Olisitko tällaisen miehen naisystävä?
"Olen vähän haasteellinen kaveri ihan vain sen takia, että olen koko ajan reissussa kanssani ei voi sopia mitään. Jos sovitaan jotain vaikka ensi viikolle, se muuttuu jo seuraavana päivänä".
Kommentit (12)
Mennään kihloihin ja seuraavana päivänä ei ollakkaan kihloissa :D
Ai Jussi69:n? Okipa Jussi tai joku muu, niin minulle sopii aikuiseen parisuhteeseen, että nähdään kun sopiva tilanne tulee. Perhettä en tuollaisen kanssa perustaisi enkä muuttaisi yhteen.
En. Oikeasti dokaa ja ei tiedä, onko silloin krapula tai ryyppyputki vielä päällä.
En. Jos olisi vaikka kaksi matkatyöläistä, ehkä toinen ymmärtää jotain. Mutta kauanko se jatkuu. Kaksi matkailuvlogaajaa ehkä toimisi tai jos vaimo ymmärtää, mies raportoi koko ajan.
Mitä silloin tapahtuu, jos naisystävä toimii samoin?
Kyllä mä voisin Jussi69 kanssa alkaa seurustelemaan, vaikka Jyrki on kyllä enemmän mun mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä voisin Jussi69 kanssa alkaa seurustelemaan, vaikka Jyrki on kyllä enemmän mun mieleen.
Eikö Jyrki olisi silloin se ykkösvaihtoehto?
Naisystävälläkin saattaa olla omia sovittuja menoja, eikä voi tai halua perua niitä. Ei voi olettaa että naisystävä on aina se joustaja, Jousto kun on molemminpuolista, niin silloin suhde toimii.
Vierailija kirjoitti:
Naisystävälläkin saattaa olla omia sovittuja menoja, eikä voi tai halua perua niitä. Ei voi olettaa että naisystävä on aina se joustaja, Jousto kun on molemminpuolista, niin silloin suhde toimii.
Kun keikkaelämää elävän muusikon kelkkaan lähtee, niin pitää hyväksyä se. Silloin kun mies on kotimaisemissa, niin silloin hänellä pitää olla aikaa yhdessäoloon.
Tuskin