Monetko rintaliivit sinulla on?
Onko sinulla arkiliivit erikseen? Vai käytätkö aina samoja?
Kommentit (52)
Kahdet tavalliset liivit ja kolmet urheiluliivit.
Noin 10, ehkä enemmänkin. Muutamat tukevammat juhlakäyttöön, arkisin käytän pehmeitä sporttiliivejä.
Oho mitä määriä. Itselläni kolmet. Kahdet kaarituelliset ja yhdet urheiluliivit
Kahdet kaarituelliset, neljät kaarituettomat, kahdet "kotiliivit" ja kahdet urheiluliivit.
10 kpl
Neljät. Ei ole erikseen urheiluliivejä. Sheiniltä tilaan niitä vähän kalliimpia, ajavat asiansa.
Kahdet pehmeät liivit, ei mitkään varsinaiset sporttiliivit mutta niiden tyyliset.
Jatkuvassa käytössä kahdeksat. Kaikki nämä ns. t-paitamallia.
Sitten on urheilurintaliivejä ja jotain pitsisellaisia toinen mokoma.
Oho... Mulla on enemmän ku kenkiä. Ja niitäkin kuitenki riittää. Ehkä voisin vähentää.
Neljät taitaa olla tällä hetkellä. Kaksia käytän eniten, koska mukavimmat. Kaksi sitten varalla tai jos pyykissä nuo parhaat. Enkä käytä joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Kahdet pehmeät liivit, ei mitkään varsinaiset sporttiliivit mutta niiden tyyliset.
Nämä pehmeät ovat taivaallisia. Sloggi zerot ja muut. En voi käsittää kaarituellisia, kunnon kidutuskoneita
Viidet tavalliset ja yhdet urheilurintsikat. Olen lihonut niin on täytynyt uusia kaikki rintsikat niinkuin muutkin vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Kahdet kaarituelliset, neljät kaarituettomat, kahdet "kotiliivit" ja kahdet urheiluliivit.
10 kpl
Miks käytät kotona liivejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä pehmeät ovat taivaallisia. Sloggi zerot ja muut. En voi käsittää kaarituellisia, kunnon kidutuskoneita
Mikä on kokosi? Minulla on sen verran isot (B85), että lösähtävät, jos ei kaarituki ole pitämässä paikallaan. Ikääkin on 58.
Ehkä noin 15. Samoja käytän.