Minkä nimisessä ravintolassa/diskossa biletit nuorena?
Mä muistan käyneeni Joy nimisessä discossa Helsingissä :).
Kommentit (213)
lauantai käytiin Lalliksella ja sen jälkeen jäätiin bussista Raumalla ja jatkettiin ihan runtsalle.
Eipä oo Raumalla enää yli 10 vuoteen ollut runtsaa... Missä ihmeessä teinit nykyään liikkuu.
Catsissa ja Pirressä käytiin 17 vuotiaina. Pigalleen jonotettiin tunti pakkasessa minihameet päällä.
Ei enää teininä, mut on tullut käytyä Antonissa ja etenkin Ponytailissa/ Baarikaapissa. Baarikaappia on vähän ikävä, sillä ei täällä Raumalla enää missään käy mitään bändejä.
Prkl Riku, kun jäädytit bändien tulon!
KY:llä, Circus Maximuksessa, Alibissa, Kaivohuoneella, Bottalla, Häppärissä, Hesarilla ja vaikka missä. Muistan ikuisesti erään illan kun olimme lähdössä tyttöjen kanssa juhlimaan, isäni piti minulle saarnan siitä kuinka hänestä on epäsopivaa tuollainen tyttöporukassa hilluminen (kun jo silloin seurustelin vakituisesti). En ole vanha, en ;) !
Nuorena ja tietty tosi paljon alaikäisenä...
Street Bar 33
Viehka
Willy' s
Goldfinger
Sitten hieman myöhemmin
East West (ehdoton suosikki tanssipaikka)
Jet Set (monta kertaa viikossa tuli iltaa istuttua)
Moritz (joskus kesäiltoina)
Mempparista ja Moritzista en välittänyt.
oi, muistan tanssineeni Madonnan " Vogueta" Adlonissa mikroshortseissa (1989 ehkä...)?
Luulin ettei kukaan sano Holvaria, siellä oltiin joo alaikäisenä, ethän vaan oo ollu samassa paikassa kesä- tms töissä mun lans? Mun mielestä nimittäin kaikki muut oli ikäloppuja siellä paitsi meidän porukka.
voi olinki ihan unohtanu koko runtsan. siellä baan pyörittiin 30 asteen pakkasessa montatuntia :) ja siel oli sadoittain ihmisiä
Tiffanyssa ja Focuksessa, sitten kun ikä riitti niin siirryttiin Metropolin puolelle. Sitten piirit siirtyivät 100km pohjoisempaan ja siellä aina Henkassa :) Nyt takaisin Hämptoniin eikä baarit enää TODELLAKAAN kiinnosta tämän surkean tarjonnan vuoksi.
Joskus hairahduttiin Alibiin, Arkkuun tai KyBalle.
" ..mielinmäärinkahviijatupakkaa.."
ihan teininä Kasisalin discot Hollywood ja San Francisco sekä nuokut, Jovi ainakin (muistaakseni 13-15v)
sit Club-16 (16-17v)
sit Kantis, Nuutti, Rokkibaari, Torvi, High hill house ja Faarao (17-20v)
vähän myöhemmin vielä Roma ja Cumulus (20v ->)
oih :)
mutta kyse oli lienee ravinteleista.
mulla on paljon näitä samoja kun teillä; eli Cirius ja Mosquito on tuttuja Äänekoskella. samoin Kieppi Haapajärvellä. ja Jyväskylässä koluttiin kaikki nuo Raatikellarit ja Ostarin Helmet... voi voi voi..
Kotipaikkakunnallani oli ravintola nimeltään Kotkanselkä. kukas tunnistaa?
oi niitä aikoja!
( ja juotiin muuten sinistä enkeliä kun ei osattu muuta tilata ;))
Myöhemmin hyvä paikka oli KANNAS Helsingissä
Kuka on käynyt teininä lalliksella = lallintalolla?
Sitten muutto Helsinkiin, ja Imamin keinutuoli (blue Room myöhemmin) sekä Josafatti
Kynällä, Arkussa, Alibissa, Ale-pubissa
kiskon disco ja kuntsin disco siellä paljon ihania aikoja =)
sit henkka tietty ja sit se yks siinä elorannan talossa en muista enää nimee.
kans yks Joyssa käynyt...alaikäsenä siellä siis. 18 vuotiaana Trocadero, Adlon, Arcadia...Ja kaupunki siis Helsinki. Voi jessus niitä aikoja...
heinola joskus 80-luvulla