Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään vastausta. Voiko Sähkön tuntea kahden ihmisen välillä, jos se ei ole molemminpuolista?

Vierailija
08.10.2024 |

Siis se tunne, joka miltei lamaa. Se vain tulee ja saa miltei punastumaan, kun tuntuu että toinenkin tuntee saman. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se toinen huomaa sen myös, mutta ei tunne välttämättä samaa. Mulla oli tuollainen kohtaaminen viikko sitten asioidessani yhdessä liikkeessä. Ensin ihmettelin, miksi ilmapiiri on jotenkin outo, sitten huomasin, että myyjä katsoo mua silleen viettelevästi ja puhuu jotenkin oudon painokkaasti. Mulla ei tullut yhtään kiinnostunut olo, joten jatkoin niin normaalisti kuin osasin, vaikka kyllä hänen käytös vaikutti varmasti minuunkin, etten osannut ihan normaali olla. Noita tulee aina välillä.

Niin, ja joskus sitä kuvittelee työtään tekevän asiakaspalvelijan flirttailevan kanssaan. Noita tulee aika useinkin ;)

Vierailija
22/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tutkitusti ainakin miehet arvioivat naisen kiinnostuksen heitä kohtaan sitä korkeammaksi, mitä viehättyneempiä itse ovat tuosta naisesta. Ja kyllä naisetkin ylitulkintaa ja toiveajattelua osaavat harrastaa mitä ihastumiseen tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ymmärtänyt että ihastumiseni eivät välttämättä tarkoita toisen ihastumista. Mielenkiintoista jos kaikilla ei ole näin. Mutta toki, jännitettä voi tuntea ihan yksipuolisesti. Se oma tunne ei mitenkään takaa että toinen henkilö tuntisi samoin.

Vierailija
24/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Riippuu kuka mitenkin sen sähkön kokee. Toiselle riittää pienikin katse, toista saisi vaikka lätkäistä vaikka pepulle, eikä siltikään tajuaisi vihjettä.

Etkö voisi vaan ihan suoraan kysyä onko tunne molemminpuolinen tai pyytää vaikka sitä toista ulos?

Vierailija
25/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etälamauttimella tuntui viikon.

Vierailija
26/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä sähkömittarilla voi mitata ihan voltit ja amppeeritkin?

Vierailija
27/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se osapuoli tuntee, joka ei ole ihastunut?

Kyse olikin siitä, että tuleeko sitä tunnetta silloin kummallekkaan, jos se tunne ei ole molemminpuolinen. 

Ei. Silloin on vaan se ihastumisen tunne. Se on ihan eri asia.

Vierailija
28/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se toinen huomaa sen myös, mutta ei tunne välttämättä samaa. Mulla oli tuollainen kohtaaminen viikko sitten asioidessani yhdessä liikkeessä. Ensin ihmettelin, miksi ilmapiiri on jotenkin outo, sitten huomasin, että myyjä katsoo mua silleen viettelevästi ja puhuu jotenkin oudon painokkaasti. Mulla ei tullut yhtään kiinnostunut olo, joten jatkoin niin normaalisti kuin osasin, vaikka kyllä hänen käytös vaikutti varmasti minuunkin, etten osannut ihan normaali olla. Noita tulee aina välillä.

Niin, ja joskus sitä kuvittelee työtään tekevän asiakaspalvelijan flirttailevan kanssaan. Noita tulee aika useinkin ;)

No usko pois, kyllä erotan kiinnostuneen ei-kiinnostuneesta. Myyjä (mies) alkoi asioinnin loppua kohden myös kommentoida sellaisia asioita jotka ei liittynyt siihen kauppaan mitenkään, ja selvästi yritti virittää vapaampaa keskustelua/tsekata lähdenkö flirttiin mukaan. En nyt väitä että olisi halunnut kanssani naimisiin, mutta selvästi oli kiinnostunut. Sori jos se jotenkin loukkaa sua. Ehkä vielä joku päivä sustakin joku kiinnostuu.

Vierailija
29/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että moni kommentoi vaikka ei edes tiedä mistä puhutaan. Ei kaikki ihastuminen ja kiinnostus ole tietenkään molemminpuolista, mutta todellakin se sähköinen tunne on. Siinä ei ole mitään epäselvää. Sen tietää jokainen, joka on sen kokenut. Se tunne on todella intensiivinen. On kuin aika hidastuisi ja ilma olisi jotenkin paksumpaa ja erilaista. Sen tietää aivan varmasti, että toinen tuntee sen saman tuntee siinä samassa hetkessä. Kukaan ympärillä oleva ei siihen kuplaan pääse. Se on kuin telepaattinen yhteys.

Vierailija
30/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeissesti voi olla vaikka ihan itseäni kuumotti ja tuli sellainen levollinen olo erään seurassa. Ei siitä sen enempää seurannut kuitenkaan. Kertoi kyllä että on jo "varattu" samassa yhteydessä, mikä mielestäni oli hyvinkin fiksusti toimittu Hänen suunnaltaan.

Vierailija
31/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että toinenkin tunsi samoin viime viikolla, itse ainakin olin huomaavinaan toisenkin ihastumisen (käsistä ehkä),  mutta itse en vielä uskaltanut aloitetta tehdä ja harmittaa. Sydän hakkasi ihan hulluna..

