia odotuksia. Sehän olis kamalaa, jos toinen rakastuisikin ja sitte joutuis sanomaan että ei onnistu kun mulla onkin jo vaimo
On oikein kaikkia kohtaan toimia näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi vastata, mutta nies teki petoksen ja tämä nainen tiesi hyvin että naimisissa mies on. En oikein ole siitä yli päässyt, vaikka olenkin sitteb kostanut, siis miehelleni.
Miten? Minäkin suunnitelen kostoa.
No menin sänkyyn sen hyvän tuttavan kanssa. Tämä tunsi myös naisen jonka kanssa mies petti. Nyt on miehellä sitteb "paha mieli", hienoa. Niin on mullakin.
Kerron etukäteen. Jos naiselle este kunnioitan hänen mielipidettään. En ymmärrä miksi pitäisi "kusettaa" naista.
Sen verran täytyy olla miehellä selkärankaa, että kertoo asioiden oikean laidan.
Suomessa on kymmeniä tuhansia ihmisiä huonoissa liitoissa taloudellisten sitoumusten ja lasten takia. Tällaiset sivusuhteet ovat usein ainoa mahdollisuus nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Kerron jo etukäteen että olen varattu. Nainen, joka menee siitä puihin ei ole mun makuun eikä mua varten.
Juuri näin mieslorttona parhaiten natsaa naislorttojen kanssa. Jos naiselle tarvii alkaa selittämään "miksi sitten haluaa seksiä, kun kerran.. jne" niin ei jatkoon. Lorttotermiä on käytetty tässä positiivisessa hengessä.
Mies, joka viettelee nuoren, viettoman tytön eikä kerro hänelle olevansa parisuhteessa on täysin selkärangaton.
Jos pelkkä syrjähyppy niïn miksi kertoisin. Kertomalla saatan menettää tilaisuuden päästä panemaan uudestaan. Ja ei kukaan luule että pelkän yhden illan panon kanssa aletaan mitään muuta kuin ehkä tavatessa pannaan suhteeseen.
Eikö se pitäisi kertoa jo ennen kuin ryhtyy siihen syrjähyppyyn, eikä vasta lähtiessä???
Kerron jo ennen tilanteeseen menemistä
Yhden illan suhde on yhden illan suhde, eikä mikään salarakas. Salarakas viittaa pidempään suhteeseen.
Älä lähde yhdenillan juttuihin, jos et ymmärrä niiden luonnetta. Pointti on juuri se, ettei numeroita vaihdella eikä nähdä enää.