Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku kertoa uusavottomalle miten junaa vaihdetaan Seinäjoella Helsinkiin menevään

Vierailija
07.10.2024 |

Voiko joku kertoa uusavottomalle kohta kohdalta miten junan vaihto tapahtuu Seinäjoella Helsinkiin menevään junaan.. jännittää kamalasti.. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme sivua neuvontaa aiheesta miten junasta A siirrytään junaan B asemalla X.:D:D Voi urpot.

Urpo olet itse! Kaikki ihmiset eivät ole interreilanneet tai muuten liikkuneet paljon eri junilla. Minäkin "vanhana konkarina" olen joskus hypännyt väärään junaan tai myöhästynyt vaihdosta. Hyvä selvittää asiat ajoissa ( mitä minä reissullani  harvoin tein).

AP:lle tsemppiä, kyllä se hyvin menee!!!  Olet saanut asiallisia ohjeita ja nykyisin täsmätiedot junien liikenteestä löytyy netistä. 

Vierailija
62/64 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap pärjää Helsingissä? Tuleeko joku vastaan?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaasalainen?

Vierailija
64/64 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun juna on pysähtynyt laskeudu laiturille ja katso infotaulusta miltä laiturilta Helsingin juna lähtee.

Kipitä reippaasti, mutta määrätietoisesti oikealle laiturille, jossa juna sinua jo odottaa. Katso lipusta oikea vaunu, nouse sisälle ja etsi oma paikkasi, joka myöskin näkyy lipussa.

Tämä on sitten suoritettava tiukan aikarajan puitteissa tai jää kuin nalli laiturille.