Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Espoossa naisille oma uimahallivuoro - paljastui ettei asiakkaat osaa edes uida

Vierailija
09.10.2024 |

Eräiden suomalaisten naisten luku- ja kirjoitustaidon puute jo tiedettiin, mutta ne ei osaa edes uida. 

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010708203.html

Kommentit (350)

Vierailija
341/350 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tullaan maahan odotuksella että se taipuu omaan kulttuuriin,  mutta maan tarjoamain eduin. Eikä siedetä arvostelua.  Kritiikki ja vaatimukset pitää kohdistaa enemmän miehiin että poistuvat maasta,  ja vievät kaapunsa mukanaan jos eivät salli sopeutuvan heidänkään maassa maan tavalla. Miehet itse nimittäin elävät länsimaisittain, lukuunottamatta moskeijan uskontopolittisia kokouksia.

Vierailija
342/350 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ymmärtänyt, että naiset saavat keskenään olla ihan vapaasti. Siis vaikka muualla kuin kotona pitäis pukeutua peittävästi. Olenko ymmärtänyt väärin? 

Tosin en ihmettele, jos joku ei täällä jaksa tai halua selittää. Sen verran rumaa kieltä on käytetty. 

Musliminaiset eivät voi esiintyä alasti keskenäänkään. Uimahallin ikkunat pitää verhota, etteivät perheen ulkopuoliset miehet pääse tirkistelemään vain aviomiehelle tarkoitettuja näkymiä.

Miksi tällaisille pitää edes opettaa uintia, kun eivät kuitenkaan koskaan voi uida missään, kun rannallakin on muita katsojia ja ongelmaa ei olisi ilman heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/350 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä en tajua, miten nää sopeutuu yhteiskuntaan, kun edes uimahallissa käyminen ei suju muiden kanssa. nuo lakanat saunassa ja suihkussa on tosi epähygieenisiä. sitten samalla hikisellä lakanalla saunasta altaaseen. 

Mä taas en tajua miten porukka jaksaa jauhaa tosta uimahousujutusta, kun uimavedessä on lähtökohtaisestikin kaikkea törkyä. Samassa liemessä lilluu kaiken maailman rasvat, ihosolut, räät, syljet, silsat, ruvet, hiet, k.uset ja välillä myös p.askat

Käy sitten hyvä ihminen suihkussa ennen altaaseen menoa! Huljuttele hiekat etuvaosta, kuuraa karstat peräreiän ympäriltä, käy läpi kainalot ja hiuksetkin pitää kastella. Ja tietenkin ilman uimapukua. t. Äippäsi

Vierailija
344/350 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ihonvärin mukaan jaoteltuja bussipenkkejä, juoma-automaatteja ja vessoja pidettiin rasismin huipentumana, mutta intersektionaalien maailmassa sukupuoliapartheid ja ruskeiden omat lukupiirit ovat tavoiteltavia asioita.

Vierailija
345/350 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
346/350 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
347/350 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet päällä on vaarallista uida. Märkä säkki painaa ja vetää upoksiin.

Et oo kuullut uimapukukankaasta? Kukaan mene käyttöpukimissa uimaan. 

Vierailija
348/350 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä oppii uimaan jos ei saa edes harjoitella. Jokaisella on oikeus pitää minkälaista uimapukua tahansa. 

Ei muuten ole. 

Vierailija
349/350 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hyvät uimarit tarvitsevat omat vuoronsa, koska olen nähnyt poika- ja tyttölaumoja, jotka tulevat seisoskelemaan ja leikkimään uintialtaisiin, joissa on tarkoitus uida. Uimataidottomat lapset vain lastenaltaisiin. 

Vierailija
350/350 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös hyvät uimarit tarvitsevat omat vuoronsa, koska olen nähnyt poika- ja tyttölaumoja, jotka tulevat seisoskelemaan ja leikkimään uintialtaisiin, joissa on tarkoitus uida. Uimataidottomat lapset vain lastenaltaisiin. 

Tämä kuulostaa enemmänkin uimahallin järjestyksenpidon asialta. Aikuisten altaissa uidaan eikä hengailla tai leikitä.