Vierailija
32/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että moni kommentoi vaikka ei edes tiedä mistä puhutaan. Ei kaikki ihastuminen ja kiinnostus ole tietenkään molemminpuolista, mutta todellakin se sähköinen tunne on. Siinä ei ole mitään epäselvää. Sen tietää jokainen, joka on sen kokenut. Se tunne on todella intensiivinen. On kuin aika hidastuisi ja ilma olisi jotenkin paksumpaa ja erilaista. Sen tietää aivan varmasti, että toinen tuntee sen saman tuntee siinä samassa hetkessä. Kukaan ympärillä oleva ei siihen kuplaan pääse. Se on kuin telepaattinen yhteys.

Ei, vaan se sama paksu ilma saattaa tuntua sinusta huikealta ja toisesta hieman ahdistavalta ja painostavalta. 

Vierailija
33/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 32 ei tunnu ymmärtävän aiheesta mitään. Jos toinen on evvk, niin silloin tämä yksipuolinen ihastuja ei koe sähköä vaan jotain omaa kutkutusta tai jännitystä. Se on eri tunnetila.

Sähköisessä tunnelmassa kummallakaan ei ole normimeno päällä ja molemmat aistivat toisistaan sen että molemmat ajattelevat toisistaan eroottisesti eivätkä pysty täysin keskittymään asiaan mihin ehkä pitäisi. Aika tuntuu hetkeksi pysähtyvän.

Vierailija
34/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle 15 vuotta vanhempi epäviehättävä työkaverimies alkoi selittää miten tuntee sähköä välillämme ja tietää ettei sellainen voi olla yksipuolista. Kuulemma en vain uskaltanut myöntää asiaa kun olin aivan kauhuissani miten hän oli voinut tulkita mun käytöstä mitenkään edes tuohon suuntaan.

Eli kyllä, voi olla yksipuolista.

Vierailija
35/37 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sekoitetaan nyt kaksi eri asiaa. Juuri se kuinka joku on muna pystyssä lääpällään johonkin ja sitten kahden yleensä viehättävän ihmisen välinen alkukantainen kemia mitä kumpikaan ei voi olla huomaamatta. Puhutaanko kiitos jälkimmäisestä aiheesta.

Vierailija
36/37 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaijai, mulla on just tää tilanne meneillääm yhden opiskelijakaverin kanssa! Nimenomaan tuo että molemmat on yhteisessä kuplassa ja kaikki muut kuin jossain kauempana, aikaa tosiaan ei ole. Ja kumpikaan ei saa katsettaan irti toisesta, se vetää toisen luo kuin magneetti. En muista kyllä että olisiko koskaan ollut ihan näin voimakasta tunnetta kenenkään kanssa. Huh, että nää voi olla välillä melkein maagisia juttuja.

Kumpikaan ei saa tehtyä aloitetta joka veisi minnekään (ollaan kyllä yritetty olla samassa paikassa samaan aikaan mutta joko siellä on muita tai jännittää niin paljon ettei saa kuin väkinäistä keskustelua aikaiseksi), ei juurikaan kuljeta samoissa porukoissa ja itse olen bilettämisen lopettanut, niin tuskin tästä mitään aikaiseksi saadaan, mutta mukavat muistot ainakin.

Ja nyt ymmärrän mitä se kuuluisa fyysinen vetovoima oikein tarkoittaa, mun on meinaan todella vaikee pitää näppini erossa hänestä :D

Vierailija
37/37 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sekoitetaan nyt kaksi eri asiaa. Juuri se kuinka joku on muna pystyssä lääpällään johonkin ja sitten kahden yleensä viehättävän ihmisen välinen alkukantainen kemia mitä kumpikaan ei voi olla huomaamatta. Puhutaanko kiitos jälkimmäisestä aiheesta.

Mutta kun sinä et voi tietää kummasta on kyse, jos nyt tunteita voi noin edes lokeroida. Kumpikin on sun ajatus ja kokemus, ja vaikka kuinka kokisit että nyt on kyse "kahden viehättävän ihmisen alkukantaisesta kemiasta", niin ainoa keino tarkistaa onko se molemminpuolista, on kysyä. Mä en usko, että yksi ihminen on kokenut näitä niin paljon ja selvittänyt tunteeko toinenkin samoin, että siitä voisit vetää johtopäätöksen että tuo nimenomainen tunteesi tarkoittaa aina molemminpuolista kemiaa. Se on vain sun toive, että voisit omista tunteistasi tietää toisenkin tunteet.

Mä olen se, joka kertoi työkaverimiehen tunteneen tällaisen vahvan sähkön ja kemian välillämme. Jankutus meni niin pitkälle, että hän oli valmis ymmärtämään etten halua hänen kanssaan mitään, kunhan vain myönnän että olisin tuntenut saman myös. Jostain syystä tämä oli hänelle todella tärkeää, jopa niin tärkeää, että harkitsin valehtelevani tunteneeni jotain, jotta pääsisin hänestä eroon. En sitä tehnyt, mutta tuli vain mieleen että toisaalta kysyminenkään ei aina takaa sitä että vastaus kertoo toisen todellisista tunteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi