Onko pikakahvissa järkeä?
Oon viime aikoina yrittänyt löytää hyvän pikakahvin, mutta kaikki mitä oon maistanut on lähinnä maistunut pahvilta tai kemikaaleilta. Onko olemassa jotain oikeasti hyvän makuista pikakahvia?
Kommentit (544)
kokeile rainbown pikahvi -luomu, noista paras. toimii kun-jos yhdelle hengelle yksi kuppi. muuten on mulla suodatin, siinäkin se kausihoito,puhdistabletit, joka käytön jälkeen peruspesuaine pannu pesu, suodattimia, suodatinkotteron pesua. kun pitää olla puhas pannu aina.
lisäksi keitän pannukahvia, raikasvesi, ja ihan toimii jopa paremminkin suodatinjauhatus. ruokausikalla annstelen. veden pitää olla täysin kiehuvaa,nostat sivulevylle, kiehauta nopea suhaus, tilkka kylmää vettä, siis kunnon kylmää, kahvi ns säikäytetään. hauduta kannen alla n 15-20 min, ja jos pannumyssy parempi tulee. tää mahdollistaa myös pikkuerän mielekkyyden. mutta pannuhan se on tässäkin pestävä,piippu sormella ihan että ei jää kahvirasvat sinne.
mutta kokeile tuota pikahvia heti.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä ole juotavaksi. Kelpaa ehkä mausteeksi jälkiruokiin ja leivonnaisiin. Oikeasti ihmettelen, miten joku voi juoda pikakahvia, onko heidän makuaistinsa jotenkin alikehittynyt? Pikakahvi maistuu pitkään pannussa kärynneelle parkkihappokahville, jos nyt yleensä edes kahville
yhdelle yksi kuppi,siksi vaivaton. vritelmät yhdelle kupposelle,tiskiä jne, eri asia kun hakee nautintoa oikein,eikä pikapiristys
Vierailija kirjoitti:
On, ei närästä niin kuin tavallinen kahvi.
tämä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole järkeä pikakahvissa, eikä ole hyvää pikakahvia! Käy ostamassa ennemmin apteekista kofeiinitabletteja, jos kofeiiniä tarvitset. 100 kpl 100 mg pakkaus maksaa muutaman hassun euron!
Sain noista teininä hirveän kofeiini myrkytyksen ku söin niitä kourallisen .
Oksennus lensi kaksi päivää ja nukkunut en ollenkaan ja kauheen tärinä ja ahdistus. Hirveetä myrkkyä oikein pelottaa milloin nuoret keksii ruveta noita popsimaan energia juomien tilalla tai niiden kanssa.
Itse nimittäin silloin nuorena join mäfäriä ja vedin noita pillereitä. Enään en koske.
Mutta jos joku välttämättä haluaa niin 1 tabletti sitten vastaa yhtä kuppia kahvia, että olkaas varovaisia niiden kans
Syön pelkkiä kofeiinitabletteja joka päivä
Oltiin reissussa eikä meillä ollut siellä mitään keitintä mistä olisi saanut suodatinkahvia. Pikakahviia ostettiin, taisi olla joku yleisin kansainvälinen merkki. Siihen makuun kuitenkin tottui ja on tosiaan helpompi keittää itselle yksi pieni kuppi kuin laittaa suodatinkahvia. Nykyään pidän pikakahvin mausta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin reissussa eikä meillä ollut siellä mitään keitintä mistä olisi saanut suodatinkahvia. Pikakahviia ostettiin, taisi olla joku yleisin kansainvälinen merkki. Siihen makuun kuitenkin tottui ja on tosiaan helpompi keittää itselle yksi pieni kuppi kuin laittaa suodatinkahvia. Nykyään pidän pikakahvin mausta enemmän.
Ja merkki on Nescafe originals.
Lidlin reilun kaupan pikakahvi on ainoo hyvä pikakahvi.
Ääni rainbowlle myös. Tykkää mausta ja pikkutölkkikin riittää parikolme viikkoa kun en ole mikään suurkuluttaja. Oikeastaan ainoa kahvi jonka mausta pidän ja joka ei aiheuta mitään oireita.
Vierailija kirjoitti:
Ääni rainbowlle myös. Tykkää mausta ja pikkutölkkikin riittää parikolme viikkoa kun en ole mikään suurkuluttaja. Oikeastaan ainoa kahvi jonka mausta pidän ja joka ei aiheuta mitään oireita.
Rainbowssa on vaan se ongelma että tiedä mitä teurasjätettä siinä on kun tehty hinta edellä
Halvin reinpou vai mikä olikaan niin namnam kun ekan kerran maistoin!
Ehkä maitoa aavistuksen enemmän mutta vahvuuttahan saa säädettyä lusikkamäärällä minä kyllä tykästyin heti. Pitääkin ostaa pitkästäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Halvin reinpou vai mikä olikaan niin namnam kun ekan kerran maistoin!
Ehkä maitoa aavistuksen enemmän mutta vahvuuttahan saa säädettyä lusikkamäärällä minä kyllä tykästyin heti. Pitääkin ostaa pitkästäaikaa.
ihan kollikissan kusta taas hehkutetaan av-foorumilla, voi pyhä jysäys
sö kysyit jo eilenkö tätä,eikö mikään vastaus riitä. osta nyt euroshopperin luomua. ok jos silloin tällöin yksi juoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse juon Clipperin pikakahvia (luomua) Löytyi https://www.vitamiini.org/paras-pikakahvi/ pikakahvi makutestin ykköspaikalta
tuo on kyllä hyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rainbowssa on vaan se ongelma että tiedä mitä teurasjätettä siinä on kun tehty hinta edellä
Nuo halvat pikakahvit raavitaan nuohouksen yhteydessä öljykattilan hormista.
Kuka mistäkin tykkää. Minä tykkään Africafesta.
On, ei närästä niin kuin tavallinen kahvi.