Monetko rintaliivit sinulla on?
Onko sinulla arkiliivit erikseen? Vai käytätkö aina samoja?
Kommentit (52)
Neljät käytetyt olen hankkinut itselleni.
T. Markku
Monet, mutta vain kahdet oikean kokoiset, luulisin. Pitäisi tutkia laatikko periltä asti, sieltä voi löytyä vielä yhdet vanhat, jotka sopisivat taas.
Minulla on varmaan 20 sellaista sporttitoppia mitä saa henkkamaukasta jne. Nää on ihan mahtavia, niin mukavia!
Sit viidet kunnon liivit joita pidän vaihdellen töissä tai jossain ihmisten ilmoilla.
Siis pesettekö pyykkiä joka päivä vai miten pärjäätte muutamilla liiveillä?
Itse pistän joka päivä pesuun kuten alushousutkin. En vaan pystyisi laittamaan likaisia ylle suihkun jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on varmaan 20 sellaista sporttitoppia mitä saa henkkamaukasta jne. Nää on ihan mahtavia, niin mukavia!
Sit viidet kunnon liivit joita pidän vaihdellen töissä tai jossain ihmisten ilmoilla.
Itse pistän joka päivä pesuun kuten alushousutkin. En vaan pystyisi laittamaan likaisia ylle suihkun jälkeen!
Ainiin ja tietysti useammat kunnon urheiluliivit mitä pidän salilla, juostessa jne!
Vierailija kirjoitti:
Pesen liivit käsin iltaisin. Käytän kaarituellisia liivejä, joten en pese koneessa.
Varmaan viidet. Yhdet trikookankaiset on risat, mutta ei oo samaa mallia löytynyt kuin valkoisena ja haluan mustat.
Ehkä noin viidettoista kaarituelliset. Niistä vajaa kymmenkunta on samaa hyväksi todettua merkkiä ja mallia. Lisäksi on ehkä vajaa kymmenen kappaletta braletteja joita käytän kotona ja öisin kuukautisten aikaan.
Olisiko viidet itsellä. Urheiluliivit erikseen.
Kahdet, joista vain toiset on hyvät. Samat olleet jo 10 vuotta. Pitäisi ostaa lisää, mutta hyviä on niin vaikea löytää.
Toppiliivejä pitäisi olla n 8. Siten jos nuo ei voi toimia myös urheilussa (monille toimii) niin erikseen ne.
T paitaliivejä muutamat,paitsi nuo toppiliivit menee siinäkin jos povi ok muoto.
Ja joitain 5 kpl noin super suloisia värejä, nukkemiasen kauniita söpöjä.
Pesuvaihtovälit,siksi monia. Kerralla pesee ne erikseen. Ei yhdistetä muuhun pyykkiin. Peskää usein. Rinnan alla on paha tuoksu,hiki,ihosolukkoa irtoaa,pinttyy värillisestikin siitä kohdin. jos sulla yhdet liivit,ehtiikö kuivua aamuksi muka ja kösinkö peset joka ilta. No ei joka ilta tarvitse pestä ihan jos kylmää, ei ole hionnut,mutta 2x viikossa. Ja jos käyttää muita muuhun tarkoitukseen.
Kahdet - toiset urheiluun. Molemmat ovat kuluneet ja ihanan pehmeät. Pesen joka toinen päivä ja pidän niin kauan käytössä kunnes kuluvat kokonaan puhki.
9