Onko pikakahvissa järkeä?
Oon viime aikoina yrittänyt löytää hyvän pikakahvin, mutta kaikki mitä oon maistanut on lähinnä maistunut pahvilta tai kemikaaleilta. Onko olemassa jotain oikeasti hyvän makuista pikakahvia?
Kommentit (544)
Jos olisin tiennyt, olisin tuonut popcornit!
Säästöä kun ei tarvitse suodatinpusseja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole järkeä pikakahvissa, eikä ole hyvää pikakahvia! Käy ostamassa ennemmin apteekista kofeiinitabletteja, jos kofeiiniä tarvitset. 100 kpl 100 mg pakkaus maksaa muutaman hassun euron!
Kofeiini ei ole se juttu, vaan maku.
Mistä tahansa pikakahvista saa hyvää oikeilla ainemäärillä ja kiehuvalla vedellä. Käytän Lidlin vaaleapaahtoista Bellaromia.
Ja kofeiinia kirjoitetaan a:lla.
Vierailija kirjoitti:
Säästöä kun ei tarvitse suodatinpusseja.
Eikä kahvinkeitintä eikä odotteluun haaskattua aikaa.
Nescafe Gold maistuu lähinnä herkkusoenikeitolta. En suosittele. Oli pakko juoda mökillä kun myrsky katkoi sähköt viikoksi. Pannukahvi on paska kolesterolinnostattaja.
Eikö kouluttamaton mies kelpaa naisille?
Brasero on tosi hyvää. Kumma, että sen lasipurkissa oleva pienempi koko on halvempaa, kuin säästöpussin kilohinnaltaan.
Suurin ongelma on kateelliset ja tyhmät ihmiset jotka eivät osaa keskittyä omiin asioihinsa.
suomalainen kahvi vasta kitkerää onkin.
Vierailija kirjoitti:
suomalainen kahvi vasta kitkerää onkin.
Eiköhän "suomalaiset " kahvit ole ulkolaisia .
mooi tota oisko poistaa jotai akuuttii nippii
Koitan pitää kahvinjuonnin minimissä. Ostan kotiin vain pikakahvia, niin ei tule juotua kovin usein.
Joskus itsekin join pikakahveja, mutta huomasin että kahvin aromit ovat huomattava osa kahvinautintoa. Siis tuoksut ja se fiilis. Siirryin nyttemmin sitten kofeiinittomaan suodatin kahviin, jota menee pari kuppia päivässä. Kofeiinillista yks kuppi aamupäivästä.
Ahaa, joku on selvästi inspiroitunut.
Juon vain pikakahvia koska tulee mulle halvemmaksi. 100 ja 200g pikakahvipurkki kestääkin mulla kauemmin kuin 500g kahvipaketti.
Hohhoijaa..