Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovuin siitä ajatuksesta, että minulle löytyisi ihminen, joka mua rakastaa

Vierailija
01.02.2026 |

Ja kertaheitolla meni "pilalle" myös valtava määrä musiikkia ja jopa elokuvia. Hämmentävän moni kappale käsittelee rakkautta tai sen kaipuuta eikä noilla ole mulle enää mitään merkitystä eikä myöskään samaistumispintaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse saa mitään siitä, että minua rakastetaan. Minulle riittää, että minua siedetään, haukutuksi en halua. Kyllä minulle kaikki rakkausmusiikki ja elokuvat silti kelpaa.

Vierailija
2/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä tuntuu, kun rakkautta ei ole omassa elämässä. Mutta ei koskaan kuitenkaan voi tietää, vaikka tilanne vielä muuttuisi. Täällä vaeltaa paljon rakkaudesta osattomia. Toivon heille kaikille hyviä kohtaamisia ja rakkauden oraita ja tähkäpäitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛💛

Vierailija
4/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miltä tuntuu, kun rakkautta ei ole omassa elämässä. Mutta ei koskaan kuitenkaan voi tietää, vaikka tilanne vielä muuttuisi. Täällä vaeltaa paljon rakkaudesta osattomia. Toivon heille kaikille hyviä kohtaamisia ja rakkauden oraita ja tähkäpäitä. 

Kyllä mä tässä vaiheessa jo tiedän. Valitettavasti. Muutun kuitenkin koko ajan vaan rumemmaksi ja huonommaksi ihmiseksi.

Ap

Vierailija
5/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tässä vaiheessa jo tiedän. Valitettavasti. Muutun kuitenkin koko ajan vaan rumemmaksi ja huonommaksi ihmiseksi.

Ap

Älä ajattele noin. 

Vierailija
6/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä parisuhde kariutui koronan alussa. Tosi täytenä shokkina enkä vieläkään ole henkisesti selvinnyt. Näyttelen reipasta, valehtelen kavereille voivani hyvin, silti katkeruus täyttää mieleni, mies kun jatkoi heti uuden ja nuoremman kanssa. Ainut lohtu, että uusi on ruma ja lihava, tästä saan jotain mielihyvää. Toivon molemmille pahaa mielessäni..

Vierailija
7/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä ajattele noin. 

Se on fakta. Olen ennenkin ollut ruma ja vaikea ihminen ja ikääntyessä noi piirteet vielä vahvistuu.

Ap

Vierailija
8/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun AP pitää löytää itsellesi sellainen kumppani, jolle riittää kaverilliset fiilikset . Kyllä sellaisiakin ihmisiä on. Katso vaikka Unelmahäät, Maajussille morsian sekä Supernanny Suomi -sarjoja. Niissä on sellaisia pariskuntia, joista minä ainakin olen miettinyt, että"mitä tuo nainen/mies näkee tuossa puolisossaan?"

Vierailija
9/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naamas kuin petolinnun perseellä?

Vierailija
10/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta - mitä kyynisyyttä

te osa viljelette!

Hoivakodeissakin avioidutaan.

(Ap on vielä nuorehko, alle 50?)

Itselläni ei Aspergerin vuoksi

kovin voimakasta

parisuhteen kaipuuta ole koskaan ollut..

mutta kutina on: Melko todennäköisesti 

sellainen vielä kohdalleni osuu.

Juuri nyt ei yhtään inspiroi IRL suhde.

Tämä on tilanteeni.

Kenties medikaalialan m?

Meillä nimittäin synkkaa tykisti.

Taiteilijakin hän voisi olla.

Musisoiva medic? Lol. 

Uskon yhä rakkauteen ja

ihmisen hyvyyteen. Uskokaa tekin..

Etähalein E 💚 🌿 🤍 

Vierailija
11/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset enää kykene sitoutumaan oikein mihinkään. Niin hektinen maailma että sekoittaa aivokemian.

Vierailija
12/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei ihminen aina voi tietää jos häntä joku kuitenkin rakastaa, sillai salaa.

Vierailija
13/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta - mitä kyynisyyttä

te osa viljelette!

Hoivakodeissakin avioidutaan.

(Ap on vielä nuorehko, alle 50?)

Itselläni ei Aspergerin vuoksi

kovin voimakasta

parisuhteen kaipuuta ole koskaan ollut..

mutta kutina on: Melko todennäköisesti 

sellainen vielä kohdalleni osuu.

Juuri nyt ei yhtään inspiroi IRL suhde.

Tämä on tilanteeni.

Kenties medikaalialan m?

Meillä nimittäin synkkaa tykisti.

Taiteilijakin hän voisi olla.

Musisoiva medic? Lol. 

Uskon yhä rakkauteen ja

ihmisen hyvyyteen. Uskokaa tekin..

Etähalein E 💚 🌿 🤍 

Hoivakodeissa avioituu ne, joilla on muutenkin elämässään ollut vientiä. Sielläkin jää yksin ne naiset, joista miehet ei ole koskaan piitanneet ja leskimiehillä on niin paljon vientiä, että he saavat valita sen hoivakodin parhaimman naisen. Ja epäilen, ettei se koskaan ole se ruma ja sosiaalisesti kömpelö ikisinkku.

Vierailija
14/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, itse ihminen itsensä tekee. Luonnevikoja niskasta kiinni ja lievenemään ne. Useimmat niistä ovat kevennettävissä. Ruikuttaminen on kuitenkin syytä lopettaa, muuten ei tosiaan tapahdu mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä