Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattele, miten paljon sinulla olisi rahaa, jos olisit jättänyt turhat Temu-ostokset väliin ja....

Vierailija
07.10.2024 |

...sijoittanut nuo rahat vaikka johonkin rahastoon tai parempikorkoiselle määräaikaiselle tilille. Itse laitoin määräaikaiselle tilille vuoden ajaksi 6000 euroa ja sain nyt sen loputtua tuohon päälle noin 200 euroa korkoa.

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...mulla olisi siis 60€ enemmän tilillä jos en olisi shoppaillut Temusta. Kauhee sijoitushan noista tulisi!!

Just tilasin tuleville vaelluksille makuualustan, polvituen, kalapihdit, kenkiin pohjallisia...nämä Suomalaisesta kaupasta x3 hinnoilla.

Vierailija
102/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom.väännän vielä rautalangasta:

Kun näette vaikka ilmoituksia tuotteen takaisinvedoista, vaikka paloturvallisuuteen tai muuhun liittyen. Niin noita ei sitten Teemun yms tuotteille tehdä!

Ymmärtäkää edes se,vaikka ette muuta ymmärtäisikään koko asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele: Kukas sen kissan hännän nostaa!

Vierailija
104/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näette vaikka ilmoituksia tuotteen takaisinvedoista, vaikka paloturvallisuuteen tai muuhun liittyen. Niin noita ei sitten Teemun yms tuotteille tehdä!

Ideologia menee näillä temu hulluilla muun edelle. Turvallisuus? Eettisyys? Roskikseen vaan kun kerran halvalla saa.

Vierailija
105/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Olisin miinuksella, koska Temusta olen ostanut vain tarpeellista. Siis krääsäähän sieltä nimenomaan ostavat henkilöt, joilla on rahaa laittaa turhiin tavaroihin. Köyhät ostaa vain tarpeellista.

Juu ei. Köyhä on siksi köyhä monesti koska ei osaa käyttää rahaa vaan laittaa sen turhaan.

Vierailija
106/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideologia menee näillä temu hulluilla muun edelle. Turvallisuus? Eettisyys? Roskikseen vaan kun kerran halvalla saa.

Alotuksen ideologia on nostaa ap jalustalle.

Vierailija
107/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt väliin kaikki turhat ostokset. Minulla on tuottotilillä 100 000 euroa ja vähän sijoituksia osakkeissa. Olen keskituloinen palkansaaja. Välillä kyllä tuhlaan vaikkapa hotellilomaan, mutta silloinkaan en mene kauppoihin ostelemaan krääsää ja syötäväksi ostan marketista salaattirasian. 

Vierailija
108/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et siis ymmärrä. Ne Suomessa virallista tietä pitkin myytävät tuotteet on tutkittu ja niitä tutkitaan. Niiden pitää läpäistä tietyt kriteerit. Ei saa olla vaikka lyijyä tms. Sähkölaitteitteiden pitää olla paloturvallisia etc.

Temusta yms. Tilatessa niitä ei testata.

Kommenttisi ei ollut mikään hyvä näpäytys vaikka niin luulitkin."

Eikä sinun. Hammasharjoja ei tutkita "tarkkaan". Maahantuonti perustuu siihen että tulin labra tekee pistokokeita ja maahan tuotavilta tuotteilta vaaditaan CE merkintä joka on vain valmistajan "vakuutus" siitä että tuote on sellaine kuin pitääkin.

JA siksi meillä on näitä takaisinvetoja vähän väliä. Kun niitä EI tutkita.

Takaisinveto on juurikin todiste siitä,että niitä tutkitaan.

Oletko pudonnut useinkin päällesi lapsena tai jotain?

Yhtäkään sinun temusta tilaamaasi tuotetta ei tulla vetämään takaisin. Ei vaikka se olisi kuinka vaarallinen.

Vierailija
109/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi pikkasta vaille 30€ enemmän rahaa. Sillä ostin Temusta kahdet verhot, mekon, koiralle valjaat ja eteisen maton. Mikä näistä oli turha? Tietysti naapureita saattaa harmittaa kun nyt mulla on verhot ja koiraa varmasti kismittää kävellä ehjissä valjaissa. Suomesta en olisi saanut edes sitä mattoa tuolla rahalla, eikä tilaamissani tuotteissa ole yhtään mitään vikaa.

Vierailija
110/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Olisin miinuksella, koska Temusta olen ostanut vain tarpeellista. Siis krääsäähän sieltä nimenomaan ostavat henkilöt, joilla on rahaa laittaa turhiin tavaroihin. Köyhät ostaa vain tarpeellista.

Juu ei. Köyhä on siksi köyhä monesti koska ei osaa käyttää rahaa vaan laittaa sen turhaan.

Näin ajattelee vain vähää-älyinen. Vai millä tavalla opiskelijan tuloilla voit laittaa rahaa turhuuksiin, kun ei ole vanhemmat maksamassa menoja?

Vierailija
111/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeellista olen ostanut mitä olisin muuten ostanut Suomesta normihintaan. Eli olen säästänyt ison määrän euroja.

Miksi sinun on tarpeen säästää iso määrä euroja? Etenkin, jos sen seurauksena useampi suomalainen jää työttömäksi. Miksi et osta Suomesta ja miksi et osta suomalaista?

Koska suomessa saa odottaa 2 viikkoa että laiskat lusmut viitsii postittaa tuotteen jota on varastossa ja sitten alkaa tuntemaan itsensä typeräksi kun ei vaan ostanut samaa halvemmalla temusta kun tulisi samassa ajassakin postilootaan?

Tämä! Tilasin samana päivänä tavaraa itä-Suomesta ja Temusta. Temun paketti tuli mutta suomalaisen verkkokaupan pakettia odotin sen jälkeen viikon. Voi olla sattumaa, en tiedä.

Vierailija
112/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi pikkasta vaille 30€ enemmän rahaa. Sillä ostin Temusta kahdet verhot, mekon, koiralle valjaat ja eteisen maton. Mikä näistä oli turha? Tietysti naapureita saattaa harmittaa kun nyt mulla on verhot ja koiraa varmasti kismittää kävellä ehjissä valjaissa. Suomesta en olisi saanut edes sitä mattoa tuolla rahalla, eikä tilaamissani tuotteissa ole yhtään mitään vikaa.

Onko Temusta tulleet verhot hyviä? Itse mietin kanssa ostamista, mutta luin arvosteluista että moni muistuttaa suihkuveroa kangaslaadultaan niin on epäilyttänyt.
Itse ostin villamekon ja siitä tuli heti lempimekko. Ei kutita lainkaan ihoa niinkuin monet villatuotteet mitä on ostanut Suomesta .

Vierailija
113/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka viikko tuleee mukava ja houkutteleva mainios Temulta sitten ostan taas uusia housuja ja että saan ne 20 e ostokset ilmaiseksi tullista ja postista tulee ostettua usein kahdet farkut tai kengät

Vierailija
114/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

CCP:n 50centit kokoontuneet ketjuun mainostamaan temua.

Vierailija
115/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos olisin sen muutaman satasen laittanut poikimaan, ei siitä paljon olisi kostunut. Sen sijaan musiikkitavaroissa olen säästänyt n. 400 euroa verrattuna siihen, että olisi hakenut kotimaisesta musiikkiliikkestä samat tavarat.

Vierailija
116/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kyllä nallit täsmää yhtään. Aloittaja puhuu sijoittamisesta ja ap pulonkeräämisestä.

Kuule pullonkerrääjä. Tällä alueella asuu 6 aktiivista pullonkerääjää. Plus ne dokut ja papat jotka kerää huomatessaan artikkelin maassa.

Kun meistä 6:sta jokainen kerää noin satasen kuussa. Ja satunnaiset sen seitsemännen satkun maasta.

Niin paljonko jää meille muille jaettavaksi. Jos alueelle ilmestyy 5 aktiivista kerääjää lisää. Eli olenpa hiljaa niistä karkkirahoistas. Kun pitää mennä jo kauemmas kohta lenkille, jotta satasen saa.

Vierailija
117/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kyllä nallit täsmää yhtään. Aloittaja puhuu sijoittamisesta ja ap pulonkeräämisestä.

Kuule pullonkerrääjä. Tällä alueella asuu 6 aktiivista pullonkerääjää. Plus ne dokut ja papat jotka kerää huomatessaan artikkelin maassa.

Kun meistä 6:sta jokainen kerää noin satasen kuussa. Ja satunnaiset sen seitsemännen satkun maasta.

Niin paljonko jää meille muille jaettavaksi. Jos alueelle ilmestyy 5 aktiivista kerääjää lisää. Eli olenpa hiljaa niistä karkkirahoistas. Kun pitää mennä jo kauemmas kohta lenkille, jotta satasen saa.

Oletko puistokemisti vai miten ihmeessä sinulla on näin paljon tietoa pultsareista?

Vierailija
118/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt sheiniin ehkä n. 40€ (muutamat puhelimenkuoret, yksi laukku ja paita), eipä tolla mitään juhlittaisi.

Vierailija
119/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei enää edes myydä mun puhelimeen kuoria. Pitäisi siis ostaa uusi puhelin, jos ei Temusta siis saa tilata 4e maksavaa lompakkokuorta.
En tiedä miten tuossa sitten säästäisi.

Vierailija
120/139 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Temusta tulleet verhot hyviä? Itse mietin kanssa ostamista, mutta luin arvosteluista että moni muistuttaa suihkuveroa kangaslaadultaan niin on epäilyttänyt. Itse ostin villamekon ja siitä tuli heti lempimekko. Ei kutita lainkaan ihoa niinkuin monet villatuotteet mitä on ostanut Suomesta .

.

Polyesteri ei kutitakaan iholla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi