Mitä pankkia käytät? Mitä pankkia suosittelet?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te ihmiseet ollu kaikkien pankkien asiakkaita, kun osaatte niitä vertailla? Minä olen ollut pitkän elämäni aikana kahden pankin asiakas, en mä osaisi muista mitään sanoa.
Tuo vain on typeryyttä. Minä kilpailutan palveluni säännöllisesti, noin kerran vuodessa. Nyttenkin kilpailuttamalla pankit pudotin sijoituslainani marginaalia reippaasti ja samalla tuli viitekorolle uusi tarkistuspäivä joten lainan viitekoron määräkin laski reilusti. En tosin olisi kilpailuttanut nyt kokonaisuutta jos nordean palvelut olisivat toimineen, mutta kun ongelmat jatkuvat vuodesta toiseen ja laajenivat päivittäispankkipalveluihin niin olisin varmasti vaihtanut pienemmälläkin maginaalin laskulla pankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ääspankki
Pitäisi olla myös asiakasomistaja, mikä taas ei toimi, jos kuuluu parempaan väkeen ja käy siten sittarissa.
Miksi ei toimisi?
Joku saattaisi nähdä, kun maksat sillä vihreällä kortilla ja se ei missään nimessä sovi imagooni.
No ei..Mut Säästöpankki Optia(hyvä), Osuuspankki (hyvä/on), S-Pankki (en pidä), Nordea (jos tulee haasteita elämässä niin ei heitä kiinnosta). Tällä otoksella Säästöpankki Optia, koska jousto tarvittaessa ja oikeasti saa hoidettua asiat.
Jos maksaa vähän saa vähän. Niin se vain menee.
Danske ja S-pankki. Kumpikin ovat meillä toimineet hyvin. S-pankkiin pääsi suoraan, jonottamatta asioimaan kaikissa asioissa ihan elävän ihmisen kanssa. Danskeen piti varata aika, mutta palvelu oli erinomaista. Ei ole ollut myöskään katkoja tai muuta hämminkiä. Hoidan myös iäkkään äitini kanssa yhdessä hänen pankkiasiansa, hän pitää Danskea parhaimpana.
Itsellä on OP, jonka kautta sijoituksia ja lasten tilit sekä vakuutukset Pohjolassa. Bonuksilla sain kaikki vakuutusmaksut katettua tänä syksynä, joten ihan rahanarvoisia ovat nekin. Välillä olen kilpailuttanut vakuutusyhtiötä kun bonustili ollut tyhjempänä.
S-pankissa pidän tiliä, jotta saan s-bonukset ja kortille maksutapaedun. Kannattaa, kun asioidaan paljon prismassa.
Kummankaan pankin kanssa ei ole ollut ongelmia, ainakaan sellaisia kuin Nordealla.
OP on ollut hyvin luotettava. Pitääkö koputtaa puuta?
SYP ja KOP
Maailman parhaat pankit
Revolut. 👍
Riippuu tietysti mitä ominaisuuksia pankiltaan hakee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ääspankki
Pitäisi olla myös asiakasomistaja, mikä taas ei toimi, jos kuuluu parempaan väkeen ja käy siten sittarissa.
Miksi ei toimisi?
Joku saattaisi nähdä, kun maksat sillä vihreällä kortilla ja se ei missään nimessä sovi imagooni.
Kuka nykypäivänä maksaa kortilla?
Vierailija kirjoitti:
OPlla on eniten ongelmia viimeisen kuukauden aikana
Siksi Nordea.
Vierailija kirjoitti:
ääspankki
Kerro että olet köyhä, ilman että kerrot olevasi köyhä.
Avasin Tallinnassa tilin SEB pankkiin. Pankkikortti toimii hyvin Suomessa, laskujen maksu jne helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ääspankki
Miksi ei toimisi?
Kuka nykypäivänä maksaa kortilla?
Siinä taas joku, joka elää täysin todellisuuden ulkopuolella. Avaa nyt edes ne silmäsi!
Danskessa, S-pankissa ja Nordnetissa on tilit
Op huonontaa bonukset
Ja kilpailu tus unohtuu.
Vaihdoin Nordeasta nykyiseen elikkä Osuuspankkiin vuonna 2015.
Nyt ollut liki kaksi vuotta ilmainen koska olen omistaja-asiakas ja kaikki sijoitukset, säästöt, sekä vakuutukset samasta puljusta elikkä bonuksilla kuitattu kaikki pankkimaksut. Lisäksi ei ole erillistä sovellusta mobiilivarmenteella ja kaikki hoituu yhdestä sovelluksesta.
Bonustilillä käyttämätöntä rahaa 58,60€.
Norda on jännittävin. Ei koskaan tiedä kassalla jääkö ostokset kauppaan vai onnistuuko maksu. Saattaa myös päivästä riippuen näkyä omat tai jonkun toisen tilit. Bonuksena laina voi kadota yllättäen, mutta toisaalta niin voi rahatkin, jos ei ota kuvakaappauksia ja muita todisteita talteen.
Uutiten perusteella Nordealla on jatkuvasti ongelmia.