Seurasin eilen miten paljon aiheisiin ilmestyy alapeukkuja vielä klo 23 jälkeen
Ei Herrajjumala joitakin ihmisiä. Sitä elämää ei todellakaan ole.
Kommentit (33)
Annan ylä- ja alapeukluja lukiessani palstaa myös klo 23 jälkeen. Kun lukiessani näen oksennuksen niin teen siitä poistopyynnön kellonajasta riippumatta.
Harmi jos tämä harmittaa mutta jatkan samaa vastedeskin.
Vierailija kirjoitti:
Annan ylä- ja alapeukluja lukiessani palstaa myös klo 23 jälkeen. Kun lukiessani näen oksennuksen niin teen siitä poistopyynnön kellonajasta riippumatta.
Olet siis ehta mielenterveysongelmainen palstatäti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinulla se elämä vasta vauhdikasta on, kun seurailet toisten peukkuja öisin... :D
Jep, yhden kerran jäin seuraamaan, niin noinhan se ilman muuta täytyy olla. Milloin itse menit nukkumaan?
apKymmenen maissa. Mitä se tähän vauhdikkaaseen elämääsi vaikuttaa?
Ai otit rauhoittavan lääkkeen niin aikaisin.
En tarvitse lääkkeitä. Menen nukkumaan aikaisin, herään aikaisin. En silti vietä aamujani vauvapalstan peukkuja katsellen. :D
Nyt on aamu ja kovinpa näytät viettävän.
Laskemassa aloitusten peukkuja? Ei, sehän on sinun heiniäsi. Minua ei yöllisten tai aamuistenkaan peukkujen lukumäärät kiinnosta. :D
Telaketjufemakot joiden käsissä tämä alusta on, säätelevät peukkuja mielensä mukaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinulla se elämä vasta vauhdikasta on, kun seurailet toisten peukkuja öisin... :D
Jep, yhden kerran jäin seuraamaan, niin noinhan se ilman muuta täytyy olla. Milloin itse menit nukkumaan?
apKymmenen maissa. Mitä se tähän vauhdikkaaseen elämääsi vaikuttaa?
Ai otit rauhoittavan lääkkeen niin aikaisin.
En tarvitse lääkkeitä. Menen nukkumaan aikaisin, herään aikaisin. En silti vietä aamujani vauvapalstan peukkuja katsellen. :D
Nyt on aamu ja kovinpa näytät viettävän.
Laskemassa aloitusten
Ok, jankutus on sinun bravuurisi.
Täällähän on jonkinlainen vasemmiston trollitoimisto päivystämässä, keskusteluihin voi äkillisesti tulla 50 alapeukkua vaikka olisi puoli tuntia sitten luotu keskustelu missä oli vain pari alapeukkua 30min jälkeen.
Tätä tapahtuu vasemmistolle epämiellyttäville alituksille, alkukesätä asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 23 ei ole yö.
https://www.ilmatieteenlaitos.fi/tunne-termit-ymmarra-saatiedotus
"Sanallinen ilmaisu kellon aikoina:"
yö = klo 226.
yö = klo 22-6
Etelä-Euroopassa mennään syömään 20-21 ja illallinen lippuu hiukan ennen klo 00. Ihmiset elävät pidempään ja onnellisempina.
Siellä vietetään myös siestaa ja aloitetaan työpäivät myöhemmin. Liittyy aiheeseen miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis ehta mielenterveysongelmainen palstatäti.
Niin se kai sitten on. Olen myöskin kuulemma äärioikkeistolainen ja kommmari aina kommentoijasta ka tilanteesta riippuen. Minusta on moneksi ainakin troIIien mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihan samaa logiikkaa noudattaen voi olla muitakin, jotka lukevat palstaa yhdentoista jälkeen ensimmäistä kertaa. On erilaisia elämäntilanteita ja työvuoroja, joten unirytmikin voi olla erilainen. Onpa yllättävää, eikö vain?
Täyttä elämää voi elää klo 23 ja sen jälkeen. Monelle voi olla päivän ensi hetki, kun saa rauhassa selata mitä maailmalla ja esim. näillä palstoilla ihmetellään. Kuka pääsee peukuttamaan 23 jälkeen 🤔.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 23 ei ole yö.
https://www.ilmatieteenlaitos.fi/tunne-termit-ymmarra-saatiedotus
"Sanallinen ilmaisu kellon aikoina:"
yö = klo 226.
tarkoititko 22-6
Olen huomannut että osa postauksista ajastetaan moderointiin yöllä ehkä mode yön läpi käy katsomassa ne?