Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kallista tapettia. Toivottavasti en sössi sen asennusta

Vierailija
09.10.2024 |

Paperitapetti vielä jollaista en ole ennen laittanut seinään. Voiko tuon kanssa mennä joku asia niin pieleen että menee piloille? Joskus olen tapetoinut mutta en paperitapetilla. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jostain Facebookin paikallisryhmästä joku kokenut tapetoija apuun. Korvaus rahana tai luonnossa.

Aivan älyvapaa ajatus ryhtyä yksin hommaan varsinkin, kun kokemusta ei ole. Mutta omatpa on seinäpaperisi, tee miten lystäät.

Vierailija
22/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helppoa hommaa, käsittelee vettyneenä varovasti koska voi revetä helpommin mutta vaurioitakin voi korjata joten turha panikoida. Ja voithan ostaa halvan rullan paperitapettia ja kokeilla ensin sillä niin saat tuntumaa, tapetoit vaikka jonkun komeron ensin. Mitään ei opi jos ei koskaan yritä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein paperitapetin kans niin, että laitoin tapettiliiman seinään ja kiinnitin siten tapetin. En laittanut siis liimaa siihen tapettiin. 

Vierailija
24/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä jostain Facebookin paikallisryhmästä joku kokenut tapetoija apuun. Korvaus rahana tai luonnossa.

Aivan älyvapaa ajatus ryhtyä yksin hommaan varsinkin, kun kokemusta ei ole. Mutta omatpa on seinäpaperisi, tee miten lystäät.

Olen tapetoinut ennenkin, kerroin jo aloituksessa. En vaan paperitapetilla. 

Vierailija
25/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja en muuten ole facessakaan:D Kai noi jotenkin seinään saadaan. Ap

Vierailija
26/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin jonkun laittamaan sen tuossa tilanteessa. 

Vierailija
27/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin moka on jättää huomioimatta pohjatyöt. Varsinkin paperitapetin kanssa pohjan pienetkin epätasaisuudet tulevat näkyviin selvästi. 

Vierailija
28/30 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisin moka on jättää huomioimatta pohjatyöt. Varsinkin paperitapetin kanssa pohjan pienetkin epätasaisuudet tulevat näkyviin selvästi. 

En jaksa uskoa että epätasaisuudet näkyy, tapetti on hyvin kirjavaa. Eikä siinä ole mitään erikoisempia epätasaisuuksia. 

Vierailija
29/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes yritä itse tehdä mitään🤣🤣🤣 Tilaa siihen yritys tekemään 

Vierailija
30/30 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein paperitapetin kans niin, että laitoin tapettiliiman seinään ja kiinnitin siten tapetin. En laittanut siis liimaa siihen tapettiin. 

Minä olen joskus tehnyt myös näin. Ihan hyvä tuli. 

Jos tekee, kuten neuvotaan, eli laittaa liisterin ensin tapettiin, niin itse en anna sen vettyä kauaakaan, vaan laitan samantien seinään. Mitä enemmän vettyy, sen helpommin repeilee.

Vanhassa vinossa talossa en ole myöskään käyttänyt mitään luotilankoja ja ihan suorassa on meidän kuviotapetit 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan