Mitä pankkia käytät? Mitä pankkia suosittelet?
Kommentit (57)
Danske private banking. Ei valittamista. Hyvin toimii palvelut.
Voisiko tämä olla yksi mahdolllisuus, Hypo Jemma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ääspankki
Pitäisi olla myös asiakasomistaja, mikä taas ei toimi, jos kuuluu parempaan väkeen ja käy siten sittarissa.
Miksi ei toimisi?
Joku saattaisi nähdä, kun maksat sillä vihreällä kortilla ja se ei missään nimessä sovi imagooni.
Kuka nykypäivänä maksaa kortilla?
Siinä taas joku, joka elää täysin todellisuuden ulkopuolella. Avaa nyt edes ne silmäsi!
Minkä todellisuuden? Ei mua haittaa että et osaa käyttää mobiilimaksamista.
Olen koko ikäni ollut pop pankin asiakas. Ei moitittavaa ja pankkipalvelut toimii kuin junanvessa.
Maalaispoika.
Vierailija kirjoitti:
Nordeaa ja ei en todellakaan suosittele
Minä suosittelen, tulee halvaksi kun ei pääse käyttämään rahojaan.
En ymmärrä miksi kukaan tavis käyttää kalliita pankkeja kuten Danske ja Nordea missä pelkät pankkimaksut ovat luokkaa 10€/kk ja muitakin maksuja saattaa tulla päälle. Kaverilla Danske ja mitä vähemmän rahaa sinulla on pankissa, niin sitä kovemmat kuukausimaksut ovat, esim jos on 20.000 tileillä maksaa käyttö 7€/kk mikä on ilmeisesti nousemassa, alkaa olemaan maksuton vasta jos on tileillä rahaa 50.000-100.000€.
Toisaalta Danskella ongelmia on ilmeisesti vähän elikkä omiin rahoihin pääsee käsiksi toisin kuin Nordeassa.
OP, S-Pankki ja Revolut käytössä.
Kaikkia kolmea voin suositella. OP on hyvä peruspankki, kätevä sovellus. S-Pankki on ok, hyödyllinen jos käy paljon ostoksilla S-Ryhmän kaupoissa. Revolut on kätevä matkoille, voi vaihtaa valuuttaa sovelluksessa ilman kuluja, lisäksi kertakäyttökortit on hyviä nettiostoksilla ja fyysinen kortti on hyvä olla kaiken varalta. Revolutilta saa Mastercardin, niin on sitten varalla jos Visat (OP ja S-Pankki) ei toimikaan.
Nordeaa käytän ja nordeaa todella vahvasti suosittelen kaikille. Rahat pysyy visusti tallessa, kun ei itse tai edes pankin virkailija pääse niihin käsiksi.
Minä olen ollut tyytyväinen SäästöPankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Nordea, pop-pankki ja S-Pankki. Nordea kuitenkin ollut ylivoimaisesti paras.
Nordea on ylivoimaisesti eniten ainakin uutisissa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin Nordeasta nykyiseen elikkä Osuuspankkiin vuonna 2015.
Nyt ollut liki kaksi vuotta ilmainen koska olen omistaja-asiakas ja kaikki sijoitukset, säästöt, sekä vakuutukset samasta puljusta elikkä bonuksilla kuitattu kaikki pankkimaksut. Lisäksi ei ole erillistä sovellusta mobiilivarmenteella ja kaikki hoituu yhdestä sovelluksesta.
Bonustilillä käyttämätöntä rahaa 58,60€.
Mullakin on OP ja tykkään, aiemmin olin tavallinen omistaja-asiakas, mutta alkuvuodesta mut korotettiin omistaja plus -asiakkaaksi. Sain oman yhteyshenkilön ja pääsen jotain ohituskaistaa jonon ohi jos soitan pankin asiakaspalveluun, eli ei kovin kummoinen parannus. On kyllä kiva saada bonuksilla kuitattua kotivakuutus. Pitäisi ehkä siirtää muitakin vakuutuksia samaan kioskiin. Bonuksia kertyy noin 50€/kk, tällä hetkellä bonustilillä reilu 300€, vaikka viime kuussa meni kotivakuutus sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ääspankki
Pitäisi olla myös asiakasomistaja, mikä taas ei toimi, jos kuuluu parempaan väkeen ja käy siten sittarissa.
Miksi ei toimisi?
Joku saattaisi nähdä, kun maksat sillä vihreällä kortilla ja se ei missään nimessä sovi imagooni.
Kuka nykypäivänä maksaa kortilla?
Siinä taas joku, joka elää täysin todellisuuden ulkopuolella. Avaa nyt edes ne silmäsi!
Minkä todellisuuden? Ei mua haittaa että et osaa käyttää mobiilimaksamista.
Eri, mutta en ole vielä keksinyt mihin mobiilimaksamista tarvitaan kaupassa. Varsinkin jos niitä bonuksia kerää, niin kortti oltava esillä kuitenkin.
"Eri, mutta en ole vielä keksinyt mihin mobiilimaksamista tarvitaan kaupassa. Varsinkin jos niitä bonuksia kerää, niin kortti oltava esillä kuitenkin."
Ei siellä cittaeissa saa kuitenkaan bonusta sillä vihreällä kortilla joten maksaa voi ihan hyvin mobiilisti jos ei halua kenenkään näkevän että millä kortilla maksat. Joten alkuperäiseen kysymykseen tuo ei kyllä vastannut mitenkään, miksi ei voisi olla ässpankin asiakasomistaja vaikka kävisi cittarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordeaa ja ei en todellakaan suosittele
Minä suosittelen, tulee halvaksi kun ei pääse käyttämään rahojaan.
Aivan, säästyy nekin rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te ihmiseet ollu kaikkien pankkien asiakkaita, kun osaatte niitä vertailla? Minä olen ollut pitkän elämäni aikana kahden pankin asiakas, en mä osaisi muista mitään sanoa.
Tuo vain on typeryyttä. Minä kilpailutan palveluni säännöllisesti, noin kerran vuodessa. Nyttenkin kilpailuttamalla pankit pudotin sijoituslainani marginaalia reippaasti ja samalla tuli viitekorolle uusi tarkistuspäivä joten lainan viitekoron määräkin laski reilusti. En tosin olisi kilpailuttanut nyt kokonaisuutta jos nordean palvelut olisivat toimineen, mutta kun ongelmat jatkuvat vuodesta toiseen ja laajenivat päivittäispankkipalveluihin niin olisin varmasti vaihtanut pienemmälläkin maginaalin laskulla pankkia.
Voihan ihminen päätyä pysymään saman pankin asiakkaana kilpailutuksen perusteella, että aika typerästi haukuttu.
Se, minkä verkkosivuista tykkäät. Ei niillä mitään isoa eroa ole. Kaikki pankit ovat liikeyrityksiä, joiden tavoitteena on tehdä voittoa itselleen.
Siitä oli joku lehtijuttukin, että useimmat pitävät pankkia vain paikkana, joka pitää huolta heidän rahoistaan, pankkia siis pidetään eräänlaisena aikuisten säästöpossuna.