Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monetko rintaliivit sinulla on?

Vierailija
08.10.2024 |

Onko sinulla arkiliivit erikseen? Vai käytätkö aina samoja?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

Vierailija
42/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljät käytetyt olen hankkinut itselleni.

T. Markku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet, mutta vain kahdet oikean kokoiset, luulisin. Pitäisi tutkia laatikko periltä asti, sieltä voi löytyä vielä yhdet vanhat, jotka sopisivat taas. 

Vierailija
44/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varmaan 20 sellaista sporttitoppia mitä saa henkkamaukasta jne. Nää on ihan mahtavia, niin mukavia!

Sit viidet kunnon liivit joita pidän vaihdellen töissä tai jossain ihmisten ilmoilla.

Siis pesettekö pyykkiä joka päivä vai miten pärjäätte muutamilla liiveillä?

Itse pistän joka päivä pesuun kuten alushousutkin. En vaan pystyisi laittamaan likaisia ylle suihkun jälkeen!

Vierailija
45/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on varmaan 20 sellaista sporttitoppia mitä saa henkkamaukasta jne. Nää on ihan mahtavia, niin mukavia!

Sit viidet kunnon liivit joita pidän vaihdellen töissä tai jossain ihmisten ilmoilla.

Itse pistän joka päivä pesuun kuten alushousutkin. En vaan pystyisi laittamaan likaisia ylle suihkun jälkeen!

Ainiin ja tietysti useammat kunnon urheiluliivit mitä pidän salilla, juostessa jne!

Vierailija
46/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen liivit käsin iltaisin. Käytän kaarituellisia liivejä, joten en pese koneessa.

Vierailija
47/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan viidet. Yhdet trikookankaiset on risat, mutta ei oo samaa mallia löytynyt kuin valkoisena ja haluan mustat.

Vierailija
48/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin viidettoista kaarituelliset. Niistä vajaa kymmenkunta on samaa hyväksi todettua merkkiä ja mallia. Lisäksi on ehkä vajaa kymmenen kappaletta braletteja joita käytän kotona ja öisin kuukautisten aikaan. 

Vierailija
49/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko viidet itsellä. Urheiluliivit erikseen.

Vierailija
50/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet, joista vain toiset on hyvät. Samat olleet jo 10 vuotta. Pitäisi ostaa lisää, mutta hyviä on niin vaikea löytää.

Vierailija
51/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppiliivejä pitäisi olla n 8. Siten jos nuo ei voi toimia myös urheilussa (monille toimii) niin erikseen ne.

T paitaliivejä muutamat,paitsi nuo toppiliivit menee siinäkin jos povi ok muoto.

Ja joitain 5 kpl noin super suloisia värejä, nukkemiasen kauniita söpöjä.

Pesuvaihtovälit,siksi monia. Kerralla pesee ne erikseen. Ei yhdistetä muuhun pyykkiin. Peskää usein. Rinnan alla on paha tuoksu,hiki,ihosolukkoa irtoaa,pinttyy värillisestikin siitä kohdin. jos sulla yhdet liivit,ehtiikö kuivua aamuksi muka ja kösinkö peset joka ilta. No ei joka ilta tarvitse pestä ihan jos kylmää, ei ole hionnut,mutta 2x viikossa. Ja jos käyttää muita muuhun tarkoitukseen.

Vierailija
52/52 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet - toiset urheiluun. Molemmat ovat kuluneet ja ihanan pehmeät. Pesen joka toinen päivä ja pidän niin kauan käytössä kunnes kuluvat kokonaan puhki.