Mitä pankkia käytät? Mitä pankkia suosittelet?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
ääspankki
Sama mullakin on.
OPlla on eniten ongelmia viimeisen kuukauden aikana
Vierailija kirjoitti:
ääspankki
Pitäisi olla myös asiakasomistaja, mikä taas ei toimi, jos kuuluu parempaan väkeen ja käy siten sittarissa.
En sano / En sano.
Toimii nykyisellään erinomaisesti, enkä halua että tämä Nordea-katastrofi siirtyisi sinne.
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat nyt OP:n ja Nordean.
Nordea, pop-pankki ja S-Pankki. Nordea kuitenkin ollut ylivoimaisesti paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ääspankki
Pitäisi olla myös asiakasomistaja, mikä taas ei toimi, jos kuuluu parempaan väkeen ja käy siten sittarissa.
???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ääspankki
Miksi ei toimisi?
Osuuspankkia. Kaikki toimii eikä palvelumaksuja ole jos on asiakasomistaja. Myös Paikallisosuuspankit (POP-Pankki) ja S-Pankki ovat hyviä.
nordea, danske ja s-pankki.
verkkopankeista nordea paras, s-pankki paskin
mobiilipankeista danske paras ja s-pankki paskin.
En suosittele mitään pankkia. S-Pankki on. Mutta ne tietokyselyt pitää täyttää tarkasti siellä asetuksissa, ettei koko maksuliikenne jämähdä.
Nordeaa ja ei en todellakaan suosittele
Lapset on Säästöpankin asiakkaita, itse ainakin toistaiseksi Dansken. Oon kyllä miettinyt Säästöpankkiin vaihtoa, koska sinne voi kävellä konttoriin sisään koska vaan hoitamaan asioita. Danskelle joutuu ensin tilaamaan ajan ja aika saatttaa mennä aika pitkällekin.
Ootteko te ihmiseet ollu kaikkien pankkien asiakkaita, kun osaatte niitä vertailla? Minä olen ollut pitkän elämäni aikana kahden pankin asiakas, en mä osaisi muista mitään sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän ongelmia? Mulla ei ainakaan mitään ole ikinä ollut, olen ollut aina OP:n asiakas ja voin suositella.
No jos sulla rahaa ei ole, niin Aktiapankki. Voit tehdä asuntolainan käänteiseksi. Voit alkaa nostaa rahaa pankista ja talosi on panttina. Pankki ilmoittaa sitten, kun kulutusjuhlat loppuu pantti ei enää riitä. Sitten pitää keksiä jotain muuta, katoamistemppu tai jotain.
ääspankki