Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko tällaisen miehen naisystävä?

Vierailija
27.02.2024 |

"Olen vähän haasteellinen kaveri ihan vain sen takia, että olen koko ajan reissussa kanssani ei voi sopia mitään. Jos sovitaan jotain vaikka ensi viikolle, se muuttuu jo seuraavana päivänä".

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin

Vierailija
2/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kihloihin ja seuraavana päivänä ei ollakkaan kihloissa :D

Vierailija
4/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Jussi69:n? Okipa Jussi tai joku muu, niin minulle sopii aikuiseen parisuhteeseen, että nähdään kun sopiva tilanne tulee. Perhettä en tuollaisen kanssa perustaisi enkä muuttaisi yhteen.

Vierailija
5/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oikeasti dokaa ja ei tiedä, onko silloin krapula tai ryyppyputki vielä päällä.  

Vierailija
6/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos olisi vaikka kaksi matkatyöläistä, ehkä toinen ymmärtää jotain. Mutta kauanko se jatkuu. Kaksi matkailuvlogaajaa ehkä toimisi tai jos vaimo ymmärtää, mies raportoi koko ajan.

Vierailija
7/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
8/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä silloin tapahtuu, jos naisystävä toimii samoin?

Vierailija
9/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin Jussi69 kanssa alkaa seurustelemaan, vaikka Jyrki on kyllä enemmän mun mieleen. 

Vierailija
10/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä voisin Jussi69 kanssa alkaa seurustelemaan, vaikka Jyrki on kyllä enemmän mun mieleen. 

Eikö Jyrki olisi silloin se ykkösvaihtoehto?

Vierailija
11/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävälläkin saattaa olla omia sovittuja menoja, eikä voi tai halua perua niitä. Ei voi olettaa että naisystävä on aina se joustaja, Jousto kun on molemminpuolista, niin silloin suhde toimii.

Vierailija
12/12 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisystävälläkin saattaa olla omia sovittuja menoja, eikä voi tai halua perua niitä. Ei voi olettaa että naisystävä on aina se joustaja, Jousto kun on molemminpuolista, niin silloin suhde toimii.

Kun keikkaelämää elävän muusikon kelkkaan lähtee, niin pitää hyväksyä se. Silloin kun mies on kotimaisemissa, niin silloin hänellä pitää olla aikaa yhdessäoloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän