Minkä nimisessä ravintolassa/diskossa biletit nuorena?
Mä muistan käyneeni Joy nimisessä discossa Helsingissä :).
Kommentit (213)
Olikohan se jonkun mainitsema "Ouldi" se, jossa kävin aina alaikäisenä... Muistaakseni :) High Hillissäkin ehdin käymään ja Divassa. Sitten, kun olisi ollut kunnolla ikää käydä baareissa, niin ei oikein kiinnostanut enää...
Torin etelälaidalta nousee portaat ylös. Alunalkaen oli nimeltään Old fashion, mutta myöhemmin lempinimestä tuli virallinen. En ole käynyt vuosiin, pitäisiköhän käydä joksus verestämässä muistoja:)
High hill oli aikoinaan meille "se" paikka, lisäksi Park ferme, ja se pikku kuppila Hämärin ja Rautsikan kulmassa. Joku muisti nimenkin ketjun alkupuolella.
Olikohan se jonkun mainitsema "Ouldi" se, jossa kävin aina alaikäisenä... Muistaakseni :) High Hillissäkin ehdin käymään ja Divassa. Sitten, kun olisi ollut kunnolla ikää käydä baareissa, niin ei oikein kiinnostanut enää...
Torin etelälaidalta nousee portaat ylös. Alunalkaen oli nimeltään Old fashion, mutta myöhemmin lempinimestä tuli virallinen. En ole käynyt vuosiin, pitäisiköhän käydä joksus verestämässä muistoja:)
High hill oli aikoinaan meille "se" paikka, lisäksi Park ferme, ja se pikku kuppila Hämärin ja Rautsikan kulmassa. Joku muisti nimenkin ketjun alkupuolella.
...ja paikkoina High Hill, Nuutti, joku ala-ikäisillekin sallittu disko Garage parkkihallissa, Mon Cheri, Cumuluksen disko, sit se paikka jolla oli myöhemmin pitkään nimenä Diva....
Tunnistaako kukaan näitä nimiä?
Ja vuosimallia 77 olen...
hill lopetettiin ennen kuin olin 18.
hipattiin robertsissa iso-roballa. nyt puhutaan 80-luvun lopusta. olen syntynyt -66
arkussa, bottalla,tavastialla ym. en muista enempää. t- 67
Lepaalta tultiin kaupungille, sitten oli joku irkkupaikka, ?Milkbaari? oli juuri avattu, Tiffany, oi niitä aikoja...
Mies oli niihin aikoihin Parolassa intissä, ihme ettei törmäilty jo tuolloin : )))
Omega, Stoppari, Kellari ja Pörssi... *oi niitä aikoja*
Tutuille terkut!! =)
Sit se muuttui siihen Anturan viereen missä nykyään on matkatoimisto mut meno ei ollu niin hyvää ku alkuperäsessä Trampsissä.
Sit Blue Berry Hill ja Rock Circus vuonna 1993 ku meikäläinen täytti 18 vuotta. Maxims ja entinen Emigrants. Muistaako kukaan enää näitä paikkoja?
Ja Puikkari tieteskii vähän myöhemmin ja sitten Snellun krillille syömään kesäyönä klo 04.00...
ja Casablanca, Roxy, Club16, Galaxy, Nuutti, Faarao, Pihatto, Roma, Diva....
Ketään muita jotka on käyneet jo casablancassa?
Itse ennätin piipahtaa Galaxyssa, mut tutumpia Nuutti, Kantis, (Santa Fe kun oli siellä vanhassa paikassa oli hyvä alkuiltapaikka), Faarao, myöhemmin Cumuluksen yökerho.
Joo ja Club 16 kanssa.
Olin unohtanut " Ouldin" . Onneksi joku muisti Pihaton, en saannu nimeä mieleen.
Myöhemmin sitten Teerenpeli (on vissiin vieläkin?)
TAMPEREElta muistelen haikeana Doorista 1990-l alussa ja myöhemmin europe ja laterna.
Tuli itse pyörittyä mm. Roy Pubissa, mutta muitakin paikkoja oli, en vaan nimiä enää muista!
Anna ja erik ja
rose room ja häppäri tietty!!
Lemon
Cocktail room
Kilta
Berlin
Metropol
Memppari
Hitz
Marilyn
57
Puuteri
Prima
Oi niitä aikoja... Niitä en tahtoisi elää uudelleen, ehkä kuitenkaan...
Onko täällä ketään muuta, joka kävi Discolandissa? Vaio oliko se Discolandia?
Kaivolla, Häpparissa (nyk Teatteri) ja Kappelissa. Aika vanha oon, 88-92 tuli noissa pyörittyä