Seurasin eilen miten paljon aiheisiin ilmestyy alapeukkuja vielä klo 23 jälkeen
Ei Herrajjumala joitakin ihmisiä. Sitä elämää ei todellakaan ole.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
No sinulla se elämä vasta vauhdikasta on, kun seurailet toisten peukkuja öisin... :D
Jep, yhden kerran jäin seuraamaan, niin noinhan se ilman muuta täytyy olla. Milloin itse menit nukkumaan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinulla se elämä vasta vauhdikasta on, kun seurailet toisten peukkuja öisin... :D
Jep, yhden kerran jäin seuraamaan, niin noinhan se ilman muuta täytyy olla. Milloin itse menit nukkumaan?
ap
Kymmenen maissa. Mitä se tähän vauhdikkaaseen elämääsi vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKymmenen maissa. Mitä se tähän vauhdikkaaseen elämääsi vaikuttaa?
Ai otit rauhoittavan lääkkeen niin aikaisin.
Kun naisilla on raivo päällä, silloin ei pysty nukkumaan vaan valvotaan pöytäkoneella sillä internetissä joku on väärässä.
Eikö av:ta siis saisi selata kommentoinnin sulkeuduttua?
Jep porukka jää peukuttelemaan postauksia sen jälkeen
Elän ja hengitän vauva palstaa. Minulla ei ole kavereita, työtä eikä harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Klo 23 ei ole yö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKymmenen maissa. Mitä se tähän vauhdikkaaseen elämääsi vaikuttaa?
Ai otit rauhoittavan lääkkeen niin aikaisin.
En tarvitse lääkkeitä. Menen nukkumaan aikaisin, herään aikaisin. En silti vietä aamujani vauvapalstan peukkuja katsellen. :D
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa, mutta jos kaikki aika kuluu täällä väijymässä peukkujen suuntaa niin se ei ole tervettä
🙄 Mitä elämää pitää mielestäsi siihen aikaan olla ? Entä yläpeukut ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 23 ei ole yö.
https://www.ilmatieteenlaitos.fi/tunne-termit-ymmarra-saatiedotus
"Sanallinen ilmaisu kellon aikoina:"
yö = klo 226.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 23 ei ole yö.
https://www.ilmatieteenlaitos.fi/tunne-termit-ymmarra-saatiedotus
"Sanallinen ilmaisu kellon aikoina:"
yö = klo 226.
yö = klo 22-6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 23 ei ole yö.
"Työaikalaissa yötyöllä tarkoitetaan kello 23:n ja 6:n välisenä aikana tehtävää työtä."
https://tyosuojelu.fi/tyoolot/psykososiaalinen-kuormitus/yotyo
Vierailija kirjoitti:
Käy joskus kirjastossa. Nukut paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kun naisilla on raivo päällä, silloin ei pysty nukkumaan vaan valvotaan pöytäkoneella sillä internetissä joku on väärässä.
Ei ole tullut mieleesi että kaikilla ei ole nukkumaanmenoaika klo 22 ?