En jaksaisi värjätä hiuksia
Tylsää ja sotkuista. Kylmäkin tuolla kylppärissä olla puoli tuntia väri päässä.
Kommentit (32)
Minä vedin pään klaniksi ja meinaan ottaa siihen ison ruman tatuoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Kotivärjäykset ovat useimmiten aikamoisen ruman värisiä ja kökösti tehty. Varmasti näytät paremmalta ilman latteaa värikypärääsi. Älä värjää ja ole oma itsesi.
Mistä ihmeestä sä muka tiedät, missä kenenkin tukka on värjätty? Jos näkisit mut katukuvassa, tuskin edes erottaisit, ettei ole oma väri, puhumattakaan että erottaisit, onko värjätty kotona vai kampaajalla.
Vierailija kirjoitti:
No jätänkö juurikasvun kasvamaan sitten?
Jätä, ja värjää kaikki hiukset sillä samalla värillä - sitten, kun jaksat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sun pitää kylppärissä antaa sen värin vaikuttaa? Mä tuun istuu sohvalle ja saatan viedä roskat.
Sotkuista muuten. Olen joskus yrittänyt puuhata jotain samalla, mutta aina on valunut väriä vääriin paikkoihin.
Mä oon värjänny ihan sotkematta. Ei valu.
Mä värjäsin just eilen, ja istuin sohvalla kattomas telkkaria sen puoli tuntia, ku oli aineet pääs 😃
Vierailija kirjoitti:
Miks sun pitää kylppärissä antaa sen värin vaikuttaa? Mä tuun istuu sohvalle ja saatan viedä roskat.
No ei sinua ole järjellä pilattu. Pieni vahinkoliike niin on sohva hiusvärissä. Riittää että pyyhkeen tmv. sisältä tulee vahingossa vähän hiusta esiin, ja sitten tuleekin sotkua.
Aloittajalle: Miksi h elvetissä sinun täytyy värjätä tukkaa, jos et jaksa, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Kotivärjäykset ovat useimmiten aikamoisen ruman värisiä ja kökösti tehty. Varmasti näytät paremmalta ilman latteaa värikypärääsi. Älä värjää ja ole oma itsesi.
Öhh... Minun kotivärjäyksiäni on aina kehuttu näteiksi, tosin nykyään en värjää. En sano, että olisin lopettanut täysin. Ehkä joskus värjään, ehkä en, en tiedä. Yhden ainoan kerran olen värjännyt kampaajalla, eikä lopputulos ollut yhtään niin upea kuin kuvittelin. Minun hiusvärini on myös aina kulunut tosi kauniisti, jolloin tukkaani on tullut monia eri sävyjä ihan luonnostaan. Oikein nätin näköistä.
Sehän on just hauskaa aikaa, kun seos on päässä vaikutusaikoineen, silloin ei kannata jäädä kylmään kylppäriin istumaan vaan mennä lämpimiin tiloihin katsomaan nettiä tai telkkaa tai kuuntelemaan musiikkia, juoda teetä tai kahvia ja syödä jotain. Ei tule sotkua, kun laitat harteillesi jätesäkistä kyhätyn värjäyssuojaviitan. Se tehdään niin, että saksilla vaan keikkaat auki jätesäkin pohjan harteita kapeammalta alalta mutta niin että saat jätesäkin pujotettua pään yltä sisään. Voilá!
En minäkään enää jaksa ja lopetin. Olihan se työ tehdä useampi värinpoisto ja piti kestää se välivaihe, mutta nyt on oma väri. Vähän harmaa, mutta helppo.
En ala maksamaan satoja euroja vuodessa kampaajan työstä.
Mä värjään kuukauden välein. Laitan sisällä värin päähän, vaikutusajan jälkeen menen vesiämpärillisen kanssa ulos ja huuhdon värit pois. Lopuksi vielä saunaan pesulle.
Pakkasilla voi vähän harventua...
Mulla on yksi vanha yöpaita ihan värjäyskäytössä. Laitan sen aina värjätessä päälle, ei haittaa sotkut väriä laittaessa, odotellessa eikä riisuessa. Eikä tarvitse sotkea pyyhkeitä tms.