En jaksaisi värjätä hiuksia
Tylsää ja sotkuista. Kylmäkin tuolla kylppärissä olla puoli tuntia väri päässä.
Kommentit (32)
menisin heti päivystykseen ja turvakotiin!
Vierailija kirjoitti:
menisin heti päivystykseen ja turvakotiin!
Värjääkö ne siellä?
Miks sun pitää kylppärissä antaa sen värin vaikuttaa? Mä tuun istuu sohvalle ja saatan viedä roskat.
Vierailija kirjoitti:
Miks sun pitää kylppärissä antaa sen värin vaikuttaa? Mä tuun istuu sohvalle ja saatan viedä roskat.
Sotkuista muuten. Olen joskus yrittänyt puuhata jotain samalla, mutta aina on valunut väriä vääriin paikkoihin.
Minä juon värjätessä viiniä samalla.
Minä en ole koskaan värjännyt hiuksiani. Ne ovat aina olleet vaaleahkot "ei minkään väriset". Viimeisen 10 vuoden aikana niihin on tullut myös hopeanharmaata.
En ole ikinä hiuksiani värjännyt, enkä värjää.
Miksi niitä hiuksia pitää värjätä?
En minäkään jaksanut. Nyt ollut useamman vuoden oma väri. Leikkasin lyhyeksi ja kasvatin pois. Nyt on taas jo pitkät hiukset. Olin jo unohtanut miten hyvä väri tää oma onkaan. En muistanut että se on näin punainen.
Lopetin värjäämisen 10 vuotta sitten useasta eri syystä. Ensinnäkin kampaajalla pitkien hiusten värjäys kallistui koko ajan ja itse en halunnut alkaa kotona värjäämään ja sotkemaan. Olen myös allergikko ja alkoi mietityttää että mitäs jos saan väristä jonkun reaktion.
Nyt nelikymppisenä huomaan että ensimmäiset harmaat hiukset näkyy ja nyt kieltämättä stressaa että mitä tällä pehkolle teen siinä vaiheessa kun sitä harmaata alkaa puskemaan enemmän.
No jätänkö juurikasvun kasvamaan sitten?
Mikä pakko se on siellä kyhjöttää. Pistä muovihuppu päähän ja pyyhe olkapäille ja katso telkkaria
Värjääminen muilla kuin kasviväreillä pitäisi kieltää. Luonto tuhoutuu ties mihin myrkkyihin.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin värjäämisen 10 vuotta sitten useasta eri syystä. Ensinnäkin kampaajalla pitkien hiusten värjäys kallistui koko ajan ja itse en halunnut alkaa kotona värjäämään ja sotkemaan. Olen myös allergikko ja alkoi mietityttää että mitäs jos saan väristä jonkun reaktion.
Nyt nelikymppisenä huomaan että ensimmäiset harmaat hiukset näkyy ja nyt kieltämättä stressaa että mitä tällä pehkolle teen siinä vaiheessa kun sitä harmaata alkaa puskemaan enemmän.
Laita 100 % kasviväriä, harvemmin allergisoi
Vierailija kirjoitti:
Värjää lähelle omaa väriä ja anna sitten oman värin kasvaa.
Itselläni maantienharmaat, pitkät ja paksut hiukset, joita olen raidoittanut itse. Enää en vain viitsi. Harmaantukoot rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kasvata oman väriset hiukset. Ja mitä haittaa jostain juurikasvusta?
Käyn kampaajalla, en värjää itse. Harmaiden takia, vihaan niitä.
Älä värjää.