Monetko rintaliivit sinulla on?
Onko sinulla arkiliivit erikseen? Vai käytätkö aina samoja?
Kommentit (52)
3 hyvät kaarituelliset, 2 ei niin mukavat, joita käytän, jos muut pyykissä. Haluaisin muutamat lisää, mutta ei ole löytynyt hyviä. 3 urheiluliivit.
Noin 15
Parit urheiluliivit, muutamat arkikäyttöön (2 mustat, 2 valkoiset, ihon väriset), muutamat siistimmät "juhlakäyttöön", illanviettoihin ym (mustat, 2 valkoiset, olkaimettomat mustat, olkaimettomat valkoiset, ja sit kahdet sellaiset punaiset seksikkäät)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdet pehmeät liivit, ei mitkään varsinaiset sporttiliivit mutta niiden tyyliset.
Nämä pehmeät ovat taivaallisia. Sloggi zerot ja muut. En voi käsittää kaarituellisia, kunnon kidutuskoneita
Vähän aikaa sitten heitin pois seitsemät kaarituelliset (75 C - 85 D) joita en ole aikoihin halunnut käyttää. Ostin ensin kahdet zero feel -liivit ja heti perään kahdet lisää. Muita en enää suostu laittamaan päälleni. Kotona en käytä liivejä ollenkaan (paitsi jos tulee vieraita).
6 kaarituelliset. Käytän samoja arkisin ja juhlissa, osa on pitsisiä ja osa t-paitaliivejä. Lisäksi on 8 urheiluliivit, joista osa on tukevampia kovempaan liikuntaan ja osa pehmeämpiä joita käytän joogassa yms.
Kahdet arkiliivit ja yhdet urheiluliivit ja enempää ei tule ennenkuin saan karistettua viime vuosina kerrytetyt liikakilot. Olen tisseistä ja mahasta lihovaa sorttia ja nyt olen kokoa erikoisliike eli oikeankokoisista liiveistä joutuu pulittamaan aika poskettomia hintoja. Aion todellakin päästä kukkaron kannalta ja muutenkin kaikin puolin kohtuullisempaan kokoon, palaa niin hermo näihin hinkkeihin (ja pötsiin!). Sori tuli tätä ränttäystä mutta helpotti avautua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdet pehmeät liivit, ei mitkään varsinaiset sporttiliivit mutta niiden tyyliset.
Nämä pehmeät ovat taivaallisia. Sloggi zerot ja muut. En voi käsittää kaarituellisia, kunnon kidutuskoneita
Mikä on kokosi? Minulla on sen verran isot (B85), että lösähtävät, jos ei kaarituki ole pitämässä paikallaan. Ikääkin on 58.
Täällä yksi toinen zerojen fani, itsellä koko noin 85aa kai (mitta 84 alta, 93 päältä) enkä tarvitse ollenkaan varsinaista tukea, vain joskus peittoa tai lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa sitten heitin pois seitsemät kaarituelliset (75 C - 85 D) joita en ole aikoihin halunnut käyttää. Ostin ensin kahdet zero feel -liivit ja heti perään kahdet lisää. Muita en enää suostu laittamaan päälleni. Kotona en käytä liivejä ollenkaan (paitsi jos tulee vieraita).
Kerrotko mikä rintaliivikokosi on ja zero feel -liivin koko. Kävin kurkkaamassa ja alkoi kiinnostaa.
Yhdet juhlaliivit :D, yhdet arkiliivit ja yhdet urheiluliivit. Kahta jälkimmäistä voisi olla toisetkin. Kunhan vaan löydän taas yhtä hyvät.
On kyllä muitakin. Mutta niitä ei tule jostain syystä käytettyä.
Parit vähän paremmat ja loput ns arkikäyttöön. Ehkä n. 8 paria.
Vierailija kirjoitti:
12 yhteensä: Neljät arkiliivit, 2 kaarituella ja 2 ilman. Kahdet vähän paremmat. Neljät urheiluliivit joista 2 tukevammat ja 2 kevyempään liikuntaan. Lisäksi 2 merinotoppi-rintsikat joita käytän kotona.
Oon kuluvan vuoden aikana päivittänyt alusvaatteitani, aikamoinen urakka löytää hinta-laatusuhteeltaan parhaat ja vielä omiin muotoihin sopivat. Parit t-paitarintsikat on vielä haussa. Verrattuna aiempiin oon panostanut uusia hankkiessa käyttömukavuuteen aiempaa enemmän.
Nykyään muuten pesen käsin liivit joka käytön jälkeen, urheiluliivit menee urheiluvaatteiden kanssa pikapesuohjelmaan joka käytön jälkeen. Nuorempana ei se mukavuus merkinnyt niin paljon ja ulkonäkökin oli laatua tärkeämpi eikä niitä aina ehtinyt pestäkään...
Ikää kun tulee niin mukavuus tärkeää. Tiettyjen paitojen kanssa ulos lähtiessä täytyy kyllä olla paremmat päällä.
Kahdet kaarituelliset ja kahdet todella tukevat urheiluliivit, tosin toiset ei ole käytössä edes, kun jääneet pieneksi. Suuririntaisella kamalia reissuja nuo liiviostosreissut, rahaa menee.
Liivien määrästä herää kysymys, ettekö pese niitä käytön jälkeen? Siis käytättekö samoja liivejä monta päivää putkeen?
En juurikaan käytä vaikka ehkä pitäisi. Nykyään saa olla luomu
Noin 10 kpl ns.parempia liivejä ja 20 kpl vähän arkisempaan käyttöön! Käytän liivit yleensä tosi loppuun!
Liian monet. Vihaan liivejä mutta olen aina etsimässä mukavampia. Liivit kertyy piirongin laatikkoon käyttämättöminä sen jälkeen kun totean liian epämukaviksi. Ehkä vihdoin vanhoilla päivilläni löydän ne täydelliset.
Varmaan lähemmäs 50 kunnon liivejä n. 10 ja loput braletteja.
12 yhteensä: Neljät arkiliivit, 2 kaarituella ja 2 ilman. Kahdet vähän paremmat. Neljät urheiluliivit joista 2 tukevammat ja 2 kevyempään liikuntaan. Lisäksi 2 merinotoppi-rintsikat joita käytän kotona.
Oon kuluvan vuoden aikana päivittänyt alusvaatteitani, aikamoinen urakka löytää hinta-laatusuhteeltaan parhaat ja vielä omiin muotoihin sopivat. Parit t-paitarintsikat on vielä haussa. Verrattuna aiempiin oon panostanut uusia hankkiessa käyttömukavuuteen aiempaa enemmän.
Nykyään muuten pesen käsin liivit joka käytön jälkeen, urheiluliivit menee urheiluvaatteiden kanssa pikapesuohjelmaan joka käytön jälkeen. Nuorempana ei se mukavuus merkinnyt niin paljon ja ulkonäkökin oli laatua tärkeämpi eikä niitä aina ehtinyt pestäkään...